Дуже цікаво як гонять автомобілі через Границю та ще й через пів України???? Я здогадуюсь що Справжній власник при продажі пише Довереність чи в Загалі переоформляє авто на ПОкупця і той деякий час без перешкод може ганяти по Рідній Державі, а наприклад по Україні в протязі деякого часу. Правильно я розумію? Просто не близькі товариши їздять з Синіми номерами по місту як так і треба. Я не вірю що проїхавше 1000км їх не разу не зупинив ГАЇшник і не перевірив номер кузова. Хто знає розкажіть деякі деталі цієї справи. Для загального розвитку.
Ну от наприклад Я, простий громадянин України. Ні бандит, ні блотний. Простий 18ти річний хлопець. Як це може змінити ставленя ГАЇ чи пограничників? Авто саме просте - наприклад Гольф2 не примітний старенький автомобіль.
в мене знайомий німець жене сюда куда треба (київ, одесса, донецьк) на своїх номерах потім заберає бляхи і доки а дилізо лишає покупцю на дорозі назад дає хабар і все.. принаймні останній раз він так в київ комусь мисливський джип пригнав..
Значит всем кому интересно расказиваю, 100% достоверности, поскольку я имею специфику таможенних зборов. Будут приведены цифры растаможки и оформлении автомобиля . Пример, коррадо, машине 15 лет, 1,8 обем. И так захотели мы купить 1,авто из Германии (цена 3000 евро) 2,переезд до Границы Украины=(у кого как топливо, жилье...) = евро 3,На нашей границе експерт оценивает автомобиль независимо от цены его покупки. Около 5000 евро. И на ету сумму начисляются такие налоги. 4, - Ввозная пошлина (5000евро)10% =500 евро - Акцизнй збор(1800см3) 2 евро за 1см3 =3600 евро - ПДВ =5000+500+3600= 9100 *20%=1820 евро --- Итого 3000+500+3600+1820=8920 евро + первая постановка на учет
Самий розумний варіант - найменше вльотів по дорозі і митницю проїжджаєш без проблем! Варіант №2. Така сама машина (тобто модель і колір) виїжджає за кордон, перечіпаються номера на нерозмитнену машину і вона на цьому лєвандосі вїжджає в Україну. По дорозі їдеш акуратно щоб гайці не чіплялись. Після прибуття машини в точку призначення, номера знімаються, перевозяться через кородон і перша машина зі своїми номерами вертається в Україну. Шансів на митниці попастись мало але є.
Так що це у Німця має бути весь автопарк? Але все рівно наші ГАЙци перевіряти номера то будуть. Яка їм різниця чи Гривні чи Злоті за хабар брати. Має ж бути якийсь законий варіант? Не вже всі так машини переганяюсь? Через кущі та хабар? Мене більше цікавить як випускають автомобіль через Границю за кермом якого стороня людина, про яку в тех.паспорті автівки нічого не сказано? Наприклад в нас Генеральну Довіреність виписати 10-15хвилин. А потім їдь куди хочешь. Можешь і в них так можна?
Я так розумію, що німець купує там потрібну тобі машину на своє ім"я, легально як власник заїжає на машині сюди, залишає її тобі, а сам з бумагами і номерами їде назад. щоб його випустили назад без машини, мабуть йому треба набрехати шо вона поламалася, чи дати хабаря, чи те і друге. А потім там у себе або якось зняти її з себе з обліку, або заявити що її вкрали і ще й отримати страхівку. я в цьому не дуже петраю, але так думаю. може хто знає, той поправить. і мабуть якшо він заявить шо її вкрали, а машину найдуть у тебе, то тобі буде невесело. хоча я уже пару раз в житті зустрічався з ситуацією: 1. іноземець тут розбив машину, притягнув на СТО, йому оцінили роботу, він забрав папери, номера і сказав, шо продавайте за таку-то ціну (мінімум) або собі заберайте, я її забирати не буду. і літаком і полетів за кордон. 2. також мені пропонували купити Пасата В4 Чехи, в яких тут у нас стуканув мотор. Вони його тут лишили без номерів і паперів і поїхали собі додому. Чувак, який в них його відкупив, продав його потім за 2 шт. Тому я думаю шо схема - іноземець заїжає сюди на своїй машині і тут її забуває там де треба - цілком реальна. питання тільки в тому, що треба для того щоб його після такого постійно без проблем випускали і що потрібно щоб потім авто зняти з себе з обліку. А взагалі-то тема дуже цікава.
