У мене машинка стоїть вище ніж стокова. А от конкретно на скільки см. не відомо. Яка процедура замірів ?
Відповідь: Як самому виміряти реальний кліренс автівки ? ну взяти лінійку, підійти до машини і поміряти
Відповідь: Як самому виміряти реальний кліренс автівки ? Пегасе, ПассатБ5 питає чи лінійкою міряти від асфальту до заднього правого ричага чи до переднього лівого болотніка чи в машині при цьому має лежати запаска і пустий бак бєнзи чи принаймні сидіти 6 чоловік і т.д. Тобто чим керуються вказуючи в офіційному мануалі запис: "Кліренс 18см"
Відповідь: Як самому виміряти реальний кліренс автівки ? Кліренс (від англ. ground clearance) — відстань від поверхні, на котрій знаходится трансп. засіб, до самої нижньої його точки (не враховуючи колеса). Синонім: дорожній просвіт. Шо тут неясного де міряти? Шукаєш найнижчу точку, а це скоріше всього буде піддон картера чи його захист або задня частина глушника, стаєш на рівній поверхні (шоб машина без ручніка не котилась) і лінійкою міряєш. Кооперативні захисти піддона, висящі троси ручніка, нерідні задні баняки глушака і інші калхозні девайси при замірах не враховуються, виробником вони також не враховані.
Відповідь: Як самому виміряти реальний кліренс автівки ? Офіційно Markell правий, очевидно цитата з вікіпедії. Але серед людей, які займаються деякими видами автоспорту, особливо його оффроуд напрямками розрізняють поняття кліренсу та дорожнього просвіту. Вважається, що кліренс - це висота кузова над поверхнею, а дорожній просвіт - відстань від найнижчої точки авто до поверхні за винятком коліс. Іншими словами, коли ми робимо ліфтинг чи піднімаємо авто (ставимо довші пружини чи амортизатори), ми збільшуємо кліренс, але залишаємо таким же дорожній просвіт, тобто відстань, скажімо, від нижніх кріплень задніх амортизаторів або ричагів до поверхні. У випадку задньопривідних машин - відстань від мосту до асфальту. Кліренс змінюється "підніманням" машини, ДП зміною розміра коліс, заміною мостів або модернізацією підвіски. Слід пам'ятати, що зміна кліренсу часто відбувається без зміни дорожнього просвіту. Як правило, зміна ДП без зміни кліренсу збільшує прохідність авто без вертикального зміщення центру ваги, що дуже важливо в оффроуді (не впливає на перевертабельність на наклонах і різких поворотах, в той же час збільшуючи прохідність)Вважається, що чим ближчі один до одного показники кліренсу і ДП тим машина ближча до ідеалу - наприклад в Поршиків ці показники ідентичні - дно там суцільна плита, очевидно центр ваги стоїть дуже низько. В книжках про бобіки дорожнім просвітом вважається відстань від нижньої точки диференціалу моста до поверхні, кліренсом - висота кабіни. Для кожної дороги доречна своя пропорція кліренсу та ДП - наприклад, щоби переїхати поперечне бревно, камінь, горб ітд - важливий кліренс, а щоб рухатися з дорогами з глибоко вибитою колією - потрібно мати добрий дорожній просвіт. Подібний розподіл використовується для позначень характеристик танків чи БТРів - пригадую з воєнки. Пропоную тут використовувати таку термінологію, адже більшість людей піднімають свої бульбовозки заради збільшення кліренсу а не ДП. Щодо питання топікстартера, пропоную заміряти кліренс у середній точці дна, на рівній відстані мід передньою і задньою віссю. Якщо треба міряти ДП - думаю, варто шукати найнижчу точку близько до коліс - опори, кріплення амортизаторів, кінці балки ітд.
Відповідь: Як самому виміряти реальний кліренс автівки ? В мене не бульбовозка, я сарай А про кліренс і дорожній просвіт - пізнавально !