Якщо у вас при ремонті злетіла стрілка спідометра - це ще не причина шукати новий щиток або їздити з неправильними показниками швидкості. Методом проб я знайшов майже непримітну мітку в лівому нижному кутку шкали (невидима при умові, якшо щиток не розібраний), про яку нічого не знайшов в інтернеті. Стрілку спідометра потрібно вдягнути на шток у позиції, коли вона відповідає цій рисці, при тому пружинка штока повинна бути розслабленому вільному положенні, штоку нічого не повинно заваджати крутитися. Далі акуратно деформувати стрілку догори, у площині від шкали (вона пружинить) і не знімаючи зі штоку перетягнути через упор, на якому штатно лежить стрілка (відповідає 20 км/год) Лише в цьому випадку спідометр буде показувати правильні показники на всіх швидкостях. Перевірено GPS. Хвала німцям!
Це вже залежить від заводського механізму спідометра - в спідометрах на 260 кмг похибка набагато менша, напр на 60 кмг він і показує не більше 60, на 100 не більше 102-103, на 200 не більше 205. Власне так і залишилося після тарування. В принципі це без проблем можна зняти при виставлянні стрілки, перемістивши її на міліметр ліворуч від згаданої мітки. Але сенс...