На Ауді Б4, двигун ABT аналог фольксвагеновський PM (наскільки я знаю) Після поїздок в останні зливи став погано смикати двигун+ нерівно працював на холостих, грішив я на запалювання, так як на бензині та на газі - однаково. Зняв кришку з трамплера, повитирав від грязюки, ну і заради спортивного інтересу зняв повністю розподільник , ніяких міток не ставив, на місце ставив так : на шківі розп.валу мітка "0Т" дивится на "свою" стрілку, мітка на КВ - на свою, мітка на маховику - "0", бігунок (центр його) дивится на риску на корпусі, але машина не заводиться Підкажіть/розкажіть, як його на місце поставити, весь вечір з ним сексом займався,туди сюди крутив,не хапає ,акум тільки посадив.
на шківі розп.валу мітка "0Т" дивится на "свою" стрілку, мітка на КВ - на свою, мітка на маховику - "0", бігунок має дивитись на першу свічку. (я маю на увазі на контакт який йде до першої свічки, ну і з випередженням на 3-6 градусів чи скільки там в тебе повинно бути )
От в тому і діло, що так і роблю - не заводиться. Хлопає в фільтр, ставлю пізніше, все одно хлопає, біда якась в свічний отвір першого поршня викрутку всадив - коли пошень в ВМТ - мітка "0" на маховику співпадає , на РВ також. навіть незнаю що робити, всі мітки на 180град перевернуті не можуть бути ж !!! хіба що кришку знімати, на клапана дивитися.
1. Не плутай мітки на трамблері з відповідністю моменту запалювання на першому циліндрі. 2. Якщо не плутаєш - перестав дроти в порядку 1-3-4-2 і зрадієш. До речі, в пятициліндрових двигунах порядок запалювання такий: 1-2-4-3-5 У шестибанякових - 1-5-3-6-2-4.
Мітка на траблері якраз і стоїть навпроти дроту до свічки першого циліндру, для зручності певно і порядок також стоїть нормально По такій от інструкції ставив я його, мітку на маховику в мене видно добре
То саме мав на Г2, ставлю по мітках, хлопало під фільтром, думав мозги спалив виявляється запалення типу зааапізне , грався 2 години, поставив розвернуто на 180 град, завелася, може трамплер міняли або не туда дивишся.
Найчастіша проблема в таких випадках - замість правильного 1-3-4-2 ставлять непраильний 1-4-3-2. Сам не так давно дивувався з себе
Інколи буває Але при такому порядку двигун заводиться, тільки приацює на двох циліндрах а от коли 4-2-1-3 тоді лише хлопки під фільтром(провода повернуто на 180град).