Придбав гольф 1.6tdi 81kw BlueMotion. Наставлено там всякої всячени щось починаю потроху нервувати. Розхід радує. Може хтось скаже як правильно поводитись з машиною щоб все непозабивало і довше працювало. Дякую
Працює? то і нехай далі працює - не лізь і проблем на свою пяту точку не шукай. А не маєш чим зайнятися і дуже хочіцця, то потюнінгуй машинку, хромовий наконечник на вихлопну постав, наприклад
Я до того як правильно їздити. Звик їздити на високих тонах, а тут 1500 оборотів і машина просить наступну передечу. Стоїть мануал.
Починається...))) Як не дивно багато не вміють правильно їздити на турбо дізелях... Перше правило не дивитись на тахометр а орієнтуватись по тязі двигуна... Воно з початку трудно без досвіду... і можна підглядати на тахометр... але переключати передачі по тахометру вредно
Можеш сміло крутити скільки хочеш і як хочеш, для того в авто є обмеження, які спрацьовують при досягненні 80-90% потенціалу, кпд, можливостей, або хто як називає.
Для сажового, якраз добре коли нормально навалюєш. Високі оберти, відповідна подача палива, висока EGT і сажевий чиститься сам!!!
І не тільки для сажового. Дізеляка взагалі любить щоб йому час від часу даті "під хвіст" прочищаються впускний, турбіна, форсунки... Народ в більшості в міському режимі їздить, а виробник міський режим відносить до екстремального режиму експлуатації.
Ясно. Під хвіст люблю давати але дороги г...но і соляра теж. До цього пару років їздив на x-traili а місяць тому бухнув мотор посеред Словакії і все. В блоці діра як яблуко. ))) Головне ніяких ознак не було, мотор працював просто відмінно. Жалію...(;