Сьогодні під час регулювання карбюратора в майстра виявив, що капає масло, швидше за все з коробки передач. Літом була та ж проблема, поміняли сальнік текти ніби перестало, хоча я вже тепер сумніваюсь... Хто знає, як визначити рівень масла в коробці і чим загрожує їзда з пониженим рівнем масла в коробці? Буду вдячний за інформацію...
Щоб визначити рівень масла в коробці потрібно відкрутити ЗАЛИВНУ пробку , пальцьом попробувати де масло. Має бути зразу як тільки запхаєш туда палець, якщо масло глибше в коробці то не вистарчає до рівня.
Але обережно пхай палець. Бо я колись ледве витягнув. по різбі був вимушений крутити пальцем. уявляєш як це? )))))))) А насправді в КПП є спеціальний корок з боку КПП. Потрібно авто підняти на підйомник, відкрутити корок. Якщо мало почало текти значить рівень в нормі. якщо ні - потрібно долити.
Незнаю, як в гольфах - в пасатах цей сальник хвороба (кожних 9-10тис.км). А щупом по рівню масла в КПП дійсно виступає палець!!!:D
А чому ти вірішив що з коробки. Де ти бачив масло? На стику двигун коробка чи на заливній пробці в коробку?
В мене на днях була подібна проблема, випадково виявив. Добре протери коробку (насухо) і подивись де збирається масло. Масло може капати з місця приєднання півосей до коробки. Там всередині прокладки є, які протираються.... Їзда без масла в коробці - смерть коробці.
Ще один талант. Кожен майстер повинен знати, що коли крапає масло, в першу чергу потрібно його макнути і понюхати, в коробочне масло додають спеціальні ароматизатори, щоб відрізнити його від моторного. А після того як відрізнити, можна з точністю сказати, звідки воно витікає. Якщо мокро на стику кпп і блока двигуна - знач сальник кпп, далі - відповідні прокладки. Щодо рівня - нічого крутити не треба, якщо він замалий то кпп свистить га 5й передачі. Щодо загроз - до певного рівня немає, далі підвищений знос механізмів. Я на кпп без масла проїхав 600 км. Далі їй настав кирдик. Зі свистом 5ї передачі можна проїхати до 5-7 тисяч.
Якщо умудритися його поставити криво то текти буде Крім того на кулісі має бути пильник щоб той сальник пісочком не покоцати знову Ну і врешті "чим грозить?" - засильним зносом трущихся частин КПП з подальшим іі виходом з ладу
Якщо на стику (і туди воно не стікає зверху по блоку від датчиків/прокладки кл. кришки і трамблера) - то скоріше за все задній сальник КВ (якщо масло моторне) або сальник вижимного штока (якщо коробочне). В особливо запущених випадках може бути сальник первичного валу КПП, але тоді б масло попадало на фередо і відчувалось пробуксовування щеплення. Зніми корок і посвіти тонким ліхтариком в картер щеплення - якщо там мокро, то це сальник штоку або перв. валу. Для заміни треба знімати кпп, сам сальник штоку без бронзової втулки, яка стоїть за ним, міняти нема змісту. Ще може текти з сальника механізму перекл. передач і з сальників полуосей.