Мені колись дивились та СТО рівень масла в коробці. Схема в них була така. Під машиною де стоїть стартер, там на коробці є болтик на скільки не помню. Його легенько відкручували і якщо витікать масло то воно ще там, ну і зразу подивиш яке воно. Якщо нема масла то шукай під капотом зверху на коробці пластмасову заглушку. Гарно витри від пороху. Мені казали заливати масло за допомогою шлангу або трубки, бо просто так туда з каністрою фіг доберешся.
Знімаеш ліве колесо, бачиш коробку, позначив на фото тобі заливну пробку вона ж і перевірка рівня, відкручуеш масло є все ок, може потекти пару грам нічого страшного, якщо нема туда ж доливаеш поки не почне витікати і не шукай ніякі пласмасові заглушки під капотом а то тобі тут нарадять бачу.
Зрозумів. То це все треба знімати чи можна і так долити. І доречі скіль там масла іде? Я катаюсь півтора року і ще ні разу не доливав масла в коробку. На СТО казали що 40 тис. можна їздити сміло. Тому і не задумовувася про це.
Нічого не треба знімати то я фото для прикладу виклав щоб пробку показати, знімаєш колесо або на яму чи підйомник і дивишся що там, масла не памятаю скільки туда.