Кап рем Г2 1,3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wwB2, 3 жов 2012.

  1. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Прохання до Kym, чи можна ваш контактний тел. для консультації. Бо у доброго мого знайомого власника Г2 з обэмом 1,3 двигун бере масло а такі двигуни в попиті???
    Дякую.
     
  2. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Вже місяць пильную рівень масла, і сьогодні зрозумів що двигун його бере(((
    Гольф 2, двигун 1,4 (ABD) - це то саме, що 1,3. Сьогодні долив 0,5 літра після останніх 1000-1500 пробігу від перевірки. Станом на зараз - пробіг після заміни масла - 6 тис., пробіг двигуна - незнаю, ставив без "вскритія"
    Маю декілька питань:
    1. Після скількох обертів може підїдати масло? Бо 70% то по трасі, оберти 3000 і більше
    2. Яка ймовірність, що попалось погане масло?

    П.С. потьоків незамітно, антифриз в нормі.
     
  3. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    1 . від 2000 тис
    2. 10%
    Треба робити двигун : заміна кілець (думаю без розточки ) і т.д.
    на мому двигуні кільця міняні .пробіг 315 +100 (котрі скрутили ).
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    а не підкажеш приблизний бюджет робіт, бо наразі вагаюсь: лізти в двигун, чи потратити лишніх1 - 1,5 масла на 10 тис.

    Ще читав, що може бути причиною маслозйомні ковпачки або закоксовані кільця. Десь на форумі бачив алгоритм від @kym :
    1. Заміна масла на нове (випадок неякісного попереднього)
    2. Замір компресії (покаже чи кільця)
    3. Заміна маслозйомних ковпачків якщо з компресією все ок.
    4. Самі кільця, якщо нічого з вище написаного не помогло.

    П.С. і зараз маю забитий сапун, на днях планую почистити. Він може якось на це впливати?
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    вважаю, що то не критично.
    А от "лізти в двигун" - це гємор ще той. Навіть, якщо потрібно буде поміняти кільця (визначиш якось діагностично), то коли вскриєш двигун афігєєш від кошторису. Бо, як мінімум:
    - шліфовка ГБЦ, її переборка
    - клапана, притирка, сальніки і.т.п.
    - прокладки
    ...... а це все потягне десь зо 200-300 доларів, не рахуючи роботи.
    Не може бути так, що замінив кільця і все.
    Готуйся до витрат, якщо вскриєш двигун.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема в тому що якщо кільця то "хвороба "прогресує і через наступних 10 тис уже може бути 2-3 л масла, а ще через трохи 1 л на 1 тис км. І найгірше що починаються "істи" внутрішні стінки циліндрів через радіальне биття поршнів бо зазори перевищують допустимі норми. Чим дальше тим більше
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Ще цікава річ: коли свіжо залите масло - практично не було розходу, він появився умовно після 5 тис. Якщо спробувати перейти на інше масло (інші характеристики)?
     
  8. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    якщо це синтетика - можна перети на напівсинтетику, якщо напівсинтетика - на мінералку, якщо вже бере мінералку - капремонт...
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    зараз півсинтетика 10в-40. Але мав на увазі: 10в-50 чи може перейти на синтетику 5в-40, там різниця в ціні невелика. Мінералку не хотів би.
     
  10. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    синтетики братиме ще більше...
     
  11. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    проблема всіх 1.3 -1.4 малий ресурс. а капіталити немає змісту. щоб нормально зробити бюджет від 500 уо.
    максимум можна спробувати замінити сальники клапанів.
    не поможе, доливати масло, або міняти двигун і бажано обємом від 1.6.
     
  12. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    вже тоді певно легше авто міняти... в мене 1,3, але відкапіталений попереднім власником, політ нормальний...
     
  13. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Провів контрольні заміри по розходу масла за останніх 500 км(50/50 місто/траса): двигун не крутив більше 3200 об. і рівень не змінився. Рівень перевіряв зранку щодня, машину паркував на одному місці.
    А коли брало масло, то багато катався по трасі, і часто їхав при 4000 об/хв.
     
  14. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    З цього випливає, що тобі немає чим паритися.
     
  15. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    ти б знав, як я зрадів)))) Бо останній раз коли хотів поміняти прокладку ГБЦ - замінив двигун, тому будь яких втручань боюсь.
     
  16. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    чесно, перечитав цілу тему і не зрозумів нічого. В тебе двигун підбирає масло чи ні? Скільки підбирає? Чи змінився вихлоп?
     
  17. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    1. Підбирає при високих обертах
    2. Підібрав 600 гр на 8 тис. км
    3. При > 3500 дивлюсь на дорогу, а не на вихлоп. Якщо на місці газувати - вихлоп ок.

    П.С. це був період коли ганяв часто 200 км туди і назад по стрийській трасі. По місту рівень тримається, останні 2 поїздки до 3200 об/хв - не зменшився рівень.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)