в мене проблема,їду на своему гольфіку як на табуретці,маленька ямка і бах і бах....що робити? передні аморт и пружини поміня-можливо трохи м"якше,але все одно гепа добряче(. Вже и колеса спускав-але толку ніякого... порядьте щось
Відповідь: Їзда на Гольф1 Вітаю. Проблема не тільки в передніх амо і пружинах, а також і задніх. Крім того треба продивитись всю ходову, можуть калатати навіть тормозні колодки, випускна система і т.д. Удачі.
Відповідь: Їзда на Гольф1 Твердість машини погана тільки для комфорту, насправді вона покращує ходові характеристики, зменшує гальмівний шлях, позитивно впливає на динаміку розгону, дозволяє безпечніше робити різкі повороти, тобто результативніше об'їзджати перешкоди ітд. Якщо проблема тільки у звуці на ямах, потрібно зробити шумоізоляцію, реставрувати завіси дверей і багажника та замінити ущільнювачі. Інколи докупи проводять зварочні роботи з підсилення кузова, додають стабілізатори.
Відповідь: Їзда на Гольф1 Scitocco + А для початку зробити повнуревізію підвіски - окрім амортизаторів та пружин там ще інсують сабілізатори із своїм кріпленням, сайлент-блоки та інше...
Відповідь: Їзда на Гольф1 Ravel не парся я думаю за движок и подвеску только тогда когда не чем заняться. Подвеска простейшая но надёжная, неудобство в том что все удары от дороги попадают сразу в кузов. Уже в Г2 есть дополнительный подрамник к которому крепятся рычаги, а он сам через резину к кузову. Сразу чувствуется результат подвеска у Г2 гораздо мягче. Говорю сразу на Г1 этот подрамник не поставиш. Пружины интересная штука, когда я своего гольфа взял думал, что у меня пружины от вагона, перёд не сгинался было жёстко, но ни разу за полгода до кузова не достал. Снял, пружины оказались вроде от Г2(чуть толще), поставил родные б/у, перёд стал ниже, мягче особо не стало, но очень часто стал доставать до кузова(машинку жалко) . Мне самому очень хочется поездить на новом Г1(с музея какого-нибудь), чтоб узнать как он должен ездить...
Відповідь: Їзда на Гольф1 як взяв свій гольф 1 то передніх стойок фактично не було, тобто вони були, але вже вмерли остаточно і перід тримався лише на пружинах, то кожна, навіть найменша ямка то було шось сташне, першим ділом шо я зробив, то поставив оригінальні німецькі до одинички, пружини взяв б/в, машинка почала себе відразу інакше поводити, зад був ше нормальним але його теж поміняв на б/в, правда стукіт залишився, оскільки до ричагів я вже не добрався, якось пропало бажання шось робити з тою одиничкою, оскільки зрозумів, шо хочу бензин а не дизель.