Як правильно виставити трамблер на місце ???

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем petro_fm, 7 лип 2009.

  1. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    На Ауді Б4, двигун ABT аналог фольксвагеновський PM (наскільки я знаю)
    Після поїздок в останні зливи став погано смикати двигун+ нерівно працював на холостих, грішив я на запалювання, так як на бензині та на газі - однаково.
    Зняв кришку з трамплера, повитирав від грязюки,
    ну і заради спортивного інтересу зняв повністю розподільник :sorry:, ніяких міток не ставив,
    на місце ставив так :
    на шківі розп.валу мітка "0Т" дивится на "свою" стрілку, мітка на КВ - на свою, мітка на маховику - "0", бігунок (центр його) дивится на риску на корпусі, але машина не заводиться :dntknw:
    Підкажіть/розкажіть, як його на місце поставити, весь вечір з ним сексом займався,туди сюди крутив,не хапає ,акум тільки посадив.:dntknw:
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    на шківі розп.валу мітка "0Т" дивится на "свою" стрілку, мітка на КВ - на свою, мітка на маховику - "0", бігунок має дивитись на першу свічку. (я маю на увазі на контакт який йде до першої свічки, ну і з випередженням на 3-6 градусів чи скільки там в тебе повинно бути )
     
  3. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    От в тому і діло, що так і роблю - не заводиться.
    Хлопає в фільтр, ставлю пізніше, все одно хлопає, біда якась :sad:
    в свічний отвір першого поршня викрутку всадив - коли пошень в ВМТ - мітка "0" на маховику співпадає , на РВ також.
    навіть незнаю що робити, всі мітки на 180град перевернуті не можуть бути ж !!!
    хіба що кришку знімати, на клапана дивитися.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    1. Не плутай мітки на трамблері з відповідністю моменту запалювання на першому циліндрі.
    2. Якщо не плутаєш - перестав дроти в порядку 1-3-4-2 і зрадієш.

    До речі, в пятициліндрових двигунах порядок запалювання такий: 1-2-4-3-5
    У шестибанякових - 1-5-3-6-2-4.
     
  5. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Мітка на траблері якраз і стоїть навпроти дроту до свічки першого циліндру, для зручності певно
    і порядок також стоїть нормально
    По такій от інструкції ставив я його, мітку на маховику в мене видно добре
    [​IMG]
     
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    То саме мав на Г2, ставлю по мітках, хлопало під фільтром, думав мозги спалив виявляється запалення типу зааапізне , грався 2 години, поставив розвернуто на 180 град, завелася, може трамплер міняли або не туда дивишся.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Найчастіша проблема в таких випадках - замість правильного 1-3-4-2 ставлять непраильний 1-4-3-2. Сам не так давно дивувався з себе :)
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Інколи буває:) Але при такому порядку двигун заводиться, тільки приацює на двох циліндрах а от коли 4-2-1-3 тоді лише хлопки під фільтром(провода повернуто на 180град).
     
  9. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Завівся вчора :yahoo:
    Циліндри я рахував від маховика , а не від початку мотора :D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)