От сиджу читаю дослідження фінських вчених і бачу... цікаві дані - виявляється, що АБС... тільки шкодить гальмуванню і подовжує гальмівний шлях. За винятком гальмування на сухому асфальті (при умові повного блокування коліс в машині без АБС, в інакшому випадку машина без АБС краще гальмує і на сухому асфальті). Гальмування 80-0 км/г: (заблоковані гальма (капець до відказу) та так само з АБС) _____________без АБС________з АБС сухий асфальт 45 m __________ 32 m сніг__________ 53 m __________ 64 m лід __________ 255 m _________ 404 m От і виїзджай тепер на слизьку дорогу на новій машині! Джерело тут
Відповідь: Кому потрібен АБС?! та не зовсім так! не всі ж віртуози водіння, є народ який думає шо найшвидше затормозити на льоді зможе як тормоз в полік покладе - відповідно машину заносить і вона сунеться боком на зустрічну чи ше кудась... от для таких водіїв і тре абс! а їх є багато! тай взагалі класно коли не переживаєш шо якесь з коліс заблокується на поверхні нерівномірно покритій льодом.... тут важко відчути той момент... а взагалі дивні ці результати - колеса найкраще гальмують коли не йдуть юзом - абс саме цьому і запобігає!
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Така штука як АБС призначена для того щоб машину незаносило, і ще один плюс в тому що коли тормозиш машиною можна керувати!
Відповідь: Кому потрібен АБС?! ше ніколи не чув шоб хтось жалівсяшо в нього нема абс у. знаю випадок через який, по словам того водія, шо через абс тормозний шлях став довшим і він врізався в мого друга Тo @Петро то був аднрій, в нього нова тойота королла влетіла, йому глушнік погнуло і чуть чуть кузов, а королі такий пі.....
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Ну а звідки ви знаєте, що якби в нього не було АБС він точно не стукнувся б? Тим більше, з ваших слів получається, що виробники замість того щоб покращувати безпеку своїх авто погіршують її ? Хто на таке піде?
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Скажу Вам на рахунок тої справи таке... Ще недавно ви читали мої коменти про підтримку і корисність АБС. Тепер буду говорити протилежне. Всі вже напевно знаю що в мене то появляється АБС то щезає, так і не вирішив тої проблеми. думав потратити вже велику суму на Алексі, щоб вирішити (налагодити) своє АБС. Коли воно в мене не пропадало 2 тижні підряд, я зрозумів що то повне лайно (це висловлюю свою думку). Коли на снігу або льоді я не міг стати і воно мені клацало і я котився на світлофорі і повністю проїхав його на червоне. Уявляю якби передімною хтось стояв, я був би вже в його сраці, тьфу-тьфу. Потім я експериментував ще неодноразово, та я бачу. що я зовсім зупинитися не можу, але ця тенденція проаналізовується коли хочу стати від 40 км/год до нуля. Потім пробував на голій сніжній слизькій трасі від 90 км/год врізати по тормозах (з АБС) і маневрувати, незнаю як в кого, але я як їзхав прямо на клацаючому АБС так і їхав, на слизькій дорозі один хєр, не маневрує, їде рівно. Літом тої дупи мені не тре, сам ножкою відчуваю як гальмувати а зимою стає катастрофічно страшно. Прийшов до висновку - мені АБС дуже жаважає впевнено їздити зимою, знімаю його нах... (тобто назовсім) + гроші зекономлю на ремонт. Зато важко потім буде продати машину з не робочим АБС, але то таке. Відкрию потім другу тему, як правильно відключити АБС і чи тормоза тупо стануть керованими не через блок управління АБС?
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Юрко тут мова не йде про поломане абс! ясно шо якшо воно несправне то нема навіть шо казати...
Відповідь: Кому потрібен АБС?! ну я ж написав то по його словах..... я абс не маю, тому мені шось важко говорити........
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Привіт Данило. Фішкою моєї історії не справність або поломаність мого АБС. Те що воно в мене то появляється то щезає то таке, я просто протестдрайвував так і стак і висловив свою думку що зимою воно погіршує характеристики тормозного шляху і вирулити також неможливо. Я його однозначно відключатиму тільки тому що ремонтувати і не отримувати покращених характеристик зимою немає змісту. ПС Коли воно в мене робоче то робоче.
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Kinder Повторю усім хто погано ставиться до АБС запитання: з ваших слів получається, що виробники замість того щоб покращувати безпеку своїх авто погіршують її ? Хто на таке піде ? Тільки не кажіть що це лише реклама
Відповідь: Кому потрібен АБС?! якшо чесно то невірю тим тестам де з АБС гірший тормозний шлях! почнемо з того шо порізному можна тормозити! крім того людина ніколи в житті не зможе краще вирахувати момент втрати зчеплення з покриттям ніж компютер! і з свого досвіду - мав до цього гольф двойку (всі знають її) без АБС - тормозила значно довше (зі всіми новими колодками) ніж цей гольф з АБС на будь якій дорозі. навіть якшо врахувати шо тут всі дискові гальма і ширші кола - всеодно АБС своє дає!
Відповідь: Кому потрібен АБС?! особисто моє АБС і я пробував на Опелі Вектра Б на голольоді стає довше ніж відключене і це мої заміри особисто, замірював разів 7. чому парадокс з виробниками я не знаю, але переконався в аксіомі гонщиків, що їм заваджає АБС, я не гонщик але мені також заваджає.
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Дані, подані вище показують результати машини без АБС з заблокованими гальмами (уяви блондинку в істериці). Гальмування на межі юзу ще суттєвіше скорочує гальмівний шлях і ще з вищого дерева ... на АБС. В АБС колеса йдуть юзом. Щоправда, не постійно.
Відповідь: Кому потрібен АБС?! якто юдуть юзом? а нашо тоді АБС і то шо воно означає - антиблокувальна система - тобто колеса не блокуються коли навіть блондинка тупо в полік тормоз на снігу тисне. колеса блокуються тільки при малих швидкостях. я не розумію звідки ця дискусія взагалі виникла. хіба розумно би було автовиробникам ставити на всі свої топові версії машин АБС якшо воно погіршує гальмівний шлях і керованість машини при цьому збільшуючи її вартість? може ці тести проводили вітчизняні виробники шоб показати шо таврія без АБС дуже круто гальмує і всі закордонні виробники дибіли і ставлять всякий непотріб на машини шоб хоч якось наблизитись до високотехнологічних машин українського та російського автопрому...
Відповідь: Кому потрібен АБС?! Так, їдуть юзом, а потім розблоковуються, а потім знову юзом, а потім знову розблоковуються... І так кілька разів в секунду. А АБС, як влучно зауважив @Петро, . Ці тести проводили серйозніші дядьки. Див. джерело.
Цитата з нету: Свого часу страхові компанії США провели аналіз ДТП, і виявилося, що автомобілі з ABS частіше потрапляють в аварії, ніж автомобілі без ABS: на сухому покритті на 42%, а на вологому - навіть на 65%. Дивна річ, з часу мого першого поста цієї теми у Вікіпедії була виправлена стаття, яка містила дані про недоліки АБС. Зокрема з неї зникла таблиця порівняння гальмівних шляхів на різних поверхнях автомобіля з та без АБС!