Знайшов на Російському форумі таку тему та вирішив зробити собі. З Г2 зняв амортизатори 5ї дверки та чотири болта з шаріком на кінці і з шайбочками, далі відкручуем болт яким кріпиться капот підкладаем відповідну шайбу та вкручуем туда болт з шаріком (все підходить без проблем) Далі знімаєм резинку яка стоїть на крилі посередині і бачим подовгастий отвір, туда будем ставити другий болт з шаріком, якщо подивитись під той отвір з сторони моторного відсіку то там є така собі невеличка ніша куди нам потрібно поставити гаєчку з шайбою, щоб було зручніше я знайшов пластину з ввареню в неї гайкою пару рухів болгаркою і гайка з шайбою готова. Далі беремо болтік з шаріком знаходим шайбу побільше (тому що крило буде грати якщо шайба буде малою та колись трісне в місці зкрутки) складаєм все до купки та починаєм закручувати але не до кінця тому що різьба на болті з шаріком довга а ніша під крилом не глибока отож виміряєм потрібну довжину а решта відрізаєм болгаркою та все зкручуєм. Резинку зняту з крила переміщаєм в подовгастий отвір на капоті. Зашпиляєм амортизатор і все готово. Так само з іншого боку але капот тримає навіть один амортизатор (якщо він добрий) Зробив собі за годину дві сторони все грає , масса задоволення Нажаль фото не зробив та і немаю можливості але є іншої людини які я викладаю для наглядного зразку.
Сфоткай пліз капот в закритому стані збоку, щоб видно було крило-капот, цікавить зазор і чи капот не виступає над крилом через амортизатор.