Як заряджати акумулятор

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Gorgut, 6 січ 2009.

  1. Gorgut

    Gorgut Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Сів акумулятор, з понеділка буду мати зарядне. І мінятиму клеми, бо нещільно прилягають, тому, напевно, і постійно розряджається. Підкажіть: зарядка акумулятора потребує якихось додаткових знань?
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Додоткових знань не тре
    Перевіриш плотність електроліту , долий води( дистильованої ) і постав на зарядку 2,5...3 ампери на 10 год
    якщо акум живий то буде все добре...
    може зарядка з гени замаленька . Або маси доброї нема .
     
  3. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    Раз тут така тема про акумулятор , то запитаю тут :
    в гольфах яка має йти потужність акумуляторів ?
    в мене колись стояв 44 , поставив на 55 , тепер хочу 60 . чи можлива така заміна ?
    чи на генератор не буде воно впливати ?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    ZET, Може таке бути шо він не буде дозаряжатися і толку з нього буде як з осла під капотом...
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Все залежить від амперажу генератора 60 А гена - 55 А акум
     
  6. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    Якщо генератор робочий то став хоч 100 и все буде добре
    -----------------------
    про недозаряд - сказки
     
  7. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    це точно, став найбільший , аби тільки вліз
    а якщо клема неплотно прилягає, то поміняй її спочатку, можливо акум не прийдеться міняти !
     
  8. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Не буде добре бо 55 гена не зарядить ПОВНОЦІННО 60 акума - перевірено досвідом . Акаум при правильному використанні відпрацьовує 6-7 років
     
    Останнє редагування: 8 січ 2009
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ага,ви людині порекомендуйте ше 200-ку поставити,а потім кожного місяця міняти стартер!
    Я,коли пригнав з Щеціна Г2 1,6 рф,там стояв старенький акум 36 А,і заводив без жодних проблем!
    Якщо ставити - то максимум 60А для такого мотора!
     
  10. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    Вы хоть немного соображаете ?
    ------
    Получается чтоб в гараже зарядить например 60А акумулятор нужно зарядное устройство с током зарядки не меньше тех-же 60 А ?
    -----
    и причем здесь стартер ?
    -----
    у меня под капотом 100А
    очень доволен
     
    Останнє редагування: 8 січ 2009
  11. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    для моментального заряду - так,а от на протязі певного часу цілком вистачає 10% від ємності акума,і це саме оптимально!


    і ти хочеш сказати що штатний генератор його помпує наповну?



    а при тому,що він теж розрахований на певну нагрузку,більше - не завжди краще!
     
  12. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Постав на зарядку 2,5...3 ампери на 10 год
    якщо акум живий то буде все добре...
     
  13. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    брат купував новий акум собі і йому сказали час від часу дозаряжати його зарядкою це продовжить строк служби.. я свій поставив дійсно чуть дозарядився :)
     
  14. Gorgut

    Gorgut Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Дякую за пораду!
     
  15. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    Ярик, поясни мне тупому почему он должен недозарадится
    напряжение акумулятора 12V - А генератор вырабатывает больше 12V
    ну и почему ему не заряжаться ?
    ------
    Например заводим авто, аккумулятор хочет подзарядки и заряжается током например 8 ампер а спустя время он подзарядится и практически перестанет потреблять ток (ну и почему ему не хватит генератора на 45А)
    ---------
    Стартер возмет току столько сколько ему надо
    что печка тоже "полетит" если аккумулятор сильнее ? Абсурд !
    --------
    да, подзаряжать на стационарном зарядном рекомендуется (пофиг сколько ампер аккумулятор)
    Особенно в зимнее время, так-как темнеет рано и много приходится ездить при фарах + обогрев стекла + музыка + печка и
    аккумулятор просто не в состоянии (особенно на коротких поездках) быстро зарядится
    -----
    А генератор нужен такой чтобы справлятся по току со всеми потребителями
     
    Останнє редагування: 8 січ 2009
    • Подобається Подобається x 1
  16. Kukurudza

    Kukurudza Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    top, правильно каже, якщо акум ще дихає поставити мін. на 10 год. 1,0-2,5А щоб пройшов сульфатацію. Тобто всі солі, які на пластинах осіли розчинились.

    Я поставив 50 вже 2роки, нормально заряджає, проблем нема.
     
  17. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Окрім такого поняття як напруга в 12В,існує ще сила в Амперах!Ти повинен знати,що в твоїй машині є лампи на 3ват а є на 60ват,всі вони на 12 вольт,а як ти думаєш :світять вони також одинаково???
    Ми говоримо про заряд акумулятора,тобто заряд на повну його ємність,як думаєш:2-ох літрову банку можна заповнити з літрової на повну?

    Стартер не бере,стартером маслає акумулятор,а він в свою чергу має окрім напруги і сили струму ще таке поняття як "пусковий ток".Тобто при одному і томуж параметру акумулятора стартовий ток може бути різним,і зазвичай для дизеля потрібен саме більший старт.т.

    за пічку згіден,але я про неї нічого не казав
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
  19. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Девочки, не ссорьтесь! ГыГыГы. :)
    Ссылки другие не читал, но напишу простым языком и это я уже по моему один раз писал на этом форуме.
    1. Берем 2 АКБ: первая - 50 А/ч, вторая - 100 А/ч. Оба АКБ перед установкой на машину на 100% заряжены.
    2. Ставим эти АКБ на две АБСОЛЮТНО одинаковые машины с абсолютно идентичной комплектацией, ОДИНАКОВЫМИ генераторами, стартерами и абсолютно исправной проводкой!
    3. Заводим машины, включаем идентичные нагрузки. Т.е. потребление тока будет одинаковое. Стартуем, едем.
    4. Генераторы одинаковые, вырабатывают ток одинаково, обе АКБ в момент старта разрядятся стартером одинаково(это факт, не подлежащий сомнению), так с какой радости АКБ 100 А/ч недозарядится относительно 50А/ч АКБ?
    ВЫВОД: Ставьте тот АКБ, который вам влезет в машину! Никакого НЕДОЗАРЯДА не будет! Главное условие: АКБ при установке в машину должен быть на 100% заряженным.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    а при заряджанні акумулятора пропки тре викручувати???
    тиждень машина простояла і акум. сів!!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)