Історія VW

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем NCRPI, 9 чер 2007.

  1. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Фольксваґен
    [ред.]
    Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
    (Перенаправлено з Фольксваген)


    «Фольксваген АГ» (Volkswagen AG), німецький автомобільний концерн. Виробляє легкові автомобілі, вантажівки, мікроавтобуси. Штаб-квартира знаходиться у Вольфсбурзі.




    У 1934 Ferdinand Porsche (Фердинанд Порше), відомий німецький конструктор (засновник всесвітньо відомої німецької автомобільної компанії Porsche AG), одержав замовлення від націонал-соціалістичного уряду Німеччини на розробку сучасного легкового автомобіля.

    І вже в 1935 році такий автомобіль був змонтований. Він одержав назву «Фольксваген», що дослівно в перекладі з німецького означає «народний автомобіль». Після дворічних випробувань в 1937 була запущена серія VW30, а до 1938 автомобіль знайшов знайомий багатьом поколінням зовнішній вигляд. Volkswagen відразу оцінили конструктори, інженери і водії. Про нього заговорили, з'явилися численні публікації, в 1938 в статті New York Times Volkswagen охрестили за зовнішню схожість «жуком». Це прізвисько настільки прижилося, що стало візитною карткою автомобіля.

    Для виробництва «народного автомобіля» 26 травня 1938 в місті Вольфсбурзі почалося будівництво найбільшого європейського автозаводу Volkswagen. Але війна, що насувалася, перешкодила налагодити випуск цього автомобіля. Їх була проведена всього дюжина. Автомобіль дуже подобався фашистським бонзам. На ньому із задоволенням роз'їжджав сам Гітлер.

    Під час Другої світової війни роботи по будівництву Volkswagen були припинені, а недобудований завод перепрофільований на виробництво військової продукції.

    Після закінчення війни підприємство потрапило під контроль англійців, в чиїй зоні окупації знаходився Вольфсбург. Восени 1945 англійські власті передали заводу замовлення на 20 тисяч автомобілів. Але тільки майже через десять років почалося серійне виробництво автомобіля в його первинній модифікації. У 1947 Volkswagen був виставлений на експортному ярмарку в Гановері і привернув до себе велику увагу. Завод одержав перше зарубіжне замовлення з Голландії на тисячу автомобілів, а в 1948 стали поступати замовлення з Швейцарії, Бельгії, Швеції і інших країн.

    У січні 1948 змінилося керівництво Volkswagen, його генеральним директором став Генріх Нордхофф, представник нового покоління німецьких технократів. Оновлене керівництво складалося з дипломованих інженерів, що володіли міжнародним досвідом роботи на автозаводах і що уміли нестандартно мислити. З їх приходом автомобіль був вдосконалений і модернізований. У 1949 почали випускатися моделі з новим типом кузова — кабріолет і лімузин. У серійному виробництві устаткування салону стало комфортабельнішим, проводилася установка частково синхронізованого двигуна.

    Була налагоджена мережа автосервісу і технічних станцій по обслуговуванню автомобіля. Постійно велася робота із західними клієнтами. Volkswagen створив могутню мережу збуту автомобілів.

    Експорт автомобіля, що здобув світову популярність, до кінця 1948 склав близько 50 тисяч машин, на внутрішньому ринку було продано близько 15 тисяч.

    До цього часу завод звільнився від союзницького контролю англійців, і 6 вересня 1949 Volkswagen був повністю переданий Федеративній Республіці Німеччина.

    Почався новий етап розвитку заводу, який перш за все був відмічений інтенсивним нарощуванням виробництва і збільшенням збуту.

    До 1950 було випущено 100 тисяч автомобілів, до 1951 — 500 тисяч машин, а 5 серпня 1955 відбулася урочиста церемонія з нагоди випуску мільйонного Volkswagen 2. Девізом цього часу в житті німців стає популярна фраза, пов'язана з Volkswagen, — «Він член моєї сім'ї».

    Перевірена роками надійність і доступна ціна машини підсилили експортні можливості автомобіля. Volkswagen продається вже в 150-ти країнах світу. З'являються дочірні фірми за кордоном — в 1953 в Бразилії, в 1956 в ПАР, в 1957 в Австралії, в 1964 в Мексиці (тут з 1968 року випускається «жук», що став справжнім хітом сезону у голлівудських зірок) і інших країнах.

