Хочу купити компресор для підкачки шин, якийсь бюджетний варіант, а вибір дуже великий. Може хтось юзає такий девайс і підкаже по виробнику чи на що звернути увагу. Наперед Дякую .
Буду вдома, сфоткаю виставлю. В мене двокомпресорний, Росія-Китай якщо не помиляюся. Качає швидко! Був перед тим однокомпресорний - не рекомендую, комплектуючі дешеві і я переживав, що загориться бо грівся дуже, я віддав в Метро назад, доплатив гроші і купив потужніший. Задоволений, Вартість 460 грн.
У мене прослужив 4 роки і накрився, тому зараз у пошуках знову. Був "тіпа" однокомпресорний, але останній рік трохи вимахувався, і відремонтувати було проблемно.
В знайомого компресор від старого холодильника працює безшумно, качає досить швидко, але він на 220 вольт
Як і обіцяв фотозвіт. Звати йото "Тігр". Торнадо обміняв на цей, Торнадо однокомпресорний димів від 15ти звилин роботи і чути було запах, я це при обміні наголосив в магазині і сказав, що таке гівно не хочу. Ніколи не передбачиш скільки його вистарчить, але качаю колеса не кожен день.
Розбирав свій. Нема там масла. Вони працюють на суху тому й гріються. Там інструкція каже що безперервної роботи кажись 5 хвилин витримує.
Він настільки лєвий, що в інструкції цього не пише, та й до мого "Тігра" також в інструкції цього не пише.
димів від 15ти звилин роботи і чути було запах, читав в неті шо колесо 15" з нуля качає 5-6 хв, ти які колеса ним качав?? просто трохи закруто 450 грн за компресор. наразі дивлюсь в райлоні 200-250 грн.
Питання: а як часто ти качаєш колеса з нуля? А як часто ти підкачуєш колеса? Вони що в тебе кожен день спускають? Якщо так, то проблема не в насосі, чи ба, у виборі компресора! Як на мене, то підкачати колеса (як правило, у мене, вони можуть втратити 0.1 бар за місяць) раз на місяць, і для того достатньо ножнИй механічний насос (нормальні є за 70 грн), і ним вистачає качнути 10-20 раз! Чи то завелике навантаження для наболілих ніженьок???
1-2 рази в рік. а хто сказав шо це проблема?? я спитав шоб не обирати на осліп а взяти до уваги досвід тих що вже користувалися чи користуються. Оскільки ним можна накачувати не тільки автомобільні шини але й інші предмети (матраси, м'ячі і т.д.) то річ в хозяйстві потрібна. я спитав поради, а ти вирішив покритикувати , як бачиш тема не про те в кого наскільки спускає і хто чим качає (якшо просто кортить шось написати для цього є відповідний пост "флуділка". А виходячи з твоєї логіки якшо ти їздиш на роботу 3-4 км то н..х тобі автомобіль?? купи ровер чи то навантаження завелике на твої ніжки??
механічним це можна робити також... То не критика, а просто зі свого досвіду скажу - теж хотів купити електричний, але перед тим пройшовся по магазинах і базарах, та порадився з знайомими який, все ж таки, обрати? - відповідь була будь-кий, бо якщо качати з нуля (а це буває лише коли міняєш резину САМ! то він стає в пригоді, щоб не займатися даром фізкультурою, а підкачати раз на місяць для цього він не потрібен, бо: 1) більш-менш пристойнолї якості (який витримає накачування 4х коліс більше 2х разів) буде дорогий 2) у всіх, навіть тих дорожчих, є проблеми вже після першої експлуатації (то манометер перестає нормально показувати, то перегрівається, то в машині запобіжники летять при включенні такого насоса, то ще шнур гріється так, що чуть не оплавлюється - бо затонкий, то ще якась халепа) 3) ще не чув щоб у когсь такий насос попрацював більше 3х років, тобто за твоєю версією (накачування 2 рази на рік = 2*4*3 = 24 включень)
Головна проблема в тому що ножні насоси нормальної якості коштують не менше. А насос за 100 грн складеться тобі в пополам за 3 накачування колеса, при чому не важливо чи китайський чи білоруський. А качати руками важко і впадло.
Два роки тому купив собі в Ашані дешевий (70грн) китайський, підкачую раз на квартал, і один раз зимою качав з нуля (власне після того зацікавився електричним) - нарікань нема, окрім того що манометр не має фіксації а завжди падає на 0 з кожним натисканням
в пості вище пишуть що працював 4 роки звичайно що це залежить від типу експлуатації, в знайомого є торнадо він ним лодку двомісну качає за один раз, насос нагрівається але працює, крім цього пише що є датчик від перегріву розумію шо китай але шо зараз не китай. Мені потрібний для докачки коліс (деколи приходиться машинку підгрузити і відповідно докачати задні колеса, оскільки по Львові пустим на 3 атмосферах їздити не дуже приємно).