Карбюраторне питання

Тема у розділі 'Колектор', створена користувачем Antoxa, 20 лют 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Хто може допомогти з карбюратором "вебер 40", пружинами шрік, або аналогічними???
    Які можуть бути ускладнення(нюанси) при заміні голови блоку циліндрів з 1.6 на 1.8 карбюратор, кщо в мене ковані поршні, повний список змін викладу пізніше???
    П.С. Дуже прошу без флуду і офф топу!!!
     
  2. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Що за вебер 40 ? Вони є різні.. Горизонталки, вертикалки.. Ти DCOE маэш на увазі ? Є такі на продаж, знайомий буде продавати DCOE (бо хоче 45 або 48, минулого року він їздив з ними на вишневій 08, мав би бачити), зараз в мене на машині стоять (бо в гаражі карби заржавіють і потечуть прокладки якщо їх не юзати) :)

    А колектор впускний вже маєш під ті карби ?

    Але взагалі то я би спочатку голову зробив нормально а потім вже карби.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    я за то все думаю, радився з майстром той каже шо проще карб той поставити, "40" то, якшо нічого не наплутав діаметер дросельної заслонки, чи тіпа таво, зара не пригадаю
    чому уточняю за поршня, майстер казав шо не кожен розпридвал на них сяде, сам толком не поняв, тому уточняю у людей які знають!
     
  4. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    шо конкретно ти під цим маєш???
     
  5. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Карбюраторне питання

    скорше всьо це діаметр дросельних заслонок.. але уточни що конкретно мав на увазі майстер.

    більші клапана, злий широкофазний распредвал (з 4 дросельними веберами можна ставити дуже злий вал, низа все одно будуть прийнятні), степінь сжатія підвищити хоча би до 11, камеру згоряння зробити так як книжка пише :) Пружинки жорсткіші мабуть прийдеться ставити.. Попрацювати з каналами в голові.. Ну так згрубша все.

    В мене десь є книжка в електронному вигляді по тюнінгу моторів альфаромео, можу пошукати лінк звідки качав але на англ. мові. там все в деталях по голові розписано і з картинками. це пофіг що там під альфи написано, зато звідтам можна взнати напрямки в яких працювати, і що як правильно робити а що робити неварто.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    який ти можеш порадити на мій мотор маркіровка PN, про пружини він теж казав, ше є така фішка болти вварити як в жті, ну то треба голову знімати а в нього зара часу немає.
    А нарахунок пружин шо ти можеш порадати???

    Додано через 2 хвилини
    Скільки хочуть???
    DCOE то як розшифровуєтся???
    карб треба горизонтальний, здвоєний покишо не хочу.
     
  7. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Карбюраторне питання

    http://pipercams.co.uk/NewPiperWeb/redesign/Cams_catalogue intro.html
    Вибираєш Volkswagen і дивишся чи є там вали під твій мотор.
    Але тобі все одно треба говорити з майстром який буде тюнити мотор. Може під вибраний вал хватить і твоїх стокових пружин..

    А що за болти і нашо їх вварювати ? То типу щоб голова від GTI стала на твій мотор ?

    Незнаю скільки хочуть, можу дати телефон поговориш якщо цікавить.
    Weber DCOE то горизонтальні здвоєні. А що є горизонтальні нездвоєні ? Я ще щось таких не бачив..

    p.s. В мене десь в Луцьку були контакти по тюнінгу гольфів, треба пошукати. Якось літом на драгу в них приїжджав тюнений кольцевий гольф-2 на дроселях. Говорили 200 сил (міряли на стенді, в них в є стенд, але там мотор міряється в знятому вигляді). Правда квотер їхав всього за 14.5.
    Вот фото
    [​IMG]

    Якщо цікавить, постараюсь знайти їхні телефони.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Сорі наплутав

    Глянь по можливості, може вони ще шось доброго підскажуть

    Якшо згадати, то майстер казав в основному за пружини і карб, що з тим десь 110 конів вижме, казав ще, що вал треба підбирати, бо під поршня може не стати(???), думаю попробувати вал від корадо 1.8 8в
    треба їх характеристика, ти не знаєш сайту де є опис того валу(треба порівняти зі своїм, тоді з майстром далі будем радитись.
    На рахунок карбу, то треба під ВВ вебер 40, за колектор нічого не казав...
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Як би поставив 13-ті сліки, думаю, поїхав би краще. Навіть найбільш зближена громадянська кпп від VW має задовгу головну пару. На стандартних 60-65-х 14-ках квотер закінчує в кінці третьої. На низьких (50-60) 13-ках в кінці 4-ї, що говорить про краще використання кривої потужності, відповідно і часу. На фото якогось милого стоять 15 чи то навіть 16 колеса. Як кажуть, краса потребує жертв.
     
