Власне шукаю заміну Б3 Пасату. Як варіант розглядаю VW T4 пасажир (syncro) дизельний варіант. Підкажіть плюси і мінуси , порадьте чи відмовте...
Я думаю тяжко буде знайти хороший синхро, а робити з "трупака" "лялю", то вийде не дешеве задоволення.
Не факт звичайно що це буде трупак але подумай чи потрібен тобі синкро в принципі. Розхід пального більший і мененгіт з заднім мостом в разі якщо щось стається. Я б не брав
Так можна без побічних ефектів. Це дає машині "легкість" і зменшує розхід. Буксування на бруківці до уваги не берем. Але знову кажу - не бачу сенсу тобі синкру брати.
На фесті я і крилов проходили полосу перешкод. Я пройшов майже все, крилов пройшов на Б2 все. А ще там був Т5 синкро, чувак нормально не пройшов жодної перешкоди в результаті застряв на горці і підпалив зчеплення. Так що якщо тобі треба джіпа то бери джіпа, а якщо буса то буса.
Погоджуюсь з Sasa, також в якийсь момент хотів повний привід. Але потім згадав цього річну весну зі снігом і скажу що і без повного приводу але з хорошою резиною жодного дискомфорту не відчув, навіть за містом. Треба джип бери джип). Треба бус бери бус).
синхро только на гололеде и неглубоком снегу хорош остальные болота это смерть полному приводу посему если нужен offroad бери джип если большой обьем бери буса в идеале смотреть 2.5 тди после 96 года еще лучше после 2000 и пасажир оригинал потому как переделки зачастую так себе
Люди підкажіть. Знайомий продає Renault Scenic RX 2003. Хто шо чув про експлуатацію такого авто на повному приводі?
Ніколи не вгадаєш! Ходова у них слабка (особливо для наших доріг). Тому бігати може довго і надійно, якщо його берегти і дбати про нього. Але ж ти ніколи не можеш бути впевненим, хто і ЯК експлуатував того француза до тебе. Тому француз (особливо у версії буса, тобто, того, яким не їздили раз в рік до опери) - справа дуже делікатна. Пишу з досвіду мого рідного брата.
Друзі хочу ще раз підняти цю тему, є потреба в повно привідній машині і бажано бус, можливо хтось мав т4 4х4, дайте будь ласка якусь інформацію чи капризний задній міст, яка проходимість по болотах і бездоріжжю, і який двигун щоб був 2,5 чи 2,4 достатньо?
думаю шо 2.5 в сам раз. колись заради цікавості вивчав то питання, ніяких дуже особливостей чи менінгітів нема. Догляд як за будь яким 4х4
Запчастини є, не дешево. Кліренс не більший але завдяки другому мосту прохідність підвищена. Якщо задній міст в нормальному стані то машина прослужить ще довго на повному приводі.