Хочу зняти каталізатор і поставити стронгер ! Шось зміниться ? Машина проїздила 150 тис. каталізатор вже непридатний виконувати свою функцію ! Варто це робити ???
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР Про стронгер говорили багато і є різні думки - хтось каже, штука потрібна, хтось з цього сміється. У всякому разі зняття каталізатора, а особливо в старих машинах дає відчутну прибавку потужності. Єдина вимога цього - узгодження з лямда-зондом, якщо він стоїть після каталізатора - потрібно ставити емулятор.
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР В новіших машинах питання з лямбдою вирішують тим, що ставлять відповідний "пламягасітєль", який також сприяє трошки довшому життю вихзлопної системи... Якщо кат здох - то новий ставити наразі змісту особливого немає (вартість біля 300 баків)... Хіба в Польщі чи Європі на СО можуть заміряти - тоді можуть бути неприємності, але таке трапляється раз в 10 років...
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР По якому діагнозу знаєш про непридатність каталізатора? Його як правило міняють коли починає гриміти.З пробігом 150тис. важко знайти 4 гольфа, думаю його реальний пробіг мін. 250 тис.
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР Та я хочу збільшити потужність розгону !!! А про те що він поганий вичитав на сайті http://tuning.lviv.ua там пише що машина яка проїхала більше ніж 100тис то каталізатор можна зняти або замінити . А замість каталізатора хочу поставити стронгер !!! Чи варто його ставити ??? Чи просту трубу ???
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР Німці радять купляти нову машину кожні 5 років бо старша то вже каматоз,а ми на 20 річних їздимо і радуємось. Не хочу образити але вихлопом тюнінг закінчується а не починається. Якщо маєш лишні гроші підгутуй машину до зими-поміняй масло,тосол,колеса,зроби пічку.
Відповідь: КАТАЛІЗАТОР ZET Я на Пассаті В3 викинув каталізатор, бо думав що йому вже кінець, і машина слабо через це їздить, пробіг був 190тис. . Як виявилось після зняття каталізатора і його розколупання він був нормальний. Попробуй просто його зняти і на світло подивитись чи не забиті в ньому соти і потрусити чи не посипались вони. В наборі швидкості це дало ну може 0,2сек., так що якщо кат. робочий, то вважаю що не варто його знімати.
Доброго всім вечора , проблема в наступному, авто пасат б6 2.0тді (CBAB) засвітилась лампочка помилки мотору 80% грішу на каталізатор , завтра їду на діагностику буду знати точно , які варянти купити новий каталізатор , чи вирізати його? де таке можна зробити і який бюджет вирізання каталізатора, і нового? які наслідки? буду радий любій інформації
Чому зарано? достатньо 20км пробігу на етильованому пальному і КАТу кірдик. В тебе стоїть друга лямбда після каталізатора тому якщо ставити стронгер то потрібно ставити і емулятор бо "чек" буде світитися постійно. Та я згоден на рахунок "вперед на діагностику"
я на октавіі 1,6( akl ) просто випатрошив його розрізавши болгаркою диру і потім заварив іі назад ,причина :посипався від удару. так потужність трошки появилась разом із спортивним звуком, машина вже пройшла після цього 55000 км і вихлопна сис. в нормі .сам баняк ката працюе як іскрогасник
ага щас. два раза працює як іскрогасник. там просто система вихлопу оригінальна і ще поки тримає удар. стояла б там міняна система, то вже б давно перегоріла
ого о шо ти придумав що баняк став іскрогасником? то шось нове,рятує ситуацію що мотор 1,6 всьоголиш і вихлоп оригінальний,в протилежному випадку небулоб тобі щастя
А я на 80% думаю, що каталізатор тут ні до чого. Скоріше це DPF (Фільтр твердих частин. в народі "Сажевий"), якщо він є звичайно. Каталізатор на дизелі не згорає, прогаряє, а забивається продуктами згоряння диз. палива, і то за умови - якщо стиль водіння "пенсіонер", і після пробігів поза 150тис.
був на діагностиці сьогодні сказали шо втикає дросельна яка йде в зборі з впускним колектором приговор 3500грн