якась невідома біла речовина

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 6 гру 2012.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    ситуація цікава в машині появився дивний запах , схожий на запах старих ванючих шкарпеток , більше ні з чим то порівняти не можу . ситуація яка поміняв 2 дні тому масло залив магнетік кастролу , 10в40 , так от до запаху шкарпеток , подивився вроді все нормально ті шо були на мені не ваняли , принюхався як би з обігріву лобового ваняло , відкрив капот все добре все , звернув увагу , що з кришки де заливається масло просякується якась біла речовина відкрив кришку і побачив шо половини мотору в ті білі рідені , зідзвонився зі Степаном , він каже шо до масла попала вода , питання де вона там взялася і які наслідки шо треба зробити чи варто поміняти масло чи то нічо страшного тої речовини білої по всіх стінках мотору доволі багато , добавлю ще одне після тої заміни масла почали компенсатори чогось дуже стукати , але тіки на прогріві , коротче так от ситуація , то є Гольф 2 1.3 88
     
  2. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    тут шось не чисто,або масло пальоне , або десь пробоїна і тосол валить в масло,рівень тосолу дивився?
     
  3. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Не первый раз слышу от людей что жалуются на Масло Кастрол. Сам до недавнего момента был противником Кастрол. Но взяв у дилеров 5л Канистру которая не идет на наш рынок, был приятно удивлен. После замены старого масла, мотор через 500км начал мягко заводится, на холостых стал тише работать. Взял себе еще одну канистру. Как мне сказал мой хороший человек у дилера Кастрол- на рынке попадается некачественная продукция Кастрол. Вот вам небольшой отчет из нэта:

    Масло Castrol 10W40 нарушение интервала смены, 50 000 на одной заливке двигатель BMW.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Масло Castrol пробег 111 000, вскрывался по причине ошибки по газораспределению, двигатель BMW
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Это вообще как понимать?
    [​IMG]
    Масло Castrol двигатель BMW
    [​IMG]
    Масло OMV двигатель BMW
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ответ топ менеджера Motul — данное возможно только с серией 300V если она хранится более года (хотя на предыдущих фото другая серия)
    [​IMG]
    [​IMG]
    Масло Castrol пробег 114 000 двигатель BMW
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Масло Castrol пробег на одной заливке без замены 96 560 (видимо Long Life поняли буквально ) двигатель BMW 328Ci
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо 50тис неміняти мастило то й недивно що закоксувало все на світі. Я теж вважаю що проблема саме в мастилі, причому не обов"язково через його якість, можливо присадки кастрола вступають в реакцію з старим мастилом (типу відмивають двигун) і отримуємо таку піну, але то не добре! я б злив його і залив щось інше: ELF або XADO бо ELF недороге (нема сенсу підробляти) а XADO можна купити в ліцензованій точці продажу.
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Заливаю масло Кастрол вже 5 років(приблизно 2 рази в рік) і нічого з моїм мотором не твориться. Завжди перед заливанням дивлюсь на колір(нового), і для мене він за 5 років одинаковий.
    Один єдиний раз мені привезли з німців, то я переживав бо на каністрі писало для всіх типів моторів(тіпа), і каністр таких я не бачив тут у нас у продажі. І можливо так співпало, але як раз у той час у мене потікли сальники(до цього часу трохи було підтікання масла, але я не бачив звідки). Але після заміни політ і далі нормальний.
     
  6. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Я думаю що це все таки пробило прокладку і тосол валить у масло. Міряй компресію.
     
  7. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Найпростіший спосіб не попасти в таке: Коли поміняв масло через 100-200км робиш царапинку на щупі. Дальше поглядуєш.
    Якщо рівень піднімається це вже дуже поганий факт.
    Якщо біла піна то погане масло або попала вода, тосол, волога. Може шланг вентиляції вісить десь.
    Якщо без піни то попадає паливо, в мех бензонасосах порвало прокладку.
    Не догорає, погане паливо, свічки.
     
  8. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    стосовно рівня масла то воно в нормі перевіряв через 1 годину як виключив двигун думаю воно все стекло , тосол є рівень не падав , говорив зі Степаном він каже шо то конденсат , плюс говорив з Дятьком який має такого ж гольфа , казав шо то нормально бо похолодало того конденсату зараз не багато десь може грам 10 не більше він кудись дівся було вчора більше зараз навіть на стінках мотору не видно тільки кришечка і кругом неї той конденсат , відповіді почув , але хтось каже міняти масло хтось каже не міняти , кого слухати , і ще одне двигун після 50.000 на маслі це якось не показник я його раз на 8-9 тис міняю , думаю то нормально , хотів би почути думку ще когось , основне питяння яке цікавить це таке міняти масло чи ні
     
    Останнє редагування: 7 гру 2012
  9. l4567

    l4567 Початківець

    Авто:
    Golf 2 (був....), Рено Трафик
    в мене колись теке було, теж саме масло, купл. в перевіреного продавця, (перший раз залив в перший гольф), проблема в конденсаті та мінусової температури, (в літі таке не замічав), точніше картерні гази утворюють жовту піну коли часто заводити на холодну... після довгої поїздки піна майже зникала, може якісь присадки в кастролі так реагують на воду, відїздив всю зиму і літо, потім змінив на інше масло - так само зимою замічав піну але не в такій кількості як при кастролі, пораджу зняти сапун та перевірити кількість картерних газів. якщо двіжок уставший варто змінити
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    є три типи Кастролів - привезене з заграниці, зроблене в Дрогобичі на маслозаводі з рускої нафти з добавкою кастроловських присадок, зроблене в "Одесі на привозі" - відповідно і якість.
    Що робити прогріти добре двигун і проїхатись 50-60 км, якщо піна пропаде - значить був конденсат в двигуні, якщо не пропаде міняти масло.
     