    Першою модифікацією стандартного Volkswagen-1200 у 1955 році стало спортивне купе Karmann-Ghia, марка якого була складена з назв фірм, що створили його: кузов проектувала італійська компанія "Ghia", а збирався він на німецькій кузовній фірмі "Karmann" в Оснабрюці. У 1961 році програма поповнилася новим Volkswagen-1500 з кузовом седан і двигуном збільшеного робочого об'єму, на базі якого випускалися чергові виконання купе і кабріолета Karmann-Ghia.

    У 1965 році Volkswagen викупила у компанії "Даймлер-Бенц" фірму Audi, створивши концерн Volkswagen-Audi, відомий під абревіатурою VAG. Пізніше до нього увійшли іспанська фірма СЕАТ (SEAT) і чеський завод "Шкода" (Skoda). В даний час «Audi AG» — дочірня компанія концерну «Volkswagen», якій надана повна самостійність.

    Першим результатом об'єднання в 1968 році став VW-411 з двигуном повітряного охолоджування робочим об'ємом 1679 см³. Модель вельми стримано була прийнята покупцями. У 1969 році, після приєднання фірми НСУ, з'явився перший Volkswagen з передніми провідними колесами, що одержав індекс "К-70". Його можна було придбати з двигунами робочим об'ємом 1594 або 1795 см³. В 1969-1975 роках при співпраці з фірмою Porsche випускалися спортивні автомобілі Volkswagen-Porsche-914" з 4- і 6-циліндровими двигунами в 1679 і 1991 см³. В 1970 році з'явився VW-181 з утилітарним відкритим кузовом, що нагадував армійські машини військового часу. Його розвитком в 1979 році став легкий повноприводний армійський автомобіль lltis.

    Родоначальником нового покоління Volkswagen вважається передньопривідний Passat, випущений в 1973 році. Він пропонувався в численних варіантах з двигунами робочим об'ємом від 1297 до 1588 см³. Наступного року з'явився спортивний Scirocco з 3-дверним кузовом купе і моторами об'ємом від 1093 до 1588 см³., а також компактний 3- і 5-дверный хетчбек Golf. За перші 30 місяців випуску з конвейєра зійшов 1 мільйон машин Golf, перетворивши Volkswagen на одного з найбільших виготівників автомобілів в Європі. У 1979 році з'явився кабріолет Golf, що незмінно мав високий попит.

    Модель Golf I, що з'явилася в 1974, виявилася найбільш вдалою: сучасна, економічна, надійна, саме така модель могла розворушити міжнародний ринок. Golf ознаменував собою новий етап конкуренції у виробництві класу компактних автомобілів, які стали майже офіційно називатися «класом» гольфу. Якщо за час розробки нових моделей в 1973-1974 збитки концерну перевищили 800 мільйонів німецьких марок, то вже в 1975 за рахунок великого попиту на них вдалося покрити всі витрати. Всього через 3 роки після запуску Golf I був проведений мільйонний автомобіль цієї марки. У 1983 побачив світло Golf II, а вісім років опісля, в 1991, дебютував Golf III, який, як і попередні моделі, підтримав високу репутацію Golf . За двадцять три роки з початку випуску було випущено 17 мільйонів Golf трьох поколінь. У 1995-1996 Golf III лідирував по числу продажів в Європі. У 1997 відбувся дебют нового Golf IV, тільки в перші дні після якого було прийнято більше 60 тисяч замовлень.

    На початку 1975 року представили "молодшого брата" Golf - трехдверный передньопривідний Polo, аналогічний по конструкції автомобілю Audi-50 і що пропонувався з двигунами робочим об'ємом 895-1272 см³. Недорогий і практичний Polo також став дуже популярним і укріпив фінансове положення Volkswagen. На базі Polo пропонувався трьохоб'ємний варіант з кузовом седан Derby.

    З 1980 року на базі Golf вироблялась модель Jetta з кузовом 4-дверный седан. У 1992-м вона була замінена аналогічною машиною (вже на шасі Golf третього покоління), названою Vento.

