Чи можливо доставити кондиціонер в Toledo 1992 1.9TD AAZ і якщо можливо то як це зробити і що для цього треба? Можливо хтось доставляв кондюк до інших машин ВАГа цих років, поділіться досвідом.
Продай і купи з кондюком. Тут на форумі доставляли до Б4 і до Г2 - геморой ще той, часу купа тре вбити і по грошах не дешево.
Продавати був би сенс якби міняв на щось новіше, а так шило на мило , щей щось проблемне можна купити. Я думав що там пару деталей замінив кілька доставив і готово.
Та скільки тої жари )) а палива то розхід вищий, і динаміка... )) і обслуговути його треба... якщо на то все є гроші - то дійсно, краще щось новіше купити, з кондюком ))
я ставив, ще й climatronic на B4. Для початку треба знайти донора, або типу комплект в зборі(але гарно перед тим вивчити кожну дрібницю, яка тобі буде потрібна). перевагу треба надавати кондиціонеру над climatronic-ом, бажано, щоб донор мав такий ж обєм двигуна(питання сумісності по мех частині). комплект коштує в середньому 300-500$. Що міняється - в салоні - весь модуль пічки(під торпедою), блок керування пічки + кусок проводки в зборі під капотом - доставляється компресор, його кронштейн + часто генератор(через інші кріплення(я просто свій модифікував на точилі)), прокладаються магістралі кондиціонера, заміна радіатора охолодження двигуна на великий(хоча якщо в тебе дизель, то швидше там вже такий стоїть), додається блок керування кондиціонером. Окрім цього треба купити новими зовн. радіатор кондиціонера і фільтр-осушувач. ну і це все не рахуючи дрібниць всяких. Тому починай з детального вивчення каталогу запчастн (той ж exist), щоб розуміти що тобі буде потрібно і вивчення електросхеми. Мені на все про все вийшло 8000грн: комплект коштував десь 3000грн, нульцевий конденсор 1000грн, фільтр-осушувач 350грн, а далі всяка дрібнота, нові ремні і роліки для компресора, заміна шківа компресора на справний, заправка кондиціонера(200-300грн). Робота не рахувалась, бо все робив сам з моїм кумом. Крім 2х останніх робіт звісно. Якщо ставитимеш звичайний кондиціонер, то на 1000-2000грн дешевше буде. вкладено десь 40-50 людино-годин
ну не скажи. я тепер ним навіть в +20 користуюсь. забув що таке склопідьомники. по динаміці нічого не відчув. по витраті пального - від сили 0.5л. по обслуговуванні - раз в рік хімка для чистки системи вентиляції (150грн за ліквімолі) і вчасна заміна салонного фільтра(80 грн раз в пів року) і все
Та от надіюсь що комплект кондюка на Толедо такий самий як на мк3 (golf, vento,passat) інакше є великі сумніви, що зібрати всі запчастини реально. На рахунок динаміки то сумніваюсь що на дизелі то сильно відчутно буде, і розхід теж максимум на літр мав би вирости. Вже почав лазити по екзісту шукати запчастини, радіатор треба інакший, і ще треба окремий радіатор кондюка, то поки єдине що взнав. І основне якщо це буде коштувати 8к , чи доцільно робити таке на 2-3 роки (планую змінити авто) ? ціну авто воно не сильно підніме , хоч і фору дасть при великій конкуренції. Корече потім знову зажму продавати , як зажав гольф.
А я кліматом тіки на трасі користуюсь. В місті мені якось більше довподоби вікна повідкривати. А навіть на трасі часто люк просто відкриваю. Хоча по витраті і динаміці нічого особливого не відчуваю)) Хоча в мене 2л туди-сюди не грає ролі По обслуговуванню дійсно все просто і не надто дорого.
Ну так, якщо в машині часто їздиш, практино живеш, влітку - то може і варто. Але з точки зору практичності - вкласти в машину 20-25 % відсотків її вартості не покращивши при цьому їздових якостей - задоволення, як на мене, сумнівне. А може то я просто жадібний і не фанат додаткового комфорту ))
Я вже таке робив, ось мій фотозвіт...: Ну і я, звичайно, власною персоною, задоволений пам"ятаю був... уххх... часи були... за штуку баксів можу і тобі зробити... звертайся, якщо щось...
так кажуть тільки ті хто ніколи не мав кондюка. змучуваність, особливо в дальній дорозі дуже зменшується
Доречі на рахунок їздових якостей, все більш менш ок, тому і вирішив зайнятися комфортом, цього місяця шумоізоляція на черзі. А від кондюка походу краще відмовитись.
найоптимальніше ставити кондюк тай не тільки це коли є донор. щей якщо в жирній комплектації, ставиш кондюк і всі ніштяки собі, а мотор, салон і т.д. розпродуєш
Донор то хіба якщо би був вбитий мотор і коробка тоді вже можна шукати 1.9 TDI на 110 к.с. і просто все переставляти, на свою. А так виходить 1500 тисячі мінімум в нікуди і + витрати на роботу, крім того ще з залишками возитись, на таке нажаль не маю ні часу, ні грошей , ні бажання.