  11. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Якщо говоримо про наш рідний концерн, то офіційні дилери VW в Польщі (для прикладу) заливають в салонах у нові авта бочкову оливу Long Life, для якої виробник визначив подвійний термін праці в порівнянні зі звичайною оливою. Книжка пише, що на Long Life можна їздити вдвічі довше (30000 км), ніж на звичайній (15000 км). Але і тут не все так однозначно. Важливими є кілька факторів:
    1 - якщо авто працює на коротких трасах (щодня завезти дитину до школи і привезти зі школи, рух тільки по місту), то бортовий комп видасть вам інфу, що оливу треба поміняти набагато швидше. Бо не йдеться про те, скільки кілометрів авто проїхало, а про те, скільки разів завелося і заглушилося (грубо кажучи).
    2 - навіть якщо протягом року авто не проїхало 30000 км, то треба замінити оливу через рік.
    3 - велику роль грає якість палива, тому в Україні не можна тягнути заміну оливи до 15000 км або навіть до 10000 км - варто поміняти частіше для добра двигуна і вашого спокою.

    А тим, хто їздить на одній оливі 50000 км я би ноги з д... повиривала, або ще краще - сказала би носити одні майтки цілий рік, щоби відчув, як то коневі на тій оливі їздиться.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Схожа ситуація! Теж Гольф 1,3 88 рік. На кришці заливної горловини масла(кришка ГРМ) виявив маслоподібну масу сірого кольру!! Масло теж Кастрол Магнатек 10w40. Надіюсь що це не антифриз.... А якщо ж він то звідки найвірогідніше потрапляє? Прокладка ГБЦ? Рівень антифризу здається в нормі, на щупі такої бодяги не видно, жодних емульсій, лише масло
     
  13. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Чому Ви усі так агресивно відноситеся до людей, котрі не цінують матеріальні блага та автівки також.
    Та людина заплатила гроші за ту машину, вона може хоч масло в ній ніколи не міняти, хоч гній в салоні возити! Яке наше діло хто шо робить в своїй машині!

    По НЕ перевіреній статистиці, масло Кастрол одне найбільш не вдалих підробок, воно одне з поширених.

    На скільки я зрозумів проблему визначено в цій темі?
    Які результати, що зроблено?
     
  14. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    В знайомого на ВАЗіку теж після кастролу була емульсія, клапанну кришку наче маслом намазали з середини. Більше він кастрол не заливає. Я теж кастрол не купую після того, як у двох каністрах виявив різний запах. Можливо це нічого не доводить, але дешевше змінити марку мастила ніж ремонтувати двигун.
     
  15. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Хлопці, я би пропонувала в цьому випадку додавати: не купую В УКРАЇНІ.
    Я, наприклад, тільки Кастрол заливала і завжди була дуже задоволена.
    Минулого разу брат купив мені Mobil тут - в "перевіреного" постачальника. Ніяк не можу дотягнути до чергової заміни оливи - вже раз доливала і нині знов загорілася контролька. А бус ніколи не гамав оливи...

    До речі, щоби не створювати окремої теми. Поміняю, на фіг, оливу.
    Хлопці, підкажіть, скільки треба оливи до Т5 1.9 ТДІ? Скільки разів міняю - ніяк не запам"ятаю...
     
  16. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Забий, я було уявив собі ванну з піною, біла піна в основному є завжди. Особливо на малих дистанціях їзди. Саме так я їжджу і вона в мене завжди є, рівень не росте. Це конденсат.
    Пояснюю: Ти заводиш двигун і прогріваєш до 80град. Зупиняєшся і він остигає, повітря стискається і в картер засмоктується свіжак з свіжою вологою.
    Заводиш і грієш, гарячі поршня швивко гріють повітря в картері але стінки ше холодні. На них осідяа конденсат і змивається маслом. Далі він випадає піною.
    Поїздка на довгі дистанції потроху виправляє це діло, волога випаровується, але помалу, оскільки осад зверху де вентиляція не сильна.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тут все правильно. У мене то саме. І знаючі люди кажуть що добре масло повинно пінитися.
    Тільки, залишається одне питання - а чи дійсно це піна, чи то як на фотках мясоподібна желейна маса?
     
  18. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Не погоджуся ніколи! При всій повазі... Але тут знову, здається, треба говорити: знаючі люди кажуть, що ВИРОБЛЕНА В УКРАЇНІ олива завжди повинна пінитися.
     
  19. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    5,8 л. специфікація VW 50501
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Теж часом з"являється біла речовина на кришці заливної горловини масла. Спочатку теж трохи запанікував, хоча датчики нічого не сигналізували і рівень ОР та масла не змінювались. Автомобіль в основному їздить на короткі дистанції.
    Зараз, в холодну пору, перш ніж заводити автомобіль, піднімаю капот, витягую з повітряного фільтра "сапун" і зливаю з ноього конденсат (декілька грамів). Після того заводжу авто.
    Літом цієї речовини і конденсату в сапуні не спостерігається.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)