Розбирав карбюратор з метою почистити, вивчити, ремкомплект застосувати... зламати шось там. Вопшем така штука. Побачив що пневмопривід повітряної заслонки, в народі пулдаун, виявився апендицитом в мене на карбюраторі. Мало того що він був пробитий (вже не пробитий, бо приклав свої золоті ручки), він ще й якимось чином не бере участь в роботі механізму повітряної заслонки. Тобто він механічно не впливає на її роботу, тупо не приєднаний. Ось ситуація в картинках І ще не знаю куди приєднати цей провід котрий живить струмом спіраль нагріву біметалічної спіралі. Хто розуміється нехай порадить щось практичне, буду вдячний. Хто не розуміється нехай краще офтопить в інших темах.
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" Тоді виходить так що ця спіраль постійно гріє. Мені щось здається що вона має перестати гріти коли двигун прогріється і вже буде тосоло нагрівати ту біметалічну спіраль.
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" У тебя на патрубке должен быть красный датчик при включенном зажигании к нему приходит 12 в (легко проверить) с етого датчика провод идет до спирали от - до примерно 30 градусов етот красный датчик должен находится в замкнутом положении ------------------- Если есть под коллектором "ежик" то можна подключить и к нему он тоже отключается но с той разницей что через реле -------------------
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" Можеш підключи до провода, котрий запускає стартер (не знаю як по-науковому це висловити, але суть наступна, коли запускаєш двигун(цебто на короткий зас вмикаєш стартер то одночасно на цей же час підігріватиметься пластина). Написав з власного досвіду. Колись зимою не міг завести Скірокко (КЕ-Джетронік). Виявилося, що неприходить напруга на пускову форсунку, то я напругу якраз і підібрав від стартера
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" Я не впевнений, але здається що цього часу буде замало для прогріву спіральки. Хіба двигун буде погано заводитись:smile:\ Додано через 2 хвилини Я не дуже зрозумів на якому патрубку той червоний датчик. Інтуіція підказує що це той датчик, котрий вкручений в цьому районі.
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" То что ты обвел красным ето датчик низкого давления головы ------- У меня на J1 в родном варианте был короткий патрубок на котором торчало 2 датчика белый и красный (примерно там где ты обвел красным) и тот провод как видиш имеет красную фишку и должен был доставать до красного датчика (то что у тебя калхоз я увидел :-D ) В общем етот провод роли почти не играет ------ Положи ету хрень в холодильник и когда она немного замерзнет подай на нее 12 вольт. Ты увидишь что подогрев спирали практически никак не влияет на "раскручивание" биметаллической пластины которая приоткрывает воздушную заслонку. Или на холодной машине сними фильтр и подай 12 вольт на спираль.И даже через 10 минут воздушная заслонка не здвинится с места. Вывод сделай сам :-? ---- на некоторых форумах пишут что ета спираль от облединения биметалической пластины ------- на автомобиле подогрев включен пока авто не прогреется до примерно 30 градусов ----- если хочеш датчики приезжай - подарю
Відповідь: Карбюратор Pierburg 1B3. "Калхоз" Олег - це троха інше. За холодний пуск у нас пул даун відповідає, а далі вже біметал працює під час прогріву.