Мій новий (вживаний) Пасат В6, 2006 року, 2.0 tdi, універсал, чорний. Пробіг на період купівлі 273 тис км. 140 к.с., BMP мотор, МКПП. Цікаво буде вести бортовий журнал, так наочно можна буде показати косяки машини та пророблену роботу з ним наприклад при колишній продажі колись. До машини є ряд зауважень та запитань, про що викладатиму нижче згодом. Доволі банально описувати характеристики та відчуття цього давно всіма розказаного відра, але воно є капризне від природи, гарне в їзді, актуальне в дизайні на сьогодні, достатньо комфортне і гарне всередині. Так, воно ржавіє, так машина має покриття фарбою на водній основі, так воно має вже рижики, так машина була бита попередніми власниками. Але йому ніц не загрожує, весною приберуться всі рижики, та буде зроблено повну антикорозійну обробку. Тайтаке.
Косяк №1. Вмикаючи обігрів заднього скла, обігрів працює 3-5 хв і вимикається самостійно. Включаю знову, через якийсь час знову вимикається самостійно. Знаю, на Пасат Б5 були кнопки кастомні (не штатні) з таймаром 5 хв. Невже тут таке саме? Чи вшита така галочка в блоці комфорту таймера? Бо боюся постійно вмикати ще раз і ще раз, може йде якийсь перегрів і термореле вибиває. Хто стикався і знає?
так ж всі підігріви з таймером. який зміст постійно гріти скло, якщо на ньому вже все розмерзлось і розпотілось
Якщо кліма, то не таймер, а термореле, точніше, датчик опору - проблема що він не працює коректно, якщо пару термо провідників непрацюють, тоді опір береться по тих що працюють і це приводить до скорочення часу обігріву, мабудь власне твій випадок.
А кліма чи кондаціонер має відношення до обігріву заднього скла? В мене кліма. Напевно термореле вибиває. На задньому скла всі нитки працюють, на задніх бокових склах жодна нитка не працює. Питання цікаво, що задає час обігріву, термореле?
Я перший раз стикнувся з ТАЙМЕРОМ обігріву заднього скла. Зміст в сильний снігопад ПОСТІЙНО ГРІТИ СКЛО від нападання снігу і постійного запотівання.
Я перший раз стикнувся з ТАЙМЕРОМ обігріву заднього скла. Зміст в сильний снігопад ПОСТІЙНО ГРІТИ СКЛО від нападання снігу і постійного запотівання.
Так. Визначає чи скло "достатньо" нагрілося, по зміні опору термопровідників і відключає подальший обігрів.
Так. Визначає чи скло "достатньо" нагрілося, по зміні опору термопровідників і відключає подальший обігрів.
Всетаки на наших авто часове реле програмується в блоці №9 - адаптація канал 3. Зранку перевіряв , обігрів попрацював 10 хв і виключився , я знову включив і він відпрацював знову 10 хв. Якщо б він керувався від термо та часового реле , то другий раз він би майже відразу мав вимкнутися.
100%. Я лише вчора прочитав це в мануалі. На В6 стоїть таймер на 10 хв, потім треба ще раз включити. Дурна опція, як на мене. Не люблю таймер на обігрів, клацати всю дорогу. Їздив в снігопад, постійно, як дурачелло клацаю. На В5+ 1,9 tdi в мене темп в таку погоду була 75-90 градусів. На В6 2,0 tdi буває 60-90 градусів. Причому фігня така, їдеш 90 градусів, проїхав без заторів 5 км, вже 70 градусів. Потім знову 90. Поїду до Кума перевіряти справність термостату. Не може дизель в -1 градус ненагріватися до 90 градусів робочої температури. Валить по великому колу певно термостат. В -15 може починати недогріватися до робочої температури, но не в сьогоднішні температурні дні.
Через ваг ком можна збільшити час . В мене за 10 хв встигає розтопити сніг і дві нитки в мене не працюють. В мене навпаки коли їду то темп піднімається до75 по трасі до 83-85. А коли стою в заторі то падає. В мінуси трохи вебасто помагає прогрітися. На кліматі можна подивитися реальну темп двигуна натиснувши ECON і обдув на вікно. Зайти лівою крутілкою в 19 канал , середньою в 19,2 . Має бути так
Косяк №2. Є два ключі. Одразу в них обох замінені батарейки були на нові і хороші. Пульти перевірені, працювали два, і до і після заміни батарейок. Використовую зазвичай один пульт. Вчора заради інтересу беру другий пульт покористуватися. Не працює. Лампочка блимає, але мертво все. Перший працює ідеально. WTF, розібрав, витягнув-вставив ще раз батарейку, не працює. Що могло статися, причому лежав собі два місяці в тумбочці і жодних ударів не діставав. Помер якось дивно. Як його оживити. Форуми і ютуби не дають відповіді саме на таку проблему. Питання №2. Наприклад, якщо купити вживаний робочий пульт від іншої машини з іншим кодом, його можна обнулити і прошити під коди моєї машини?
Переглянути вкладення 14128 Переглянути вкладення 14129 Косяк №2. Є два ключі. Одразу в них обох замінені батарейки були на нові і хороші. Пульти перевірені, працювали два, і до і після заміни батарейок. Використовую зазвичай один пульт. Вчора заради інтересу беру другий пульт покористуватися. Не працює. Лампочка блимає, але мертво все. Перший працює ідеально. WTF, розібрав, витягнув-вставив ще раз батарейку, не працює. Що могло статися, причому лежав собі два місяці в тумбочці і жодних ударів не діставав. Помер якось дивно. Як його оживити. Форуми і ютуби не дають відповіді саме на таку проблему. Питання №2. Наприклад, якщо купити вживаний робочий пульт від іншої машини з іншим кодом, його можна обнулити і прошити під коди моєї машини?
Пульт міг просто відвязатися від приборки. Спробуй перепривязати його. У мене таке було. Після перпривязки все запрацювало. ХЗ як на VW, але на авді було щось типу: 1. Вставити робочий пульт в замок рульової і ввімкнути запалювання 2. Вставити неробочий(новий) ключ з пультом в замок водійської (закритої) дверки 3. Закрити дверку ключем 4. Натиснути на новому пульті "lock"(закрити) і потримати 3 секунди. Послідовність приблизна, просто щоб вказати що є таке. Точну послідовність для свого авто можна нарити і тирнетах. І це для привязки пульта, а не привязки нового чіпа іммобілайзера!