вставляем ключ в замок зажигания, прогреваем АКБ, греем свечи пару раз и заводим. Если не заводится устраняем причину.
якщо авто довгий час було на вулиці, і було неякісне залите пальне, то гріти свічі і АКБ не дуже сильно допоможе. Теплий гараж у поміч. П.С. А якщо дуже терміново потрібно їхати, тоді бери фен і грій паливний фільтр, і паливну(трубки) до блока, і тоді поможе.
поляки показали на форумі класний метод: на прикладі буса. обмотали бус попериметру харчовою плівкою (та щоб позбутися шпари між асвальтом і початком кузова), а під машиною ставлять дуйчик (тен і вентилятор). так вони боролись з замерзанням магістралей. гугл видав шось таке. думаю принцип поняли
Подивлюсь я як хтось буде в багажнику ту електростанцію возити і зранку в 6й включати на все подвір"я))
Є ще один "дєдовський" метод: Береш ефір, наливаєш в копачок, і з ковпачка вихлюпуєш в рукав воздухозаборніка повітряного фільтра (як не помогло, то знімаєш фільтр - і хлюпаєш в сопла де мотор бере воздух) в той час, хтось інший крутить стартером. Результат = 98%, що запуститься двигун. Але то крайній вихід, бо так приходить гаплик двиглу, йде максимальний знос при старті Це пряма відповідь на пряме питання теми, щоправда і є суттєвий мінус цього методу, краще шукати причину чого він не заводиться - так дешевше. Таким методом запускав дизельну двохосну електростанцію в військах (ЕСД2-12) і кілька раз свого Г2 (ще у 2006р.). І другий варіант, це якщо АКБ живий і ще дихає - взяти кусок бумаги, підпалити і в моменту пуску стартером приставити її до того ж воздухоприймача (описано вищще).
Ефір продають в балонжиках,помічна штука навіть мертвий мотор заведе,но до того часу пока взагалі перестане дихати.Авто ефіром нерекомендую мордувати.
Ну перший варіант, я б не використовував, недай бог крапля ефіру попаде в двигло, а оскільки то дизель і компресія там вища, то гідроудар забезпечений. Їмхо, з електростанцією тобі везло. Та й обидвох методів фізики я не розумію щось Як це поможе двиглу завестись, коли в обидвох випадках ми зменшуємо подачу кисню в камеру. Що двигун дивлячи на безвихідь стріляє собі в голову і заводиться? чи комп дивлячись на брак кисню добавляє срляри, і що як там механічний вприск? Щоб заводити дизель в морози, система вприску повинна бути справна = робочі всі свічки і правильний кут запалювання, і.т.д.
Щоб заводити дизель в морози, система вприску повинна бути справна = робочі всі свічки і правильний кут запалювання, і.т.д. І він заведеться 100%
Бачив багато разів всякі суміші в балончиках для пуску двигуна, так і підозрював, що то ефір. в ній мотор був вбитий, одного разу завели її, а з вихлопної фонтан води. Нічо поки служив, вона працювала, а далі не знею її судьби. Тих методів, я зовсім не хотів писати, але не втримався і тут же попередив, що то не є добре. і я такої ж думки, а також нормальне пальне та чистий паливний фільтр.
Якщо солярка залита зимова -30 і не замерзла, справні свічі накалу, АКБ в нормі, звичайно що завидеш двигун навіть якщо він місяць не заводився.