Люди, поможіть хто шарить... Був я на сервісі і так між іншим поміряли компресію - у всіх циліндрах 12. Я мовляв йому кажу - не може таке бути, мол, для коради 8 має буть... А він мені - то мовляв є геометрична компресія а є ше інша... Одне слово, хто шарить - шо то він мені наміряв? Прикладав манометр до дірки від викрученої свічі і казав стартером крутити. Просвітіть...
Відповідь: Компресія... Проясність... 8 - степынь стиску 12 - компресія Компресіяпадає від укатаності двіжка коли зявляються зазори між кільцями і стінками циліндрів і тоді масло яке миє двигло починає прососуватись через ці дири і горіти разом з бєнзою у циліндрах (камерах згоряння) - це називається "мотор їсть масло". Тоді коли погана компресія тре міняти колєчки чи розточувати і гільзувати циліндри чи міняти/притирати клапана чи і то і то разом. Про степінь стиску хай хтось інший розпише - незнаю. О, до речі, читай тут.
Відповідь: Компресія... Проясність... Він тобі компресію поміряв. А степінь сжатія яка в тебе 8 (маленька, але з кмопресором так є) то є відношення обєму циліндра до обєму камери згоряння (в двох словах). Розрахунок тут: http://www.gladkovservice.ru/degree.html Короче то є постійна величина яка закладена при зборці мотору.
Хвопаки, маю таку замоврочку. Є в мене на сірку двигун JB 1,5, по технічним даним двигуна, нормальний стан двигуна є при компресії від 9-12(інфа з сайту scirocco.ru), в мене при перевірці компресії (прогрітий двигун, викручені свічки і знятий повітряний фільтр) видає такий результат 9,5-9,5-9,5-10. Так от питання, це нормальний стан двигуна чи передсмертний?
Відповідь: Компресія... Проясність... а педаль до упора натиснута ? ) нормально. головне що розброс по циліндрах фактично відсутній. гірше коли б було типу 9-12-10-11 ))
Відповідь: Компресія... Проясність... при замірі компресії треба шоби стартер був живий!!!. В мого пассата при покупці компресія була не ахті шось типу 9,5-10-9-11 моторист сказав шо треба буде робити заміну колечок через пару десятків тищ. Десь місяць назад я не завівся бо стартер зривався при заведенні в холостий хід (бендикс зіскакував). Повіз стартер на ремонт його відремонтували поставили назад потім поміряли компресію у всіх циліндрах 12.
Відповідь: Компресія... Проясність... у мене міряли недавно саме з підуставшим стартером вийшло щось типу 11,11,11,10 Додано через 1 хвилину кажуть, що ознака проблем із двигуном , коли різниця між циліндрами більше 1 атмосфери, наприклад у всіх 12 , а в одному 10 - то вже значить що шось треба робити
Відповідь: Компресія... Проясність... Topol я маю надію що дочитаєшся сюди є цікаве інфо на тему цього двигуна
Степінь тиску це ідеальна величина, котра закладається з заводу при проектуванні двигуна... І і показує вона в скільки разів обєм камери зргорання палива (поршень в верхній мертвій точці) є меншим,ніж обєм циліндра (коли поршень в нижній мертвій точці). А компресія це якраз індивідуальний показник двигуна і залежить від його стану (двигуна)...
в мене при закритих дроселях на стоковому 1.3 компресія 7-7-7-7 при відкритих 11-11-12-11 дуже сильно залежать показники від стартера, від відкритих заслонок, від температури двигуна і т.п.
Читаєш норму для свого двигуна (в тебе середня 10, мінімум 9 а мах 12) йдеш до якгого дядька на гаражах, в якого є манометр для вимірювання компресії, він все виміряє і зробить(повідкручує свічки, втикне манометр і перевірить - головне щоб стартер працював нормально), а якщо дорожче то на сервіс до моториста