Їзда на Гольф1

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Ravel, 10 тра 2007.

  1. Ravel

    Ravel Active Member

    Авто:
    VW Golf mk1
    в мене проблема,їду на своему гольфіку як на табуретці,маленька ямка і бах і бах....що робити?
    передні аморт и пружини поміня-можливо трохи м"якше,але все одно гепа добряче(. Вже и колеса спускав-але толку ніякого... порядьте щось
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    Більше каші треба їсти, і мотор побільший і поважчий поставити.
     
  3. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    Вітаю. Проблема не тільки в передніх амо і пружинах, а також і задніх.
    Крім того треба продивитись всю ходову, можуть калатати навіть тормозні колодки, випускна система і т.д. Удачі.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    Твердість машини погана тільки для комфорту, насправді вона покращує ходові характеристики, зменшує гальмівний шлях, позитивно впливає на динаміку розгону, дозволяє безпечніше робити різкі повороти, тобто результативніше об'їзджати перешкоди ітд. Якщо проблема тільки у звуці на ямах, потрібно зробити шумоізоляцію, реставрувати завіси дверей і багажника та замінити ущільнювачі. Інколи докупи проводять зварочні роботи з підсилення кузова, додають стабілізатори.
     
  5. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    Scitocco +
    А для початку зробити повнуревізію підвіски - окрім амортизаторів та пружин там ще інсують сабілізатори із своїм кріпленням, сайлент-блоки та інше... ;)
     
  6. xelaa

    xelaa Початківець

    Авто:
    VW Golf I GL 1.5 1983
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    Ravel не парся я думаю за движок и подвеску только тогда когда не чем заняться. Подвеска простейшая но надёжная, неудобство в том что все удары от дороги попадают сразу в кузов. Уже в Г2 есть дополнительный подрамник к которому крепятся рычаги, а он сам через резину к кузову. Сразу чувствуется результат подвеска у Г2 гораздо мягче. Говорю сразу на Г1 этот подрамник не поставиш. Пружины интересная штука, когда я своего гольфа взял думал, что у меня пружины от вагона, перёд не сгинался было жёстко, но ни разу за полгода до кузова не достал. Снял, пружины оказались вроде от Г2(чуть толще), поставил родные б/у, перёд стал ниже, мягче особо не стало, но очень часто стал доставать до кузова(машинку жалко):cry: . Мне самому очень хочется поездить на новом Г1(с музея какого-нибудь), чтоб узнать как он должен ездить...
     
  7. huzul

    huzul Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 1987 1,3
    Відповідь: Їзда на Гольф1

    як взяв свій гольф 1 то передніх стойок фактично не було, тобто вони були, але вже вмерли остаточно і перід тримався лише на пружинах, то кожна, навіть найменша ямка то було шось сташне, першим ділом шо я зробив, то поставив оригінальні німецькі до одинички, пружини взяв б/в, машинка почала себе відразу інакше поводити, зад був ше нормальним але його теж поміняв на б/в, правда стукіт залишився, оскільки до ричагів я вже не добрався, якось пропало бажання шось робити з тою одиничкою, оскільки зрозумів, шо хочу бензин а не дизель.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)