Я всі автомобілі купував по дорученню, пробивав авто в ДАЇ, якщо все ОК їхав з власником до нотаріуса виписували доручення там же проходив розрахунок, обмін грошей на доручення ,ключі та автомобіль що знаходився на вулиці. Все , якщо колишній власник хотів то підвозив його куди він скаже.
купити - легко, особливо зараз. що потрібно?? - гроші:D:D ладно. яке ти авто хочеш??? щось з ряду Фольців?? краще переписуй на себе. Бо той власник може завчасно відкинути копита і тоді прийдеться питання (якщо закінчиться доручення. а воно так завжди буває, тоді і починаємо шукати власників на передоручення) вирішувати з його родичами. Також і родичі можуть те доручення відкликати і потім доказуй, що ти платив гроші за те авто. Їх при видачі доручення ніхто не фіксує. А так маєш хоч довідку-рахунок. я рахую, що по дорученню можна брати з ряду тазів, бо їх не шкода і 3 роки то вже термін.
згідний. Але як домовитись. Я свою за 1200 поставив на облік. одне, що прийшлось 2 місяці чекати, бо з іншої області. але врахуй, що потім ці проблеми з доками витягнуть більше. А головне витягнуть більше часу, а час - це гроші. Звичайно, якщо авто коштує в 2-3 рази дорожче ніж переоформлення, то немає сенсу. але коли я віддаю за авто 8-10-15 тисяч долярів, то мені буде спокійніше спати і вкладати гроші, коли вона буде по документам моя.
а в ДАЇ які процедури повинен пройти і що з собою мати? Переоформляти машину потрібно в нотаріуса чи в ДАЇ????
Цитата: Для кодирования модели и года выпуска концерн VAG в VIN номере использует знаки по порядку с 7 по 11 включительно(знаки 7,8 модель машины; 10-год выпуска), первые три знака VIN указывают на место(страну) где изготовлена машина, следующие три (ZZZ) вообще никакой информации не содержат, они зарезервированы на будущее, хотя на авторынках продавцы уверяют доверчивых покупателей что заветные ZZZ означают, что машина полностью оцинкована
рома, ти погано читав, шо написано в дорученні. напр, в мене доручення без права передовірення, але з правом перепродажі, зняття з обліку. також я можу проходити ТО і розпоряджатися з машиною, замість власника... але все таки дійсно, коли вона твоя власність, то вже не прийде дядько до тебе і не скаже, шоб ти віддав "його" машину
Фольксваген Гольф 2 білий 1987 р. в., 1,6 л., 3-х дв., на ходу, сигнал., ц/з, магнітола, новий двигун, 5.6 л. на 100 км 3200 у.о. тел.----- ------------------------------------------------------------------------------ ви б взяли таке авто?
да нє. добре я читав те доручення. і це я знаю, що продати, переписати, пройти ТО маєш право. Але власник то залишається старий по факту. Хоча ти вже цю машину купив
то получається, якшо я знімлю з учьота і поставлю на себе, то власність машини всеодно у попередного власника лишається?? хм, шо то нелогічно получається...
да нє. як знімеш - поставиш то вже твоя. А поки ти по дорученю їздиш - то вона того власника. Де фіксується що ти платив йому баблоси? Хіба що розписку брати....
скажу - буває авто 94-95 року, типу В4 чи Гольф3, а в ньому стан кузова, ходової, мотора і салону набагато гірший ніж в Гольфа 82 року. звичайно, треба машину вже брати новіших років. 90-х. це навіть психологічно діє на покупця при продажі. Спочатку на вік дивляться, а вже все решта потім. ціна приємна, але цього і слід було чекати, бо криза. але 24 тис. гривень все ж таки вважай. + питання що за новий мотор???? може там щось "накулібінили" і хочуть його в люди спихнути??? я ж свій мотор замінив і в люди навіть думки не пропускаю відправляти. і щось мені мало віриться на розхід палива.........хіба що на 5-ій передачі 60 км іхати за годину по рівній дорозі. КПП яка там стоїть??? фотки можна??? пі.сі. мені здається тему треба пересунути в рубрику "куплю", тут же ш не про переписку питають чи постановку на облік. ІМХО
вже була така тема, тільки там хлопчина шукав собі гольфа3. і найшов. радив би тобі перечитати ту тему, багато чого корисного для себе винесеш. найперше, і головне - якшо не тямиш в автомобілях - бери знайомого майстра і гайда бо базарам і оголошенням обмацувати машини, тільки так шось толкове найдеш.
Краще бери не знайомого.)))))))))) так простіше голову відкручувати.)))))))))) я взяв знайомого, то він мені надивився під капотом. типа класна машина, а в реалі - 2 місяці і купа гімору. і руки чешуться і знайомство колеться))))))) про машини раджу перед тим якусь інфу почитати. на форумі її валом!!!!!!! заходь в бібліотеку
Добавлю від себе на базі 5-ти років експлуатації Г2 До 89 року випуску дуже не раджу купляти. Все-таки рестайлінг що був зроблений в цьому році був дуже вдалим. Взяти хоча б розташування бокових дзеркал... в старших моделях це ужос Приглядись до лакокрасочного покриття. Машина НЕ повинна бути свіжопокрашеною! Мінімум після покраски має рік відкатати тоді вся фігня вилазить. НЕ бери двигуна менше за 1,6!!! І не тішся думкою "мені вистарчить". Ніфіга, настане момент коли не вистарчить. В салоні не повинно пахнути цвіллю Якщо все ок - їдеш на любе СТО міряєте компрессію і вйо в мрев.