Привіт всім, Маю проблему з жетроніком , і шукаю де його можна продіагностувати, і зробити. Хотілося б знайти хорошого майстра, щоб зробив на совість. Порадьте якщо хто такого знає .
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Мені нічого крім Андрія на Китайській стіні в голову не приходить. До нього треба або записуватися, або приїжджати із самого ранку і чекати, сподіваючись, що до тебе в нього руки сьогодні все-таки дійдуть. Працює він з ранку до 14.00 щодня крім суб і нед. Телефон 80672541046
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра На жаль, крім Андрія на Китайській стіні і Ореста на Левандівці біля данфарму (до нього їздити взагалі не раджу), майстрів по жоптроніку в нас НЕМА... В Андрія був багато разів, багато в чому з ним не згоден, багато чим в його роботі не задоволений, але, зато в нього є манометри і інша перевірочна апаратура. Мінуси в тому, шо він бігає від одної машини до іншої, ніколи не вникає в суть проблеми, як правило всім ставить подібні діагнози, якшо глюк конкретний-зробить, а якшо потрібна тонка настройка, або потрібно шукати проблему-робити не буде, скаже шо всьо добре працює. За роботу бере зовсім-таки недешево. Їхати до нього раджу тільки в крайньому випадку, якшо самим не вдасться розібратись. Крім того, Андрій майже завжди каже форсунки і насос міняти. То Duke: яка проблема?
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра З проблемою спеціалістів жоптроніка зіткнувся ще в 2001-му. У Львові ніхто не брався, навіть Бош-сервіс розводив руками.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Проблем є комплекс: 1 бензини багато жре(а їде слабо) 2 холостий хід погано працює тримає високі оберти десь до 2х тисяч на прогрітому моторі, 3 якщо газнути то не скидає оберти потім тримаються в районі 3х тисяч. ну і ще є всякі непонятні глюки під час їзди.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Приїзжай на з"їзд, я майже впевнений, шо Марк шось там покрутить і всьо буде якшо не зашибісь, то принаймні краще ніж зараз
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Так основні проблеми вирішив, правда ще тра регульнути трохи, але то вже я потепліє.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Заміна дохлого блоку управління інжектором, заміна 5ти форсунок, реставрація бензонасосу, заміна паливних фільтрів, заміна лямбди. Далі довгий процес регулювання того всього. Регулював покроково по книжці. Плунжер дозатора, вільний хід лопати, ЕГРД, і СО. Ще залишилось запалення.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Спочатку запалення треба регулювати а потім СО, а не навпаки. Додано через 50 секунд Сам до всього допетрав?
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Запалення було відрегульоване на слух. Щоб їхала. Далі буде регулюватись по книжці зі стробоскопом. Markell девчому допоміг, а далі читав пробував читав, і знову пробував.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра а де будеш виставляти зі стробоскопом ? теж хочу виставити не на слух а незнаю де таке роблять або де взяти стропоскопа шоби самому то зробити.
Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра Можеш в Андрія біля китайської стіни в нього є стробоскоп. Я ще незнаю де, якщо знайду де позичити таку штуку то буду сам виставляти, якщо не знайду то буду шукати десь по сервісах.