Почну напевно з того, що років 2 тому встановив на своїй Джеті прибору х.з. від чого (казали від Пасата В2) на якій наявний індикатор витрати палива. Рік тому і до нього руки добрались (в одній з тем описував як його підключити). А ось тепер після року експлуатації і у самого з'явились деякі питання пов'язані з ним: - По-перше - чому на холостому ходу (машина стоїть, 1000 об/хв) - стрілка вказує на 4 літри і не опускається нижче, а якщо скинути оберти до 800 об/хв - стрілка починає підніматись до 6 літрів??? (якщо газнути до 1200 об/хв - стрілка знов падає до "4л", і т.д.). Хіба на менших обертах більше споживання палива? чи має місце підсос повітря, внаслідок чого зростають витрати палива? - по-друге - якщо на х.х. (машина стоїть на місці) швидко декілька разів натискати на гальма, стрілка так само починає підніматись і машина хоче заглохнути. Теж має місце підсос повітря вакумника??? - ще цікавий нюанс, навіть на х.х. (коли розхід палива має бути мінімальним) не бачив щоб стрілка падала нижче "4л"; проте коли на третій передачі спускаюсь вниз з гори (тримаючи ногу на гальмі, швидкість мала, оберти приблизно 1000) стрілка падає практично до НУЛЯ :shok: Як таке може бути? В чому фішка? І хто загалі може детально пояснити принцип дії цього індикатора? На вихідні думаю "руками" все взнати, але і думку спеців хочу почути!
Що то в тебе за звір))) трудно сказати. Єдине можу точно сказати що при тормозінні двигуном (то що ти описав) так має бути... тобто вприск перекриває доступ бензини до циліндрів... це норма Евро 2,3,4. З цього можна зробити висновок що цей "звір" в тебе працює правильно в цьому режимі. Як в інших режимах ... то треба експериментувати
Там стоїть датчик, який реагує на розрідження повітря, яке створюється в задросельному просторі, наскільки я знаю.
маленька ремарка: - "звір" не інжектор , а ВАЗівський Solex (з ручним підсосом, механічною другою камерою, без всяких мудрих вакумних трубок. Pierburg 2Е2 вирвав нахрєн, дістав мене своїми глюками, "холодними" пусками, гарячими здиханнями х.х., витіканням бензи, даунами-шмаунами і т.п.). Тому бєнза, я так розумію, при тормозінні двигуном навряд перекривається. - передачі "довгі", дуже зручно по місту. Хочу уточнити, що при розгоні питань нема. Більше тисниш на газ - більше розхід показує. А ось що саме відбувається на х.х (чому стрілка піднімається)? Принцип дії індикатора наступний - чим більше повітря з нього втягнути (втягує впускний колектор з вакумної трубки, тобто збільшення вакууму, якщо можна так казати), тим менше значення "витрат палива" показує індикатор (стрілка рухається вниз/ліво), оскільки якщо від'єднати індикатор від вакууму (тобто немає відсосу повітря), то стрілка падає вверх/вправо за "10л". Тоді не розумію наступного, що відбувається у впускному колекторі при натисканні на газ? я думав що відсос з вакумнуї трубки повинен збільшитись..., тоді і стрілка має падати (див. принцип дії)... Получається щоб стрілка піднімалась, вакуум повинен зменшуватись?.... ніхрена не розумію....
Раз "звір" став відомий то можу одне сказати : можеш на ті покази недивитись в принципі. Цей показометр живе сам по собі, а розхід бензини іде сам по собі. Узгодити їх між собою неможливо. Для їх узгодження потрібно ще як мінімум інформація про кількість повітря і оберти двигуна, щоб тиск у впускному колекторі перерахувати у кількість бензини. Причому інформація повинна йти у форматі машини звідки панель. На показометрі стоїть скоріше всього мікросхема, яка робить перерахунок... між тиском у впускному колекторі і розходом бензини немає лінійної залежності... всі ці розрахунки робляться емпіричним методом
Знайомий з даним прибором, в самого стоїть. Працює на розрідженні, плюс ще є вакуумний вмикач, він спрацьовує при певному розрідженні і включає лампочку котра сигналізує коли найоптимальніше вмикати наступну передачу. ЩЕ є такий нюанс що кожний економайзер розрахований на конкретний двигун. Тому якщо знятий з іншої машини, то показувати він буде неправильно. Його тоді використовують суто для інформації чи на тій передачі їдеш, на якій економно.
