КОМПРЕСОР ДЛЯ ШИН

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем ора, 24 лип 2012.

  1. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Хочу купити компресор для підкачки шин, якийсь бюджетний варіант, а вибір дуже великий. Може хтось юзає такий девайс і підкаже по виробнику чи на що звернути увагу. Наперед Дякую .
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вічних нема. Основна проблема - сирається компресійне кільце на поршні.
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Буду вдома, сфоткаю виставлю.
    В мене двокомпресорний, Росія-Китай якщо не помиляюся.
    Качає швидко!
    Був перед тим однокомпресорний - не рекомендую, комплектуючі дешеві і я переживав, що загориться бо грівся дуже, я віддав в Метро назад, доплатив гроші і купив потужніший.
    Задоволений, Вартість 460 грн.
     
  4. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    Юзаю Торнадо, качає добре вже 10 міс., брав в Метро 150грн.
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    У мене прослужив 4 роки і накрився, тому зараз у пошуках знову.
    Був "тіпа" однокомпресорний, але останній рік трохи вимахувався, і відремонтувати було проблемно.
     
  6. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В знайомого компресор від старого холодильника
    працює безшумно, качає досить швидко, але він на 220 вольт
     
  7. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    і кидає компресорне масло всередину колеса. масло + резина не є добре
     
  8. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    [/quote]
    і кидає компресорне масло всередину колеса. масло + резина не є добре
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Як і обіцяв фотозвіт.
    Звати йото "Тігр".
    Торнадо обміняв на цей, Торнадо однокомпресорний димів від 15ти звилин роботи і чути було запах, я це при обміні наголосив в магазині і сказав, що таке гівно не хочу.
    Ніколи не передбачиш скільки його вистарчить, але качаю колеса не кожен день.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 25 лип 2012
  10. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake

    Не кидає нічого, перевіряв на руку, сухеньке повітря, ані крапельки масла.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Розбирав свій. Нема там масла. Вони працюють на суху тому й гріються.
    Там інструкція каже що безперервної роботи кажись 5 хвилин витримує.
     
  12. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Він настільки лєвий, що в інструкції цього не пише, та й до мого "Тігра" також в інструкції цього не пише.
     
  13. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    димів від 15ти звилин роботи і чути було запах,
    читав в неті шо колесо 15" з нуля качає 5-6 хв, ти які колеса ним качав?? просто трохи закруто 450 грн за компресор. наразі дивлюсь в райлоні 200-250 грн.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Питання: а як часто ти качаєш колеса з нуля? А як часто ти підкачуєш колеса? Вони що в тебе кожен день спускають?
    Якщо так, то проблема не в насосі, чи ба, у виборі компресора!

    Як на мене, то підкачати колеса (як правило, у мене, вони можуть втратити 0.1 бар за місяць) раз на місяць, і для того достатньо ножнИй механічний насос (нормальні є за 70 грн), і ним вистачає качнути 10-20 раз! Чи то завелике навантаження для наболілих ніженьок???
     
  15. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    1-2 рази в рік.
    а хто сказав шо це проблема?? я спитав шоб не обирати на осліп а взяти до уваги досвід тих що вже користувалися чи користуються. Оскільки ним можна накачувати не тільки автомобільні шини але й інші предмети (матраси, м'ячі і т.д.) то річ в хозяйстві потрібна.
    я спитав поради, а ти вирішив покритикувати , як бачиш тема не про те в кого наскільки спускає і хто чим качає (якшо просто кортить шось написати для цього є відповідний пост "флуділка". А виходячи з твоєї логіки якшо ти їздиш на роботу 3-4 км то н..х тобі автомобіль?? купи ровер чи то навантаження завелике на твої ніжки??
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    механічним це можна робити також...

    То не критика, а просто зі свого досвіду скажу - теж хотів купити електричний, але перед тим пройшовся по магазинах і базарах, та порадився з знайомими який, все ж таки, обрати? - відповідь була будь-кий, бо якщо качати з нуля (а це буває лише коли міняєш резину САМ! то він стає в пригоді, щоб не займатися даром фізкультурою, а підкачати раз на місяць для цього він не потрібен, бо:
    1) більш-менш пристойнолї якості (який витримає накачування 4х коліс більше 2х разів) буде дорогий
    2) у всіх, навіть тих дорожчих, є проблеми вже після першої експлуатації (то манометер перестає нормально показувати, то перегрівається, то в машині запобіжники летять при включенні такого насоса, то ще шнур гріється так, що чуть не оплавлюється - бо затонкий, то ще якась халепа)
    3) ще не чув щоб у когсь такий насос попрацював більше 3х років, тобто за твоєю версією (накачування 2 рази на рік = 2*4*3 = 24 включень)
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Головна проблема в тому що ножні насоси нормальної якості коштують не менше. А насос за 100 грн складеться тобі в пополам за 3 накачування колеса, при чому не важливо чи китайський чи білоруський. А качати руками важко і впадло.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Два роки тому купив собі в Ашані дешевий (70грн) китайський, підкачую раз на квартал, і один раз зимою качав з нуля (власне після того зацікавився електричним) - нарікань нема, окрім того що манометр не має фіксації а завжди падає на 0 з кожним натисканням ;)
     
    Останнє редагування: 25 лип 2012
  19. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    в пості вище пишуть що працював 4 роки звичайно що це залежить від типу експлуатації, в знайомого є торнадо він ним лодку двомісну качає за один раз, насос нагрівається але працює, крім цього пише що є датчик від перегріву розумію шо китай але шо зараз не китай. Мені потрібний для докачки коліс (деколи приходиться машинку підгрузити і відповідно докачати задні колеса, оскільки по Львові пустим на 3 атмосферах їздити не дуже приємно).
     
  20. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Зупинив свій вибір на торнадо, завтра відпишусь як качає. Спеціально спущу шину і накачаю.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)