KE-Jetronik порадьте майстра

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Duke, 11 чер 2007.

  1. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Привіт всім,
    Маю проблему з жетроніком , і шукаю де його можна продіагностувати, і зробити. Хотілося б знайти хорошого майстра, щоб зробив на совість.
    Порадьте якщо хто такого знає .
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Мені нічого крім Андрія на Китайській стіні в голову не приходить. До нього треба або записуватися, або приїжджати із самого ранку і чекати, сподіваючись, що до тебе в нього руки сьогодні все-таки дійдуть. Працює він з ранку до 14.00 щодня крім суб і нед. Телефон 80672541046
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    На жаль, крім Андрія на Китайській стіні і Ореста на Левандівці біля данфарму (до нього їздити взагалі не раджу), майстрів по жоптроніку в нас НЕМА...
    В Андрія був багато разів, багато в чому з ним не згоден, багато чим в його роботі не задоволений, але, зато в нього є манометри і інша перевірочна апаратура.
    Мінуси в тому, шо він бігає від одної машини до іншої, ніколи не вникає в суть проблеми, як правило всім ставить подібні діагнози, якшо глюк конкретний-зробить, а якшо потрібна тонка настройка, або потрібно шукати проблему-робити не буде, скаже шо всьо добре працює. За роботу бере зовсім-таки недешево.
    Їхати до нього раджу тільки в крайньому випадку, якшо самим не вдасться розібратись. Крім того, Андрій майже завжди каже форсунки і насос міняти.
    То Duke: яка проблема?
     
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    З проблемою спеціалістів жоптроніка зіткнувся ще в 2001-му. У Львові ніхто не брався, навіть Бош-сервіс розводив руками.
     
  5. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Ну вже 2007 може появились спеціалісти..
     
  6. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Проблем є комплекс:
    1 бензини багато жре(а їде слабо)
    2 холостий хід погано працює тримає високі оберти десь до 2х тисяч на прогрітому моторі,
    3 якщо газнути то не скидає оберти потім тримаються в районі 3х тисяч.
    ну і ще є всякі непонятні глюки під час їзди.
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Приїзжай на з"їзд, я майже впевнений, шо Марк шось там покрутить і всьо буде якшо не зашибісь, то принаймні краще ніж зараз :)
     
  8. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    На зїзд приїду.
     
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Проблему вирішив?
     
  10. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Так основні проблеми вирішив, правда ще тра регульнути трохи, але то вже я потепліє.
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Що саме було зроблено для вирішення проблєм?
     
  12. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Заміна дохлого блоку управління інжектором, заміна 5ти форсунок, реставрація бензонасосу, заміна паливних фільтрів, заміна лямбди.
    Далі довгий процес регулювання того всього.
    Регулював покроково по книжці. Плунжер дозатора, вільний хід лопати, ЕГРД, і СО. Ще залишилось запалення.
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Спочатку запалення треба регулювати а потім СО, а не навпаки.

    Додано через 50 секунд
    Сам до всього допетрав?
     
  14. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Запалення було відрегульоване на слух. Щоб їхала. Далі буде регулюватись по книжці зі стробоскопом.

    Markell девчому допоміг, а далі читав пробував читав, і знову пробував.
     
  15. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    а де будеш виставляти зі стробоскопом ?
    теж хочу виставити не на слух а незнаю де таке роблять або де взяти стропоскопа шоби самому то зробити.
     
  16. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: KE-Jetronik порадьте майстра

    Можеш в Андрія біля китайської стіни в нього є стробоскоп.

    Я ще незнаю де, якщо знайду де позичити таку штуку то буду сам виставляти, якщо не знайду то буду шукати десь по сервісах.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)