Доволі цікава схема.... Ще хтось щось запропонує... Solaris не могли б ви зв'язатися з вашим товаришем та поцікавитися ціною, мої вимоги є в темі Автобазар. Скільки це буде коштувати? Нам пропонували з доставкою майже до дому за 1000Евро. Зараз у цієї людини деякі проблеме і все відкладено на невизничений час. Цікаво що ще можуть запропонувати.
тема вже обговорювалася купуєш машину там, при цьому мусиш мати документ, який засвідчує, що це машина твоя власність. Їдеш сюди і на кордоні оформлюєш транзитну декларацію. Вона дійсна протягом певного часу, по моєму три місяці. Тут можеш із цією декларацією їздити, але мусиш покинути територію України до зазначеного в декларації терміну. Інакше там дуже серйозні штрафи за кожен день запізнення. Отож ти виїжджаєш за кордон, там розвертаєшся і їдеш назад, знову оформивши транзитну декларацію на три місяці. Недолік цього способу в тому, що транзитну декларацію можна оформляти тільки два рази на рік. Але я підозрюю, що якщо в тебе серйозні звязки на митниці, то можна нікуда не їздити через кордон туди-назад, а просто кожні три місяці собі отримувати ту дакларацію причому скільки хочеш разів
Ця варіант вже давно не працює, бо митиниця чітко відслідковує виїзд/в'їзд!!!! І платиш заставну вартісьб машини! А це сумма не маленька!
Ще й як працює. Все залежить від завязок на митниці. Недавно мені дружбан пропонував загнати з німців Кору таким варіантом (машина + переїзд 700 єврів). Проблема була в тому що Кора у німця була не на ходу. Дружбан якраз займається машинами з Європи. denis1600 всі запропоновані варіанти називаються гарним словом КОНТРАБАС. Даними варіантами цю машину на Україні ти не зареєструєш, хіба тільки перевариш номера кузова, що як правило, закінчується штрафплощадкою. Але то як повезе. Єдиний легальний і найдешевший варіант - розмитнення кузова під документи твоєї розбитої машини. На 2Гольфа можна поставити Гольф3. Правда зараз я не в курсі що там робиться з дозволами.
знаю, що якось роблять, що під доки наприклад Гольфа1 женуть третього, тобто через модель, так же і на доки Гольф2 - Гольф4....але подробиць не знаю
ніфіга не правда, платиш 100 чи 200 баксів (офіційно в касу) і гуляй три місяці. У мене колєга на заробітках в Іспанії, купив собі там машину і приїжджає щороку на ній сюди (з іспанськими номерами) і тут 1-2 місяці спокійно на тій машині їздить без жодних проблем.
Звичайно, важко регулярно подорожувати в Європу і назад автомобілем, якшо ти нелегал Хіба що в багажнику
MARTINI, справа втому, щоб жити в Іспанії чи Росії не обовязково мати "право на проживання" або місце постійного проживання (ПМЖ) (це так наз в Росії, напр і Італії італійською - "пермеса", не знаю як називається в Іспанії) ПРАВО на ПРОЖИВАННЯ або ПМЖ - це коли ти виписався з України і зареєструвався в Росії чи Іспанії, тоді можна їздити як твій колєга повністю офіційно і не платити 100-200 баксів, як ти пишеш, А якщо ти громадянин України і прописаний в Україні тоді така шара не проходить, тоді треба платити заставну вартість автомобіля, або давати хабарі (ті самі 100-200баксів). Тому ти виясни у свого друга як він їздить.
Те що ти написав, не заперечує ні одному ні другому. Ще раз, він має ПМЖ в Іспанії чи ні? (я теж працюю і живу в Росії легально, але ПМЖ не маю) Бо якщо він громадянин України і не виписався з України він не може мати ПМЖ