Ідея сайту добра. Потребує доопрацювання. Про контакти: не солідно вказувати мобільні номера телефонів.
Креатів:Тут його або забагато, або замало.Тобто коли буде кінцевий продукт,з задоволенням зміню думку Мужички наразі він мене не вразив, це я як людина що навчалася на маркетолога
Сайт не перегружений надлишком інформації але як на мене виглядає пустуватим. Тільки заходиш на сайт відразу бачиш якусь інформацію але пробігши по елементах навігації оком не знаходиш місця до чого вона відноситься і тільки побавившись з меню розумієш шо то контент пункту меню "Блог". До пункту "Блог" я би додав ще декілька підпунктів скажімо Загальні новини компанії і наприклад тіж новини але по напрямках. Оскільки ви виділяєте три нарямки Керівництво компанією клієнт-сервіс напрямок продаж То і блоги вартувало би поділити на три частини а в загальному блогу були би вони всі разом вийшло би інформативно і дало би перше відчуття навігації по сайту людині яка не роздуплила а де тут менюшка . Добавте мапу сайту для швидкої навігації. і я би трошки насиченішими кольори зробив а то блідо якось. To be continued...
Що не говоріть, а компанія поважна і перспективна! Бажаю успіхів і процвітання у цій нелегкій справі!
Прошу вибачення, але це не аргумент. Тим паче з вуст маркетолога. Думаю, що це можна сприймати як кінцеву роботу. Якщо не буде конструктивних побажань до удосконалення. Сайт не для вражень
Не хочеться давати назви компаній, не запитавши їх дозволу, як це роблять конкуренти Це свідчення відкритості. Ми робимо компанії публічними та відкритими. Ми не можемо никатися або робити доступ до нас утрудненим, надаючи міські телефони, які відповідають тільки інколи