коллектор(йожик,єжик)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Kam@toZ, 21 лип 2010.

  1. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Народ,шукав тут не знайшов.Питання про йожика,а саме його поголити,чекаю на відповідь.Можливо між наших хтось таке робив.Тема напевно стара і всі чули.Чекаю на відгуки.Дякую. :hi:
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Робив таке.....
    Ефекту майже нема ( принаймі на 1,3 )
     
  3. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Читав на мск.ру що треба мінімум 1,6 так як сам давно хочу таке зробити але все руки не доходять. Давай Кама роби подивимся на результат, йожика найду недорого :yes:

    [​IMG]
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось я не зрозумів а що ви хочете зробити в принципі ....забрати систему підігріву бензини...чи зменьшити опір проходження суміші у впускний колектор...??????
     
  5. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Зменьшити опір проходження суміші у впускний колектор.

    [​IMG]
     
  6. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Юра,я стараюсь практикувати,бо вилив впускного коллектора я думаю є індивідуальний і з показів водіЇв дав результат(можливо не великий),але я хочу попробувати.Їжак (напевно) трішки мішає проходженню пальному,ну я думаю практика покаже.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Їжак з однієї сторони мішає, а з другої строни то була спроба розпилити бензин...так як зараз форсунки роблять. Тут навіть трудно щось сказати що ліпше.....:nea: Фольковські інженери щось рахували.... Я думаю що спилювати їжака треба би було разом з поліровкою впускного і другими речами. Причому випускний грає наіть більшу роль як впускний тому що глушак по любому тормозить гази... Я думаю до цього тре комплексно підходити.
     
  8. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    це тільки початок (екперементу),тим більще що мій Їжак буде кольчим:D.Буде підстава.
     
  9. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Все правильно їжак розпилює бензин тому на карбюраторних двигунах стригти його нема смислу , це треба пробувати робити на моноінжекторах.

    [​IMG]
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нічого він не розпилює ні в моніках ні в карбах
     
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Процедура стрижки "йожика" не виправдана. Прибавка може бути мізерна, і то тільки на високих оборотах, зате зимою будеш мати "троїсті музики" під капотом. Якщо вже робити щось комплексне для покращення постачання повітря, то це :
    -фільтр нульовик (і то не факт, досвідченні тюнігери дослідно встановили що нульовик має таке саме проходження повітря як і новенький стандартний паперовий фільтр)
    - збільшена дросельна заслонка на карбі
    - в впускному колекторі мають бути забрані всі шви і зрівняний стик між колектором і ГБЦ, колектор зсередини не полірувати, а залишити легку шершавість
    -впускні отвори розширити як в ГБЦ, так і в колекторі.
    -в ГБЦ забрати лишній метал і шви навколо впускних клапанів.
    Все це збільшить кількість коней в районі високих обертів, коли проходження повітря стає критичним фактором. Якщо зробити щось одне а інше не чіпати, то залишаться вузькі місця. Тому робити треба комплексно.
    До всіх цих маніпуляцій потрібно змінити розподільчий вал на більш гострий, з більшим підйомом клапанів, ну і ще для того щоб перенести робочий діапазон двигуна в зону більш високих оборотів.
    А до того всього треба коротку коробку щоб швидше двигун виходив на високі обороти.
    Це все тяне купу грошей, краще відразу ставити інший двигун і коробку. Або навіть не починати.
     
  12. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    , якщо зняти взагалі глушак і лишити тільки штани, то машина стає взагалі тупа. Мусить бути спеціально під двигун зроблена випускна система, з налаштованим резонатором, в спорті може і не бути глушака, але там є випускна труба певного діаметру і певної довжини.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Коробку шукаю (2Y) тому хочу довести до ладу впускний колектор,а от на рахунок розподільчого вала можеш порадити який шукати.Знаю РОС поставив собі якийсь спорт-вал і дуже задоволенний.Дякую за поради.Скоро напевно йду до вас на роботу.
     
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    З коробкою 2Y треба міняти диск зчеплення (там різна кількість шліців), також треба заміряти розмір фланців, в 2Y - 100мм. З валами тяжко, нові вони коштують 200 євро, Schrick, а б.у. тяжко знайти. Та ще й під деякі вали 288, 302 треба міняти пружини клапанні і розрізну шестерню ставити. Якщо машина на кожен день, то нема змісту вали ставити більші ніж 264 градуса, бо не зможеш по місту їздити, холостого не буде.
    Під карбовий двіжок вали купляти неоправдано. Хіба що стоять делорти якісь. Якщо так прикинути по грошам, то легше відразу ставити 16ве, там вже ні валів не треба ні розточувати - воно валить і все. Звичайно пізніше хочеться більшого.
     
    Останнє редагування: 23 лип 2010
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Так в курсі що треба маховик і диск бо в мене 90,а якщо голову пошукати від гті карбового,це дасть якийсь результат.
     
  16. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Ніколи не було GTI карбового, GT ніби моноіжекторні були. ГБЦ від PF і PB є інжекторні, там по ідеї мають бути більші впускні та випускні клапана.
     
    Останнє редагування: 23 лип 2010
  17. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Сорі зморозив,просто хочу коників допрягти.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді треба місце на сіно під капотом готовити...))))))
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трохти не так... Сама труба в якійсь мірі є резонатором. Випускний має стільки розгалужень скільки циліндрів кожне розгалуження має свою довжину розраховану так щоб в місці зєднання поступали гази максимум з двох циліндрів.І чим більша швидкість виходу газів(тут уже діє закон Паскаля) тим краще очищуються циліндри від відпрацьованих газів і тим краще горить суміш. В спорті є обмеження на децибели і через те ліплять прямоток карбон і інші всякі причуди.
    А тупа машина робиться бо треба кут запалення інший... Попробуй колись відчіпи трубу поправ кут і подивишся як полетить.... тільки наушники треба....))))))
     
    Останнє редагування: 24 лип 2010
  20. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Ех ти правий,але конюхи не дозволять:D.Хочу трішки без них підкормити.Може маєш пропозиціЇ.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)