капає масло з коробки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Gorgut, 22 жов 2009.

  1. Gorgut

    Gorgut Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Сьогодні під час регулювання карбюратора в майстра виявив, що капає масло, швидше за все з коробки передач. Літом була та ж проблема, поміняли сальнік текти ніби перестало, хоча я вже тепер сумніваюсь...

    Хто знає, як визначити рівень масла в коробці і чим загрожує їзда з пониженим рівнем масла в коробці? Буду вдячний за інформацію...
     
  2. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Щоб визначити рівень масла в коробці потрібно відкрутити ЗАЛИВНУ пробку , пальцьом попробувати де масло. Має бути зразу як тільки запхаєш туда палець, якщо масло глибше в коробці то не вистарчає до рівня.

    [​IMG]
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Але обережно пхай палець. Бо я колись ледве витягнув. по різбі був вимушений крутити пальцем. уявляєш як це? :haha:))))))))
    А насправді в КПП є спеціальний корок з боку КПП. Потрібно авто підняти на підйомник, відкрутити корок. Якщо мало почало текти значить рівень в нормі. якщо ні - потрібно долити.
     
  4. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Незнаю, як в гольфах - в пасатах цей сальник хвороба (кожних 9-10тис.км). А щупом по рівню масла в КПП дійсно виступає палець!!!:D
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    на 100% правильна порада, я сам колись перевіряв у себе в Гольфі таким чином
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А чому ти вірішив що з коробки. Де ти бачив масло? На стику двигун коробка чи на заливній пробці в коробку?
     
  7. Franko

    Franko Active Member

    Авто:
    Vw Scirocco GTX'83 1.8 JN
    В мене на днях була подібна проблема, випадково виявив. Добре протери коробку (насухо) і подивись де збирається масло. Масло може капати з місця приєднання півосей до коробки. Там всередині прокладки є, які протираються....
    Їзда без масла в коробці - смерть коробці.
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ще один талант. Кожен майстер повинен знати, що коли крапає масло, в першу чергу потрібно його макнути і понюхати, в коробочне масло додають спеціальні ароматизатори, щоб відрізнити його від моторного. А після того як відрізнити, можна з точністю сказати, звідки воно витікає. Якщо мокро на стику кпп і блока двигуна - знач сальник кпп, далі - відповідні прокладки.

    Щодо рівня - нічого крутити не треба, якщо він замалий то кпп свистить га 5й передачі. Щодо загроз - до певного рівня немає, далі підвищений знос механізмів. Я на кпп без масла проїхав 600 км. Далі їй настав кирдик. Зі свистом 5ї передачі можна проїхати до 5-7 тисяч.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо умудритися його поставити криво то текти буде
    Крім того на кулісі має бути пильник щоб той сальник пісочком не покоцати знову
    Ну і врешті "чим грозить?" - засильним зносом трущихся частин КПП з подальшим іі виходом з ладу
     
  10. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    В мене теж така проблема була, поки не поміняв сальник на редукторі, де кріпиться полуось.
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Якщо на стику (і туди воно не стікає зверху по блоку від датчиків/прокладки кл. кришки і трамблера) - то скоріше за все задній сальник КВ (якщо масло моторне) або сальник вижимного штока (якщо коробочне). В особливо запущених випадках може бути сальник первичного валу КПП, але тоді б масло попадало на фередо і відчувалось пробуксовування щеплення. Зніми корок і посвіти тонким ліхтариком в картер щеплення - якщо там мокро, то це сальник штоку або перв. валу. Для заміни треба знімати кпп, сам сальник штоку без бронзової втулки, яка стоїть за ним, міняти нема змісту.
    Ще може текти з сальника механізму перекл. передач і з сальників полуосей.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)