Шось незнайшов подібну тему! Проблема така: гримлять на брещатці передні супорта. Ще нерозбирав, напевно направляючі. Хтось стикався з такою проблемою? Розбирати буду на вихідні. Колодки і гальмівний диск нові!
То можлтво не супорта а самі колодки. Там є така ситуація колодки розпирають такі дві пластинки і коли колодки зношуються на половину то ці платинки вже їх не тримакють а той можуть взагалі повилітати і тоді колодки гримлять.
Ти правий, в мене така сама проблема. Проблема вирішується заміною тих "бляшок" /до моєї вони коштують 15 грн./. Але це не на довго з часом вони знов починають стукати. І по собі знаю шо воно дуже нервує таке враження шо їдеш на фірі, а не на нормальній машині. Якщо трошка прижати гальма тоді не стукає, я так деколи роблю, бо встидно так їхати. Я думав ця проблема тількі мене мучить.
Колись поміняв собі. Через місяць праве колесо(колодки) знов загреміли. Купив знов комплект, на правому поміняв і досі тьфу-тьфу. Якщо тобі вистарчить на одне колесо то віддам за самовивоз, вони в мене в гаражі валяються. ПС: їх треба міняти при заміні колодок
Проблема не обов'язково в колодках. В супорті є два пальці, вот вони і гримлять. Необхідно проводити реставрацію цих пальців. Адже ремкомплект також буде гриміти. А при реставраціїї ці пальці виточують під конус. В мене воно вже 25 тис. їздить і без проблем. Можу підкахати хорошого токара, але в м. Самбір.
Можливо я неправий але на Г2 направляючі в виді циліндричних трубок які намертво затянуті болтами. А вже по ним рухаються супорта через пластмасову втулку і резинку. То навіть якщо останні зтираються там недостатньо зазору для торохтіння лише для підклинювання. А взагалі я згоден з рештою на рахунок металевих тримачів колодок, дзвін йде саме з відти.
Це правда!!! Щось нехочеться точити,це ж гальма Власне, що і бляшки нові. В п'ятницю "вскрытие" покаже, грішу на резинки в цапфі і пластмасові втулки в направляючих супортів.
Привіт В мене була така проблемка. Гремлять дійсно колодки . Пружинки треба правильно поставити і тоді вони тримають добре і довго .
Мав подібну проблему на Г2, виявилося попередній власник поставив якісь польські гальмівні колодки які були трохи менші за розмірами(на 1мм) виявив коли приставив до нових Атешних. Також рекомендується супорт в місці прилягання пазів колодки злегка пришліфувати від виробітки і очистити іржу, може там майстри перестаралися і замість пройти "нульовкою" пройшли "на совість" напилкою, тому колодка і "гуляє". + тема про пружинки тоже актуальна,можна неправильно поставити.
Все-таки вчора домахався до передніх гальмів. Нижні пластинки були на половину витерті і тарабанили, замінив на нові, замінив також нижні напраляючі супортів. Сьогодні все гуд, приємно їхати, нічого не дзенить. Велике дякую SASA за пружинки, дуже виручили!!! П.С. Діагноз - все-таки грішу на пружинки
Надовго iх не вистачить.Поки не перебрав супорта( 2 ремкомплекта коштуе приблизно 250 грн)пружинки купляв кожних 3тис км.:
Брав собі роки 2 тому таке: самі резинки, там про фольц не вказано, але мені підійшли як треба. Платив приблизно 30 грн.
На гриміння супортів ці резинки не впливають ніяк. Це захисні кожухи які ставляться для того щоб болти (під внутрішній шестигранник) не закисали і не прикипали до супорта тому вважаю твій допис трошки "не в тєму".
міняв вчора колодки, одна сторона добре, а другу сторону неміг розкрутити, зірвані грані в болті. це можна зняти ці гумки і якось "взяти" болт пласкогубцями чи там треба висверлювати?