Всім привіт! Нещодавно ремонтував рульову. Ніби все гаразд, але з часом почав гудіти насос. При чому, коли двигун холодний - не гуде, лиш нагрівається до 90 - капець! та щей кермо неможливо повернути. Перед ремонтом в мене була залита синя (чи зелена) рідина, по ремонту червона. Хто зна, чи не стало це причиною гудіння? А може взагалі насос накрився? (Де тепер його взяти!?).
Здоров! - погано розвоздушена система, потрібно ще раз прокачати; - ну і насос 097-524-45-05 - мають оригінальні, замінники, реставровані
а як правильно прокачати систему? Сьогодні щось намагалися на сервісі "продути" - дарма! Сказали проїхати 10-20 км і воно повинно зникнути. Зузьки - я вже добру сотню набігав за день. А які ціни на оригінальні, замінники, реставровані відповідно?
Піднімають на підйомник, зливають стару рідину, заливають нову при тому ти сидиш за кермом і крутиш його в різні сторони поки непотече чиста рідина! П.С.насос (замінник) коштує +/- 100у.о.
напевно тобі залили ATF, а лити його в наші машини після по-моєму 90р.в. не можна. Тільки оригінал G 004000M2 (на екзісті порядка 110грн. літрова банка), який я б на твоєму місці залив. А взагалі сходи на http://volkswagen.msk.ru там детально описано що буває з гідриком при неправильному виборі рідини. Удачі
В мене вже рік, як залито червоне ATF. Майстри казали, що на старі поношені чи реставровані рейки тільки таке масло, воно більш густе чи щось там. Інтересу їм від того ніякого, бо давали гарантію на ремонт рейки 20 тис. км. До того лив G004... До ремонту насос гудів пищав і руль було тяжко крутити, особливо зимою поки холодне все. Рейка була вироблена вщент. Зараз поки вроді нормально.
міняв рейку, бо реставрувати не мав часу. за рейку + ремкомплект 140 єнотів + зняти-поставити 300 гриваків + масло 50
але ж все таки - хто скаже чи вбитий насос, коли при холодному двигуні не гуде і повертається кермо мізинцем, а при збільшенні температури дв. гудіння збільшується і, як наслідок при 90 град. кермо в ладі 2101 легче повертається?
Та ні, до ремонту все було гаразд. В мене сальнік почав пдтікати, і рівень рідини падав тому й ремонтував. А після ремонту я проїздив десь біля 3 тис. і лиш тоді почався гул.
я б на твоєму місці залив оригінальну рідину, судячи по кольору тої що ти злив вона була оригінал. Якщо все ж таки наважишся на заміну, рекомендую одною банкою промити систему а другу залити.
Всім привіт! Все таки насос накрився! Поміняв його - все гаразд, не гуде. Всім дякую за поради. Всім +1
Привіт!!!В мене деколи завожу двигун повертаю рулем пищить всі люди обертаються.Вбачку є.Може натяжка рамня?чи що