карбоновий капот

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем AndriyKo, 10 жов 2012.

  1. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    доброго вечора панове!))) хочу капот затягнути карбоновою пльонкою!) Може хтось робив таке???? цікавлять деталі, ціна, сам матеріал і взагалі чи варто це робити!!!????)))
     
  2. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Це залежить лише від твого смаку та фінансових можливостей! Плівку вартує брати лише 3М або Хексіс, всі інші з часом відійдуть та і захисну функцію не будуть виконувати (хто, що би з майстрів не говорив, перевірено на власному досвіді). З деталей вартують особливої уваги всі ребра капоту (повинні бути добре запаяні, бо відійдуть) та кути. В мене за два роки нічого не відклеїлось, плівка "приймає на себе" усі дрібні удари камінців, без пошкодження лаку під нею. Ще один нюанс - якщо майстри перетягнуть плівку, буде "ефект побитого капоту"
     
  3. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    глянув в неті відео як то робиться. шось подібне на те, як тонувати вікна пльонкою. нарив на "АУКРО" шмати пльонки карбонової, ніби не дороге... шматок на копот обійдеться приблизно в 150 грн. + 2-3 години роботи якщо робити самому.
    дзвонив на станцію "тюнінг центер" там заспівали як за рідну маму, -+1000 грн.

    вот найшов таку кльонку на аукро http://auto.aukro.ua/karbonovaya-plenka-chyornaya-152h50sm-germaniya-i2649095450.html
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тобі ж підказали -
    Я б також брав лише ЗМ
     
  5. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    характеристики майже одинакові, різниця в ціні!!)))
     
    Останнє редагування: 11 жов 2012
  6. karlione

    karlione Active Member

    Авто:
    VW GOLF 3 1.6 1993р.
    Клубна карта:
    000068
    майже не значить однакові, а людина знає по власному досвіді знає, значить знає що говорить (моя особиста думка, сам ще з плівкою не стикався)
     
  7. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Без досвіду клеїти плівку на капот не раджу навіть пробувати - зіпсуєш матеріал.
     
  8. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    залежить як робити!!))) посуті то так само як тонувати вікна...
    іто вікна тонувати важче))))
     
  9. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    одним соловом рішився..... десь на кінець місяця буду то діло робити. постараюся зробити фотозвіт!)))
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    цікаво буде побачити результат, хоча сам прихильник того, щоб обклеювати такою плівкою незначні деталі (внутрішні ручки дверцят наприклад). Удачі в процесі
     
  11. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    прийдеться трошки відтягнути(((9 почалися проблеми з системою охолодження!!!((((((
    но як тільки зроблю фото зразу тут!!))
     
  12. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Привіт, висловлю свою думку по плівці -
    як на мене, тут головне щоб не вийшло "попси". Не знаю як в Франківську, а у Львові всі любителі дешевого тюнінгу вже переключились з хромованих китайських самоклейок на плівку. І звичайно, що карбонова і чорна займає там перші місця (половина жигулів і новіших вазів вже має перетягнутий капот, дах і багажник, шпойлер, якщо є, плівкою)

    Власне причина в низькій ціні плівки та простоті в роботі.

    Моя думка - якщо робити, то брати якусь цікаву плівку (хром чи хамелеон), вона дорожча, зато не буде пахнути колхозом. І добре подумати що нею обклеювати (щоб воно пасувало до решти авто).
     
  13. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Питання стоїть власне в тому, що все, що колись було дорогим, стає дешевим. Я клеїв капот та інші елементи два роки назад, коли це все тільки починалось і коштувало досить не мало (хороша плівка + не криворукі гуманоїди), до прикладу, капот мені був обійшовся у 2000 грн.
    Окрім того (не хочу образити власників вітчизняного автопрому) ціна на елітні плівки залишилась практично незмінною, здешевіла лише вартість робіт, але сумніваюсь, що вище згадані щасливі власники розробок радянських авто-інженерів їздять з капотами, колесами, фарами та ін., перетягнутими оригінальними дорогими плівками. Дешевих виробників зараз "хоч греблю гати".
    Це лише твоя власна справа, але, як тобі вище в постах написали - в даній темі теж є свої "підводні камені" - розтягування (ефект поламаного під прямими кутами металу), та запаювання кутів та торців. З останнім потрібно бути дуже уважним, щоб нічого не відклеювалось, потрібно плівку запаювати лише спеціальним паяльником.
    Щодо ціни та якості - про китайський "IPhone" - GooPhone я теж можу розписати, що це більша половина оригінального, але вартість втричі нижча, хоча комплектувальні ті самі, але якість різна.
     
    Останнє редагування: 15 жов 2012
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Поясніть мені темному - для чого це робити
     
  15. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    хароший понт - дароже дєнєг. виділитись із натовпу, захистити фарбу (хоч це сумнівний показник)
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так заліпити єврорубероїдом ї хватить на многая благая :D
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А тепер поясню нахер нужен карбоновий капот, багажник, двері і решта кузова для тих хто думає що це захист чи круто, це робиться для ПОЛЕГШЕННЯ МАШИНИ що робить її швидшою. Плівки це тупо найпка, а захист ЛКП - маркетинговий хід. Так що дууже б не радив страдати безполєзною фігньою а краще полірнути машину.
    Ось які тачки дійсно потребують карбону
    [​IMG]
    http://www.drive2.ru/cars/audi/80/80_b3/pvcom/2/journal/4899916394579133596/
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)