доброго вечора панове!))) хочу капот затягнути карбоновою пльонкою!) Може хтось робив таке???? цікавлять деталі, ціна, сам матеріал і взагалі чи варто це робити!!!????)))
Це залежить лише від твого смаку та фінансових можливостей! Плівку вартує брати лише 3М або Хексіс, всі інші з часом відійдуть та і захисну функцію не будуть виконувати (хто, що би з майстрів не говорив, перевірено на власному досвіді). З деталей вартують особливої уваги всі ребра капоту (повинні бути добре запаяні, бо відійдуть) та кути. В мене за два роки нічого не відклеїлось, плівка "приймає на себе" усі дрібні удари камінців, без пошкодження лаку під нею. Ще один нюанс - якщо майстри перетягнуть плівку, буде "ефект побитого капоту"
глянув в неті відео як то робиться. шось подібне на те, як тонувати вікна пльонкою. нарив на "АУКРО" шмати пльонки карбонової, ніби не дороге... шматок на копот обійдеться приблизно в 150 грн. + 2-3 години роботи якщо робити самому. дзвонив на станцію "тюнінг центер" там заспівали як за рідну маму, -+1000 грн. вот найшов таку кльонку на аукро http://auto.aukro.ua/karbonovaya-plenka-chyornaya-152h50sm-germaniya-i2649095450.html
майже не значить однакові, а людина знає по власному досвіді знає, значить знає що говорить (моя особиста думка, сам ще з плівкою не стикався)
одним соловом рішився..... десь на кінець місяця буду то діло робити. постараюся зробити фотозвіт!)))
цікаво буде побачити результат, хоча сам прихильник того, щоб обклеювати такою плівкою незначні деталі (внутрішні ручки дверцят наприклад). Удачі в процесі
прийдеться трошки відтягнути(((9 почалися проблеми з системою охолодження!!!(((((( но як тільки зроблю фото зразу тут!!))
Привіт, висловлю свою думку по плівці - як на мене, тут головне щоб не вийшло "попси". Не знаю як в Франківську, а у Львові всі любителі дешевого тюнінгу вже переключились з хромованих китайських самоклейок на плівку. І звичайно, що карбонова і чорна займає там перші місця (половина жигулів і новіших вазів вже має перетягнутий капот, дах і багажник, шпойлер, якщо є, плівкою) Власне причина в низькій ціні плівки та простоті в роботі. Моя думка - якщо робити, то брати якусь цікаву плівку (хром чи хамелеон), вона дорожча, зато не буде пахнути колхозом. І добре подумати що нею обклеювати (щоб воно пасувало до решти авто).
Питання стоїть власне в тому, що все, що колись було дорогим, стає дешевим. Я клеїв капот та інші елементи два роки назад, коли це все тільки починалось і коштувало досить не мало (хороша плівка + не криворукі гуманоїди), до прикладу, капот мені був обійшовся у 2000 грн. Окрім того (не хочу образити власників вітчизняного автопрому) ціна на елітні плівки залишилась практично незмінною, здешевіла лише вартість робіт, але сумніваюсь, що вище згадані щасливі власники розробок радянських авто-інженерів їздять з капотами, колесами, фарами та ін., перетягнутими оригінальними дорогими плівками. Дешевих виробників зараз "хоч греблю гати". Це лише твоя власна справа, але, як тобі вище в постах написали - в даній темі теж є свої "підводні камені" - розтягування (ефект поламаного під прямими кутами металу), та запаювання кутів та торців. З останнім потрібно бути дуже уважним, щоб нічого не відклеювалось, потрібно плівку запаювати лише спеціальним паяльником. Щодо ціни та якості - про китайський "IPhone" - GooPhone я теж можу розписати, що це більша половина оригінального, але вартість втричі нижча, хоча комплектувальні ті самі, але якість різна.
А тепер поясню нахер нужен карбоновий капот, багажник, двері і решта кузова для тих хто думає що це захист чи круто, це робиться для ПОЛЕГШЕННЯ МАШИНИ що робить її швидшою. Плівки це тупо найпка, а захист ЛКП - маркетинговий хід. Так що дууже б не радив страдати безполєзною фігньою а краще полірнути машину. Ось які тачки дійсно потребують карбону http://www.drive2.ru/cars/audi/80/80_b3/pvcom/2/journal/4899916394579133596/