Дякую kym за допис, але напевно не погоджусь з тобою..... Заміна карба ту по великому рахунку ні до чого. Йдеться не про індикатор MFA, а про механічний індикатор (на нього ніяка електронна інфа не подається), на якому стоїть лише піпка для вакумної трубки. В середині нього теж нічого цікавого не побачив - релюшка, яка його активує, вакумний механізм зі стрілкою і лампочка "перемикання передачі", яка живиться від окремої доріжки і ніяк візуально з індикатором не зв'язана (але саме на лаппочку має бути окремий вакумний вимикач індикатору вибору передач - окрема приблуда в вакумній системі). Життя не окреме, в русі поведінка індикатора досить адекватна. Точність вимірів інше питання, а от чому на х.х стрілка піднімається?.... (не може машина стільки споживати! чи може?).
mixonoff, так все-таки, при розгоні що відбувається в колекторі і в вакумній трубці (розрідження/вакум збільшуєть чи зменшується).....???
Відкопав гарну книженцію по карбам, там все розписано про розрідження при різних режимах і т п. Постараюсь сьогодні ше раз прочитати і шось пояснити потім. Питання - а по трасі коли показує більш менш стало та стрілка при наприклад 90км/год збігається з потім порахованим споживанням вручну?
Споживання зі стрілкою важко порівнювати: 1. стрілка постійно активна. Навіть на одній швидкості в залежності від навантаження (пряма/підйом/спуск) рухається. 2. я по трасі дуже рідко їзжу (в основному по місту). 3. Коли даєш тапку в пол або на крутому підйомі - вона падає за "10л", а там хто його знає скільки вона смокче... - при спокійній їзді показує: 4-6л; - рушання з місця, розгін, вгору - від 8-10л і до "невідомо скільки" :D. Але все залежить від швидкості руху, обертів дригуна і передачі. Скільки реально споживає не знаю (одометр думаю теж бреше :D, там інший перехідний індекс, ти вже вкурсі про це), на 15л викатую по "свому одометру" +/-100км.
В мене Voffka як ти знаєш - ідентична приборка - і дані цього прибору можу описати аналогічно як і ти, при тому шо в мене карб фольцівський...
погоджуйся не погоджуйся а арихметика і в африці арихметика. В цій коробочці, що до неї вакуум підходить мусить бути силіконова пластина, яка виробляє напругу (від 0.5в до 4.5в)коли вакуум її вигинає ( ти її міг просто не побачити вона зазвичай маленька кругленька в пласмасовому корпусі). На приборці в тебе як мінімум дві великі мікросхеми, в одній з яких заложена програма по перерахунку твого показометра, на основі сигналів які поступають з вакуумної коробочки. Заміна карбюратора ще й як впливає. Розмір , геометричні форми і процент відкриття дросельної заслонки встановлюють кількість суміші, яка повинна наближатися до співвідношення 14.7/1. Вирахувати з цих показників плюс з величини розрідження кількість бензину можна тільки емпіричним методом. В тебе всі параметри порушені відносно програми в мікросхемі і що воно показує то чорний ящик. Тож не мороч собі голову. Хоча там є залежність між розходом і показами і можеш експериментальним шляхом встановити якісь параметри, не дивлячись на цифри які написані на табло.
Апну тему, може комусь цікаво буде. Девайс по темі виявився корисною штукенцією, принаймі трохи дав мені уявлення принципу дії карбьора та вакумної системи. На питання яке мене цікавило - чому на х.х. стрілка індикатора піднімалась - методом тиків отримав відповідь. Причиною підйому було недостатнє розрядження в вакумній системі в результаті підсосів повітря (тобто на підвищених обертах підсос не так відчувався, як на х.х.). Було виявлено: - підсос через вакумкоректор (пробита мембрана коректора. Девайс замінено); - підсос через трубку до вакум-акумулятора (зелена бочка). Оскільки в мене стоїть Солекс, вакум-акумулятор був видалений з підкапотного. - переплутано порядок підключення вакумних трубок (а також зворотнього клапану) до впускного колектора; - підсос через один з сосків Солекса. - на око підрегулював карб (якість/кількість). В результаті реінкарнації: - двигун на х.х став працювати рівно, без піддьоргувать, періодичних пропусків (різниця більше ніж відчутна) та значно тихіше (сівши в салон відчув що чогось не вистачає :D). - пропав незначний провал при різкому натисканні на газ. - розхід палива (по мому одометру:D) знизився з (10л на 85км) до (10л на 100-110 км) по місту (по трасі не їзжу). - при розгоні, якщо раніше стрілка розходоміру падала за позначку "10", то тепер до неї рідко коли дотягує.