Раніше не працювало АБС. Зараз все відремонтували, але помилка лишилась. Чи є якісь варіанти збити помилку, не звертаючись до електрика ?
)) я ж написав, чи є варіанти, щоб не йти до електрика .... маючи вагком звичайно, що не було б проблем
А звідки вдіомо що є помилка, якщо немає чим прочитати, якщо далі горить лампочка АБС значить це не помилка а несправність...
раніше вагком виявив несправність вона була механічна, її усунули, але наразі немає можливості ще раз все перевірити і збити помилку ... після ремонту лампочка не погасла, а потім засвітилась, а постійно горіла ... як на мене явний признак старої помилки, чи може я помиляюсь ?
Явно помиляєсся. З власного досвіду: механічну помилку усунено, але через те, що вона була, стався збій у бортовому компі. Тому, якщо усунув механічну поламку, то обов"язково треба прокомпити агрегат. Бо також може бути, що одне усунули, а інше посунули, тобто, зачіпили щось інше. Думаю, варто їхати-таки на комп, але до когось з головою і двома різними руками.
Трохи не так.... бортовий компютер має самодіагностику і коли включаєш запалення то проходить опит всіх датчиків і встановлення готовності системи... це як на звичайному компютері кнопка РЕЗЕТ і перезагрузка системи. Якщо після перезагрузки АБС далі горить значить є поломка. Це тільки на деяких нових моделях є режим що якшо є помилка в памяті то треба чистити память....і то це звязано з моторними помилками... помилки по АБС всюди самоліквідовуються при включенні запалення, якщо не ліквідуються то є механічна поломка
це логічно, але: поставив машину під підїздом, лампочка горіла, вимкнув запалення, відремонтував механічне пошкодження, завів машину, а лампочка горить ... якщо б все перезагрузилось, то мало б як мінімум все погаснути і при новому русі знову засвітитись
kym правий на 100%, якщо пошкодження усунуто то лампочка сама гасне, в пам'яті може залишатись стара помилка, але від неї лампа не буде світи, значить ще є якась проблема.