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Важко нормально стартанути, а від стару багато залежить. Будеш шліфувати асфальт. Якшо стоїть 16 розмір диска, то там низький профіль гуми (Р16/40/195 наприклад) і загальний розмір колеса такий самий як при 14/185/60. А от колесо саме в загальному легше (легкосплавний диск і менше гуми), в мене р15/195/50 суттєво легше за р14/185/60, легша сама гума. А легкі колеса=менша непідресорена маса=краща передача крут. моменту і не тратиться потужність на розкручування більшої ваги колеса, я вже не кажу про керованість. Так шо зміст є.
    то Антоха: з твоїм знанням матчасті і судячи з рівня питань, які ти задаєш, тобі не треба нічого рухати в своїй машині, і думаю нічим крім розмов твій тюнінх не закінчиться.
    Ше додам для твого майстра, шо розпредвал на поршні не сідає, йому взагалі побарабану які в тебе поршні. Майстер напевно має віддалене уявлення про роботу голови. Має значення хід/розмір/форма клапанів, якшо розпредвал зліший=більший підйом клапана, знач треба міняти/доробляти направляючі і скорше за все викидати нах гідріки і ставити жосткі пружини (шоб не підвисали на високих оборотах).
    на твій мотор ставити вал від PG це взагалі брєд, потім фази не зможеш половити, і їхати він краще не стане від того. Хоч робити тюнінг голови-купляй шрік (а ти фіг його купиш), під нього доробляй голову для клапанів з більшими тарілками і поліруй камеру згорання, підрізай впускні канали, забирай лишні виступи і т.д. Якшо збільшиш степ. стиску, готовий їздити на 102 або мін. 98 бензині? Кароче, в твому випадку самий оптимальний тюнінг-то зробити шоб в стоку все нормально працювало, тобто довести до ума двигун і карб, а тоді вже шось думати.
     
  11. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Карбюраторне питання

    шоб були легкі колеса то саме оптимально ставити 14" ковку.. та і на 14" можна поставити трошки ширшу резину..
    Antoxa, Марк правильно написав.. ти збираєшся їздити на тій машиі по місту??? Спитай в Вовки який в нього розхід :)
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Звичайно, що в 13-ток менша пляма доторку і вони будуть довше буксувати, але зате скоротиться загальний час розгону. Крім того 13 завжди легше ніж 14 (логічно, що на менше колесо треба менше металу і гуми) і тим паче 15-16, як на фото. В мене часто бувало, що бумери на старті виривалися на півкорпуса через меншу пробуксовку, але я їх доганяв і переганяв вже на в кінці своєї другої, коли вони вже їхали на третій :) А довжину пробуксовки можна виправити гумою - справжні драгстери це монопривідники, завдяки дорбрій гумі вони стають дибом, але не буксують. Якщо підібрати людський 13-й слік наперед, машина поїде набагато краще.
     
  13. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Карбюраторне питання

    15 літрів на веберах по місту, на стандартному карбі 11-12 :)) на трасі не менше 9 на веберах, і менше 8 на стандартному карбі :)) Причому 98 лию :))
    То кольцевий гольф, він помоєму на драг навіть не готувався, просто приїхав.. там ще розвал передніх коліс дуже цікавий :)) Обіцяв цього року зняти біля 270 коней і підготуватися на драг. А об'єм там 2.0. Цікаво буде подивитися цього року як він поїде.


    Ну не зовсім по барабану. Наприклад якщо в распредвала великий підйом в перекритті клапанів (в мого буде 5мм) то він просто може не провернутися коли поршнень в ВМТ (тобто погне клапана, в мене саме так і буде, прийдеться доробляти поршні або просажувати чуть сідла). Але тут вже треба все міряти на місці і знати всі параметри мотора і распредвала.


    Питання в тому наскільки збільшити. Незнаю як в фольцах але підозрюю що форма камери згоряння на 8v там ідентична до форми в 2108.. в 8v 2108 збільшення степені сжатія вплоть до 11 при умові змінення форми камери згоряння (наближення її до напівсферичної) дозволяє спокійно їздити на 95 бензині. Якщо двіжок 16v то там камера згоряння практично ідеальна, степінь можна ще збільшити чуть. А якщо при цьому ще поставити распредвал з широченною фазою то степінь можна ще чуть збільшити і залишитися на тому самому бензині.

