Діаметр в них різний. У рідних 16V (KR) вони ширші в діаметрі на процентів 30, очевидно для запасу міцності. Довжина - така ж. Якщо поччекаєш до наступного тижня - пориюся, повинні бути. P.S. Довжина така ж але з мого досвіду бували випадки передчасного зносу внутрішніх ШРУСів при установці невідповідних півосей. Я не можу пояснити причини.
Якщо товщі тоді зрозуміло чому радять від 16ве, потірбні для роботи з вр6 мотором. Почекаю до наступного тижня, час є.
толщина у всех одинаковая а вот длина разная и длина шлицов разная инжекторная полуось короче и шлицы у нее длиннее но я ставил и обычные полуоси но надо протачивать внутрений шрус по шлицам
А за рахунок чого різна довжина ? Блоки 1,8 однакові, коробки теж ідентичні. Що 4Т наприклад і що 2Y, блок JН і КR теж однакові (по розмірах). А от на рахунок шліців не знаю.
блоки эдентичные а вот фланцы на кпп разные и толшина шрусов разная это давно пройденый и перемеряный этап
так а у тебя какие стоят? что я твоих осей не видел))) хотя этка говорит что они разные но по факту и обычные нормально справляются)
У мене від 8v, так як зараз стоїть кпп під малі кулаки. Перед тим теж така сама стояла. Однозначно справляються, претензій немає. Мабуть розробили щоби ставити якісь ще сильніші двигуни (тоді була конкурентна гонка легких спорткарів практично у всіх виробників) але потім обломалися і почали ставити на сірки ще слабші
наверное речь идет об этом...нашел фото в интеренете, подпись была "полуоси mk1 gti vs cabby" здесь видно что она короче и длинна шлицов больше...но вроде и диаметр внутренний больше под 100мм шрус.
реално шансов найти валы от 16 в у тебя мизерны гораздо больше шансов найти валы от 8в инжектора или у грамотного спеца укоротить валы от пассата 3-4 или гольф 2-3
Укоротить можно без проблем, есть человек который готов это сделать. Но хотелось бы готовое так по длинне и всему остальному только сироко ?