хімії пробував різні і результак був або непристойний(непромивало так як потрібно), або плачебний, доводилось міняти патрубки. Я цілком задовільнив себе дідовським методом, вимивало все і навіть гельщо осідав в радіаторі вимити який було нереально.Промивав звичайною сирваткою,двічі підряд і не на холостому а в русі, залив перечищену марлеюсирваткою, поїздив день, злив залив знову свіжу дроїхав другий день, як побачив що колір залитої рідини незмінився,промив систему водою і заливав охол рідину.Ефект класний, несисть і навіть наліт вимивало, а головне ненищить нічого і проблем невиникає
Антірєсна ідея, сиворотка. Наскільки я пригадую, то вона толерантна до гуми, тобто за патрубки і прокладки боятися не слід А от як вона температуру тримає, то питання, я думаю, що закипить, ще до того як мотор до 90С дійде:D
кипить як і вода певірив по собі, я після заливки прогрівав на холосту мотор до максимуму і потім закручував кришку і їхав , останній раз на 1,8 моно залив і погнав в Шацьк, там спустив і залив знову і назад, а тут тосол вже ляв і проблем немав
те ж саме хочу зі своєю машинкою зробити перед літнім сезоном. тим більше тільки її купив. правда я дивлюся більше в сторону лимонної кислоти )
від неї?після промивки виїздив надцять км і кожні 3 роки роблю процедуру в кожному авто ,і радіатор неміняв.А звідки такі твердження?
був я на одні фірмі яка всяку хімію вигтовляє, в тому числі і для промивки котлів від накипу. Казали що в них багато хто купує ту хімію для промивки системи охолодження двигуна.
Років так 10 тому при мені один чоловік вирішив промити систему просто так, наслухався о "чудо" промивці(і потім ще таких декілька) і навіть я вже хотів, але стримався від даної "затєї". А хотілось просто промити систему(бо як завжди хочеться краще зробити, коли і так добре), і результат - лилось як з "решета". Тому треба вважати, щоб не зробити собі "халепи" на "пару рублів":D:D:D. П.С. Але даний "девайс" з сироваткою дійсно помагає.