Був я колись alleinwolf, та пароль забув... А любов залишилась.. І Джетта теж... Хто підкаже, кому в Києві не страшно показати її сердечко... Проблема: Масло на свічках, вгорі і внизу... -або-прокладка -або-поршневі кільця, -або -маслозйомні на клапанах -або що гірше... так тільки мотор 16 кл.....
Відповідь: Кому у Києві мотор показати В Києві незнаю, у Львові шось би придумали. Для початку пропоную своїми силами поміняти прокладку клапанної кришки, особливу увагу звернути на її середню частину. Якшо масло тільки в свічних колодязях, то це не дуже страшно, якшо ж на свічкахв самому низу різьби і є сліди вигорання на електродах-значить маслозйомні ковпачки/маслозйомні кольца. Ше рекомендую перед вскриванням мотора поміряти тиск масла (в місці штатного датчика і в голові) і компресію, і розхід масла/1000км. до речі, масло яке і мотор який (КР, ПЛ)?
Відповідь: Кому у Києві мотор показати Mотор PL пробігла 307000, тяга ще непогана...це звісно ж, субєктивний показник... масла за 10000км долив 2 літри справа у тому, що спеціаліст би краще оцінив, може вже збирати капітал на капітал...чи обійтися марафетом... масло аж на електродах...
Відповідь: Кому у Києві мотор показати Красно дякую! Правда, планую потрапити туди десь аж на весну, бо до того ще задні гальма, глушник з виділенням диму по всій довжині, ще з десяток дрібноти.... а до моторного кардіолога без півбагажника зелених сунутись взагалі безглуздо...Правда?
Відповідь: Кому у Києві мотор показати Подивитися під капот та поговорити нічого не коштує. Далі - як домовишся. До речі, Саша може помогти з глушником ітд. P.S. Якщо комусь дякуєш - дякуй кнопкою.
Відповідь: Кому у Києві мотор показати Згоден... от тільки гальма переберу.. щоб можна було привезти капот, під який треба дивитися......
Відповідь: Кому у Києві мотор показати то ж буде прикол, як я з заклиненими колесами до нього їхатиму.... (буває, підклинює)( може, швидше їхати, поки мокро і слизько, менше гуми зітру?) так я ж кайфу не отримаю! люблю в залізі поколупатись... до речі, скільки приблизно потягне, якщо по мінімуму-прокладка +16 ковпачків....і робота...
Відповідь: Кому у Києві мотор показати прокладки (голови, клап. кришки, колектора випускн.) + 16 маслозйомн. ковпачків Elring порядка 30-40 у.е., робота як домовишся. Пропоную самому зняти голову і дати спєцам для заміни МСК і перевірки площини, люфтів і т.д. (бо там потрібний розсухарювач і досвід), а ін. прокладки і зйомку/установку голови можна і самому зробити, нічого складного.
Відповідь: Кому у Києві мотор показати За такі гроші краще віддатися спеціалістові, бу мене в зйомному раражі пилюка, тісно...Куди там з головкою носитися!
Відповідь: Кому у Києві мотор показати прокладка голови приблизно 80грн. сальники клапанів 0,5центів штука 40грн. щоб поставити голову потрібен досвід або як мінімум метричний ключ і поради тих хто то робив. плюс до того рекомендовано заміна болтів головки, навіть на бензині, ато старі можна вірвати при дотяжці. болти десь 60-80грн за 10 штук.
Відповідь: Кому у Києві мотор показати 466-8933 Андрій. Можеш сказати що з 4ik-Банди його порекомендували. А от прокладку головки краще оригінал замовити