комутатор від ваз 2108

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем asus, 5 чер 2010.

  1. asus

    asus Початківець

    Авто:
    golf2
    хто стикався з такою проблемою,як підключити комутатор і проводку від ваз 2109 до гольф 2.хто має схеми обо зняє як це поділіться опитом.
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    [​IMG][​IMG]
     
  3. asus

    asus Початківець

    Авто:
    golf2
    де це понятно,проблема в тому що я хочу підключить на г2 і провода і комутатор від 2108
     
  4. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    для чого провода? У мене у зимку накрився комутатор я купив 08 на сім котактів прикрутив і поїхав дальше.
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Я нерозумію. Схема є далі усе просто коли є готова проводка. Мені здається що вони взаїмозаміняємі якщо у тебе нема комп ютера який керує комутатором а на трамбльорі датчик хола а не індуктивний.
     
  6. asus

    asus Початківець

    Авто:
    golf2
    коли беру напряму є іскра з катушти,а через замок заж нема.я думав що не правильно підключив.сьогодні мені підсказали що може бути неробочий трамплюр.буду провіряти.
     
  7. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038

    Мені просто цікаво. . . А що з рідним? Чого не береш оригінал б/у? Ще таке питання - яка система вприску у тебе і з таза якого року підходить?
     
  8. asus

    asus Початківець

    Авто:
    golf2
    рідний у нас дорого стоить, б.у тоже,зрівнявши вирішив купити тазовський,1.3 карб 2е3
     
  9. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    для перевірки системи запалювання потрібен тестер і резистор на 100 ом (можна скрепкою обійтись). Комутатор при перевірці приєднаний.
    1 Провертаєш ключ запалювання щоб увімкнулися прибори. Заміряєш тестером чи є напруга на зажимах каушки запалювання (КЗ). На КЗ є два контакти один із них іде на переривач а інший на замок запалювання. На тому контакті що завединий один провід це переривач а на іншому що підключено декілька це напруга живлення (при провертанні ключа зєднується із акумулятором). Якщо все гаразд то переходимо до іншого пункту.
    2 Перевіряємо чи працює датчик холла. Знімаємо фішку із трьома проводами із датчика холла. Червоний -живлення датчика холла (ДХ) 8-10 вольт. Зелений - сигнальний із ДХ. Білий - маса.
    З Витягуємо центральний провід із розприділювача і у провід вставлямо свічку запалювання. Замикаємо між собою через резистор (або скрепкою) контакти проводів Зелений - сигнальний із ДХ. Білий - маса. Роблячи переривання спостерігаємо чи появляється іскра. Якщо вона відсутня то (ви щось неправильно зробили, відсутня напруга на КЗ і комутаторі, несправний комутатор. Якщо іскра присутня при таких маніпуляціях тоді непрацює ДХ. Це мій метод перевірки може комусьпригодиться.
    Нарахунок беушки комутатора неварто. Красче взяти наш новий він коштує 60 грн. а БУ 160 грн.
     
  10. M&K

    M&K Active Member

    Авто:
    Volkswagen Jetta (1,6 PN) 1987
    Про це докладніше.
     
  11. asus

    asus Початківець

    Авто:
    golf2
    рішилась моя проблема.короче підключення було вірним проблема була в самій проводкі(заводський брак) в самому проводі обірвані жилки.за таких лунів на заводах,що кліпають провода можна посивіти.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)