Ситуація наступна, в моїй корі мотор бере масло, причому нехіло. По розповідям попереднього власника міняли блок, все провіряли, все в нормі, але судячи по косякам того майстра які я вже пофіксав все може бути чос. Всеж я в першу чергу грішив на ГБЦ, вірніше, на сальники клапанів. Поміняв, результату недало. але при заміні замітив що клапана мають люфт в направняючих, може тому нема результату. Масло нікуди через прокладни, сальники не тече. Отже симтоми такі машина хх праює чисто. синього диму 0. коли на місті без нагрузки газуєш думу досить багато. на ходу в спокійному режимі, димління ненаблюдається на ходу при аресивні їзді, димок і запах помірний. Є ще варіант що масло кидає Жшка, на днях буду пробувати розбиратися. Як діагностується кирдик маслозємних колець?
Масло збійні кільця - обо виробились або закоксувались. Ні направляючі ні Жешка стільки масла не зїсть. можна продіагностувати стан ЦПГ по картерних газах і тоді точно буде відомо що не грає.
можна тут по детальніше про алгоритм перевірки? на рахунок картерних газів:маслозаливна пробка навіть непробує підніматися коли її відкрутити.
Кум якщо я не помиляюсь то помірявши компресію можливо сказати про стан компресійних кілець а не маслознімних, хоча якщо вони пропускають мастило то копресія буде вища. Для початку я б рекомендував залити рідину для розкоксовки кілець це дешевий варіант який може щось дати. При "заміні блока" могли банально підкинути компресійні кільця а маслознімні не чіпали (авто ж на продаж). Погані сальники клапанів дають димок під час пуску, направляючі під час роботи (але не 1л на 1000км). значить сапун чистий або виведений під автівку в мене на ренохі вона пульсує в відкрученому положенні (нестріляє) а мастило від заміни до заміни не доливаю (вигорає грам 200-300 на 10тис пробігу). Тому кришка не показник! В мене враження що підкидали кільця тому і димить без наргузок. Мій гольф димів при навантаженні (рушання під горку) з температурою близькою до кипіння і з"являвся "цокот" а в процесі роботи жодного димку не було. Проблему вирішив встановивши новий (інший) двигун (блок). Люфту в ЦПГ чи виробітки в циліндрах при заміні блоку я не наблюдав.
Міряється обєм газів, яки пропускає пара кільця-стінка циліндра і по порівняльній таблиці визначається стан ЦПГ