    У 1981 році Passat і Scirocco були модернізовані, а через рік на базі Passat з'явився седан Santana, в оснащення якого вперше входив 5-циліндровий бензиновий S двигун робочим об'ємом 1994 куб.см.

    В період 1988-1995 років збиралося єдине в програмі 3-дверне купе Corrado, наступник Scirocco.

    Моделі Variant з кузовом універсал і кабріолет на шасі машин третього покоління продовжують випускатися з 1993 року. Дві моделі Variant Syncro з 2,0- і 2,9-літровими моторами мають повноприводні шасі.

    Компактна модель Polo третього покоління проводиться з 1994 року. Кузови 3- і 5-дверний хетчбек, седан Polo Classic і 5-дверный універсал Variant. Двигуни бензинові і дизельні 4-циліндрові робочим об'ємом 1,0-1,9 л потужністю 50-101 к.с.

    Комфортабельне сімейство Vento першого покоління обладнався 4- і 6-циліндровими моторами в 1,6-2,8 л потужністю 75-174 к.с.

    Універсал підвищеної місткості Sharan проводиться з 1995 року в 5-7-місцевому виконаннях, на передне- і повноприводному шасі. Потужність бензинових і дизельних двигунів робочим об'ємом 1,9-2,8 л в межах 90-174 к.с.

    Сімейство моделей Passat п'ятого покоління було показано в 1996 році. На відміну від попередніх машин, що випускалися з 1988 року, вони знов уніфіковані з однотипними Audi моделей "А4" і "А6". Це дозволило застосувати могутніші і сучасніші силові агрегати Audi подовжнього розташування. Моделі Passat проводяться тільки з кузовами седан і 5-дверный універсал Variant і оснащені 4-, 5- і 6-циліндровими бензиновими і дизельними моторами в 1,6-2,8 л потужністю 90-193 к.с. Декілька моделей Variant в комплектації Syncro мають повноприводні шасі.

    У 1999 вийшла модель комфортабельного седана BORA.

    Декілька підприємств Volkswagen в Бразилії, Мексиці, Аргентині і Китаї виготовляють ряд моделей, що істотно відрізняються від європейської продукції. Серед них моделі "Гол" (Gol), "Параті" (Parati) і "Сантана", створений на шасі моделей Golf і Passat попередніх поколінь.

    Мексиканський філіал продовжує виробництво моделі "1,6i" типу "Жук" з 1,6-літровим двигуном в 44 к.с., а з початку 1998 року освоєний випуск принципово нового передньопривідного автомобіля "Бітл" (Beetle) на шасі моделей Golf, зовні схожого на відомого "Жука".

    В даний час концерн Volkswagen — один з найбільших за обсягами продажів в світі, має свої заводи в 15 країнах світу, випускає продукцію під п'ятьма торговими марками Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT. З 1998року концерну належить марка «Роллс-ройс». Окрім легкових автомобілів, завод також здійснює випуск вантажівок, мікроавтобусів. До складу концерну Volkswagen входять: Volkswagen AG, Audi AG, «СЕАТ С. А.», «Шкода аутомобілова», «Фольксваген-Саксонія ГМБХ».
     
  2. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Історія WV

    Цікава статейка! :) Ну, Травел її точо не прочитає....
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Історія WV

    Ця сама цікава стаття у нас на сайті висить уже цілий рік.

    Вкотре наголошую, клубний сайт - це не лише форум! Для кого стараємось? :)

    PS Не WV , а VW :)
     
  4. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Історія WV

    Спизд...ли. "Єдине в програмі 3-дверне купе Corrado" продовжило виходити тільки з 1993 року. Тому що до 1992 і в 92 року включно ще випускався на конвеері Scirocco.
     
  5. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Історія WV



    Вірняк ! ! ! :lol:
     
  6. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Відповідь: Історія WV



    Хотів як краще, а вийшло як завжди!!!


    Пойняв, сорі!
     
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Відповідь: Історія VW

    Народ, не тре такої вже аж критики, а то після такого нівкого не буде бажання сторювати нові цікаві теми з усілякими історіями!

    Правда NCRPI? Сорі, насмітив....
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Відповідь: Історія VW

    Так є !!!!!!!!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)