    В мене зараз степінь сжатія чуть більше 11.5. Зараз їжджу на 98, пробував на 95, шось трохи пальці цокають і регулювання трамбльора не помагає.. :)
    На попередньому моторі степінь була біля 10.8-10.9 - весь час їздив на 95 бензині, тільки на гонки деколи лив 98.
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    він то і мав на увазі.
    То Марк, якшо ти думаєш шо шрік я не дістану, то шо аналогічного порадати можеш???

    в мене і без того в змішаному циклі 14.6 вийшло, хоть і лию 95, тому і хочу доробити, шо вона зря має стільки їсти???
    степінь жжатія де можна провірити і чо ви ним так лякаєте, наскільки я знаю, так можна і до детонації добавитись.
    П.С. Якшо Вовка на веберах 15 по місту, то чо я на пірбургу від ауді 1.8, попадаю в розхід 14
    П.П.С. Мета довести машину до пуття, щоб їхала на те шо і їсть, я так поняв треба за "голову братися"
     
  15. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Карбюраторне питання

    а я думав шо на 1,6 по місту 11л то багато :mrgreen:
    коли ти останній раз крутив карб??? коли ставив карб від 1,8 на 1,6 жикльори міняв??
    цікаво подивитись як воно їде в тебе з таким розходом!!!!
     
  16. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    минулого тижня, оберти високі були, то я до майста поїхав.


    десь два роки назад, то ше брат з тим возився, і лишив мені не дороблену цяцю
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Карбюраторне питання

    Ну правильно, тоді доробляти потрібно клапана/направляючі/пружини, сам розпредвал з поршнями ніяк не контактує (мене просто добила фаза "розпредвал сяде на поршні"), відстань від поршня в ВМТ до верху камери згорання стала, а от шоб клапан міг нижче опуститись і степінь стиску не понизити-треба самі поршні доробляти (проточки/виямки), але краще ставити клапана з більшими тарілками і тим компенсувати менший хід.
    Антоха, найди рідний карбюратор, нормально його настрой, відрегулюй запалювання, купи хороші свічки і буде тобі щастя. нарахунок шріка, дістати не проблема, але ти його не купиш, коли взнаєш скіки він коштує.
    Тюнінг твого мотору по співвідношенню ціна/якість буде низьким, краще брати ДОХЦ і його мутити. Тим більше, шо вартість КРу на фоні задуманого тобою тюнінгу це капля в морі.
     
  18. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Карбюраторне питання

    доречі також так думаю...
    а якшо на KR поставити горизонталки то в пасажирів буде такий ефект як в фільмі "Таксі" після поїздок з Даніельом :haha:))))
    чесно кажучи коли пішла мова про 1,6 то думав шо машина готується на драг, але якшо незалежить на обємі то варто ставити самий сильний заводський а потім якшо мало то його доводити..
    нах відкривати америку там де вона вже відкрита ;-)
     
  19. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Карбюраторне питання

    В чора мав цікаву розмаву з братом, він пояснив чому залишив той тюнінг.
    Сказав одну річ, з якої все і так почалось, шо саме краще з того всього то підібрати головну пару на коробці і тоді буде якийсь результат, якшо так просто лісти до голови з карбом, а коробку не рухати з того толку не буде...
    Дякую за поради, я так поняв шо треба починати з плану робіт і коробки.
    П.С. Наскільки я знаю шрік в районі 250-300у.о, а вебер 40 не знаю.
    П.П.С. Дякуватиму за поправку і поради.
     
  20. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: Карбюраторне питання

    в мене вебера настроєні в бойовий режим, вони ж зняти з драгової вісімки 1.6 яка квотер їхала на них 14.2... я до них не дивився, бо планую брати Dellorto і вже їх настроювати і на економічність в тому числі (маю пару комплектів дифузорів і жикльорів :D, лишилось купити широкополосну лямбду, але вже скоро...) :) Думаю на рівень 10 літрів по місту в спокійному режимі вийти можна буде. Як зроблю, тоді зможете переконатися :)

    думаю якщо зробити нормально той карб і настроїти то воно і поїде краще і хавати значно менше буде..

    а на ebay хіба нема тих шріків ? З німецького ебая недуже дорого доставити сюда.. і багато продавців сюда згодні відправити напряму. я там вже різну мелочовку до 100$ купляв.. думаю і вал не є проблема дістати.
    16v полюбому краще в плані тюнінгу. На крайняк 8v але з двома валами.. Короче якшо є можливість Antoxa бери і тюнінгуй 16v.

    Голова всьому голова :)) Толк буде немалий. Просто з хорошою кпп толку буде більше бо ти краще реалізуєш потужність.
     
    • Подобається Подобається x 1
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)