Прохання до Kym, чи можна ваш контактний тел. для консультації. Бо у доброго мого знайомого власника Г2 з обэмом 1,3 двигун бере масло а такі двигуни в попиті??? Дякую.
Вже місяць пильную рівень масла, і сьогодні зрозумів що двигун його бере((( Гольф 2, двигун 1,4 (ABD) - це то саме, що 1,3. Сьогодні долив 0,5 літра після останніх 1000-1500 пробігу від перевірки. Станом на зараз - пробіг після заміни масла - 6 тис., пробіг двигуна - незнаю, ставив без "вскритія" Маю декілька питань: 1. Після скількох обертів може підїдати масло? Бо 70% то по трасі, оберти 3000 і більше 2. Яка ймовірність, що попалось погане масло? П.С. потьоків незамітно, антифриз в нормі.
Привіт 1 . від 2000 тис 2. 10% Треба робити двигун : заміна кілець (думаю без розточки ) і т.д. на мому двигуні кільця міняні .пробіг 315 +100 (котрі скрутили ).
а не підкажеш приблизний бюджет робіт, бо наразі вагаюсь: лізти в двигун, чи потратити лишніх1 - 1,5 масла на 10 тис. Ще читав, що може бути причиною маслозйомні ковпачки або закоксовані кільця. Десь на форумі бачив алгоритм від @kym : 1. Заміна масла на нове (випадок неякісного попереднього) 2. Замір компресії (покаже чи кільця) 3. Заміна маслозйомних ковпачків якщо з компресією все ок. 4. Самі кільця, якщо нічого з вище написаного не помогло. П.С. і зараз маю забитий сапун, на днях планую почистити. Він може якось на це впливати?
вважаю, що то не критично. А от "лізти в двигун" - це гємор ще той. Навіть, якщо потрібно буде поміняти кільця (визначиш якось діагностично), то коли вскриєш двигун афігєєш від кошторису. Бо, як мінімум: - шліфовка ГБЦ, її переборка - клапана, притирка, сальніки і.т.п. - прокладки ...... а це все потягне десь зо 200-300 доларів, не рахуючи роботи. Не може бути так, що замінив кільця і все. Готуйся до витрат, якщо вскриєш двигун.
Проблема в тому що якщо кільця то "хвороба "прогресує і через наступних 10 тис уже може бути 2-3 л масла, а ще через трохи 1 л на 1 тис км. І найгірше що починаються "істи" внутрішні стінки циліндрів через радіальне биття поршнів бо зазори перевищують допустимі норми. Чим дальше тим більше
Ще цікава річ: коли свіжо залите масло - практично не було розходу, він появився умовно після 5 тис. Якщо спробувати перейти на інше масло (інші характеристики)?
якщо це синтетика - можна перети на напівсинтетику, якщо напівсинтетика - на мінералку, якщо вже бере мінералку - капремонт...
зараз півсинтетика 10в-40. Але мав на увазі: 10в-50 чи може перейти на синтетику 5в-40, там різниця в ціні невелика. Мінералку не хотів би.
проблема всіх 1.3 -1.4 малий ресурс. а капіталити немає змісту. щоб нормально зробити бюджет від 500 уо. максимум можна спробувати замінити сальники клапанів. не поможе, доливати масло, або міняти двигун і бажано обємом від 1.6.
вже тоді певно легше авто міняти... в мене 1,3, але відкапіталений попереднім власником, політ нормальний...
Провів контрольні заміри по розходу масла за останніх 500 км(50/50 місто/траса): двигун не крутив більше 3200 об. і рівень не змінився. Рівень перевіряв зранку щодня, машину паркував на одному місці. А коли брало масло, то багато катався по трасі, і часто їхав при 4000 об/хв.
ти б знав, як я зрадів)))) Бо останній раз коли хотів поміняти прокладку ГБЦ - замінив двигун, тому будь яких втручань боюсь.
чесно, перечитав цілу тему і не зрозумів нічого. В тебе двигун підбирає масло чи ні? Скільки підбирає? Чи змінився вихлоп?
1. Підбирає при високих обертах 2. Підібрав 600 гр на 8 тис. км 3. При > 3500 дивлюсь на дорогу, а не на вихлоп. Якщо на місці газувати - вихлоп ок. П.С. це був період коли ганяв часто 200 км туди і назад по стрийській трасі. По місту рівень тримається, останні 2 поїздки до 3200 об/хв - не зменшився рівень.