http://www.volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=53211&st=0 цікавить питання, чи хтось пробував займатись таким сексом і який результат? який матеріал використовували для мембрани? пропонувати купити оригінал не потрібно, ціна не влаштовує. також цікавить питання, чи можна чимось мудрим замінити маленький патрубок від клапана до хобота? http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=67868&hl=%EA%E0%F0%F2%E5%F0*
Доброї ночі! На цьому форумі, фол. мск.ру цю тему і прочитав, відразу пішов провірив у себе цей клапан, і підозри мої справдилися, у жахливому стані знаходився, ще гірше ніж на цих фотках, порвана мембрана по кругу, + задеревянівша резина(на якій стоїть клапан) ледве зняв її, ще б троха і кусок впав у середину, будьте обережні з цією процедурою, подзвонив до знайомих, сказали клапан новий привезуть тільки за 2 тижні, стоїть 50євро, резина 2євро., а їздити то потрібно, от і прийша думка замутити ту саму мембрану із резинової рукавиці)))) фотки на сайт(мск.ру) вже раз був закидував ,але блін вони зараз не актуальні(ссилки, не висвідчує їх) завтра постараюся сфоткати його заново, адже він у мене на гаражі знаходиться, якщо хочете то можу віддати його вам. Ну і на рахунок зміни яка відбулася, відчутно відразу по моторі, розгін став набагато плавнішим і динамічнішим, зникла детонація, ато коли розганялася була вібрація на руль, це відчув навіть на цій самій резиновій рукавиці))) але боявся довго на ній їздити бо картерні гази високої температури, нагрівало цю рукавицю і вона ставала надто мягкою, таке враження складалося що клапан постійно знаходися закритим, рукавиця не мала змоги його відтянути назад, тобто відткрити, поставив новий їзджу вже 7 місяці і горя не знаю, що і вам раджу зробити!
про патрубок забув написати, його просто обмотав ізолентою, він в мене не був пробитим, просто в одному місці таке враження скаладалося що стінки одна від одної надто близько, гази проходять із затримкою, замотав із натяжкою і все стало гуд)) ну і раз ви цю тему затронули то радив би вам почистити всю систему кар. газів, трубочку нижню + чорну коробку до якої кріпиться трубка, в мене особисто було від чого чистити, капець скільки всього нашкрабав, не полінуйтесь, провірте її, зніміть і промийте коробку, будете в цьому вже спокіні, там здається тільки 4 шестигранні болта потрібно відкрути.
у мене вся система почищена. і труба нижня і чорна коробка. у мене нижня труба (пласмасова) була повністю потріскана, то я її замінив патрубками від ТАЗа. так що до клапана питання вирішене. тепер цікавить полагодити клапан і замінити ту коротку частину патрубка з двома поворотами на 90 град. від клапана до хобота. на базарі точно бачив, шо в машинах ця трубка замінена чимось іншим, вона не така спарена як в оригіналі, а йдуть окремі трубки - до клапана і від клапана. ото ж і цікавить, чи зустрічав хтось десь трубку зі схожим розворотом?
доречі, прийму в подарок такий клапан для експериментів. також на мск.ру вичитав, що для заміни з деякими доработками підходить мембрана від клапана з дизельного двигуна. чи має хтось такий клапан від дизеля???
мала би підійти діафрагма від редуктора з газової установки. ті шо займаються газом мають їх нові і беушні.
ось так був колись зробив, щоб мати змогу тимчасово їздити, мембрана із рукавиці, приклеяв її на суперклей!))) соррі що так довго не закидував фотки, не мав можливості. і ще дещо, був я у своїх знайомих де брав клапан, запитав про ціну не дуже відрізняється, 52євро з копійками, а про гумку, то я затупив, не 2 євро а 1, просто давно брав, призабув ціну!
а ось сам мотор. до речі хочу продавати своє авто, обяву десь з понеділка закину і нехай стоїть, не спішиться, бо чесно кажучи праці не мало доклав до цього авта, і віддати собі у великий мінус аж ніяк не хочу, може бути але незначний...рейку рульову міняв, клапан картер. газів, ходова, стойки, КСХХ, свічки, ВВ, вихлопна, лямда, всі вакуумні патрубки, бензонасос, фільтра, роліки, кароче до всього приглядався, один мінус кондиціонер не працює, а в нього вкласти +-200$ аж ніяк не хочеться тим більше в такий час! хочу на Гольфа 3 перейти, більш дешевше авто! може когось цікавить такий варіант, авто зарейєтровано на мене, ціна 8600$ для початку, побачу що скажуть люди, бо був на автобазарі такі ж пассати, ідуть в 8300$, правда із зовні всі красиві, але як поводиться цей мотор, що міняно а що ні, мій наприклад..сам здивувався, борт. комп. вибив що на трасі 6.6 л. без поняття чи правда, швидкіть була в районі 80-100, на 5 передачі!