Хто знає де можна знайти такий паливний резервуар? Може в кого такий є б/у? І яка його роль в карбюраторі. А то вчора мені чуть машина не згоріла, він колись, ще до мене був клеєний і потім десь просочивсь бензин на гарячий колектор. От і виник пожарчик. В нас в магазинах такого немає.
то походу і є резервуар, щоби коли ти натиснеш різко на педаль акселератора, не було паливного голодування.+ з нього обратка пального(верхня трубочка) іде в бак. Взагалі в мене такий є, але на н/з. Батько купляв карб на запчастини разом з ним.
Це фільтр грубої очистки. В мене теж тріснув. Б.у не шукай, нема я якщо і є всеодно довго не протягне. Новий буде , але десь 350-400 грн, я дізнавався. Вихід лише один. Купити фільтр тонкої очистки з відстійником ( 4 грн), а замість тієї фігні простий тройник поставити. Я так і зробив. Їжджу радуюсь, проблем ніяких
Та я також так само зробив, але думаю чи воно буде нормально працювати??? чи обратка буде нормально вертатись? Та я теж нічого не відчуваю і по роботі двигуна, він теж не відчуває. Просто хочеться щоб все було так як має бути. Німці ж зря його не поставили? Могли той самий тройнік вліпити. але чомусь не поставили.
Ця фігня виконує роль відстійника. Ту ж саму роль виконує фільтр тонкої очистки з відстійником, що ти поставив одразу на подачі з бака.
А не краще буде спочатку поставити трійник, а вже потім після нього фільтр. Щось мені кажеться що так буде краще. Коли фільтр-відстійник буде повний, то тоді насос качає в обратку і само собою доповнює фільтр по потребі. А так стоїть фільтр, після нього трійник, не розумію логіки??? Як вертається обратка тим самим шлангом що іде подача бензини???
В мене іде спочатку фільтр, потім насос. Краще ставити так як в мене. Бо увесь бензин буде проходити через фільтр ( той, що в карб і той що знов у бак). В мене ще з німеччини стояв насос а потім фігня ( тепер трійник). Думаю що це нормально, бо працює без проблем всі 12 років експлуатації. Якщо ставити навпаки по мотору пойдуть питляти шланги.
ти мене не зрозумів. З бака іде шланг до фільтра- відстійника (5грн), від нього до насоса, від насоса ішло до того резервуару (відповідно до карба і на обратку). Тепер викидаємо той резервуар, замість нього ставимо трійник,(з насосу шланг іде на трійник, наліво обратка, прямо до фільтра, який ставимо замість того резервуару) дальше після фільтру шланг іде на карб. Ніяких петлянь шлангів по мотору нема. Ну це моя думка.
В мене одразу с трійника до карбу та до бака. Одного фільтра на подачі з бака вистачить, бо він і буде виконувать роль відстійника і фільтра одночасно.
Тепер зрозумів. Я просто хотів ще один поставити після трійника. Тільки мене цікавить як іде возвратка в бак???