кондиціонер

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SERHO, 24 тра 2012.

  1. SERHO

    SERHO Новачок

    Авто:
    sharan
    клапан включення кондиціонера не налазить на осушитель. Хто міняв такі речі підкажіть, якщо напильником піппиляю осушитель нічого не буде, чи є якісь секрети??
     
  2. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    О! Знайшла підходящу тему - вкину в неї те, що прочитала у своєму улюбленому журналі. Можливо, комусь також буде цікаво. Це - про черговий спосіб вибивання грошей з нас, споживачів.
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Убивчо екологічна кліма?

    «Автосвіт», № 1, січень 2013. Перекладено спеціально для Форуму Львівського Фольксваген Клюбу.

    Найновіші дослідження показують, що нові «екологічні» кондиціонери наповнюються діючою речовиною R1234yf можуть бути екстремально небезпечними.
    Багато екологів твердить, що найбільшою загрозою для природнього середовища є… людина. Виходячи з цього, звичайно можна ствердити, що нові кондиціонери, наповнювані охолоджувачем R1234yf (теоретично обов’язковим у всіх автах, які зараз входять на ринок), будуть екологічними. Пригадаймо: R1234yf повинен замінити охолоджувач, який зараз використовується, R134a, який визнано грізним тепличним газом. На введення нового охолоджувача погодилися, між іншим, європейські урядовці і виробники авт, попри те, що він значно дорожчий від використовуваного дотепер, а монополію на його виробництво має лише дві фірми на світі: Honeywell і Dupont, які можуть диктувати власні ціни.

    В останній момент перед масовим запровадженням того охолоджувача на ринок, чого добивалися численні лобісти, з'явилися, однак, сумніви щодо його безпечности. Адже виявилося, що новий охолоджувач є легкозаймистим. Однак, не це найгірше – внаслідок його згоряння утворюються надзвичайно токсичні і їдкі сполуки, що здатні проникати навіть через стандартні захисні комбінезони і травлять навіть шкло! Один із побічних продуктів спалювання R1234yf проникає крізь шкіру людини і може… розчиняти кістки!

    Але яке це має значення, якщо запровадження нового охолоджувача на ринок – це бізнес, вартий мільярдів доларів? Адже не йдеться тільки і виключно про продаж самого препарату, але також про зовсім нові системи кондиціювання, техніку для їх наповнювання, захисне спорядження для автомайстерень.

    Виробники нового охолоджувача відреагували моментально, переконуючи, що загрозу перебільшено, а також те, що експерименти не довели, що в реальних умовах може статися самозаймання охолоджувача. Лише те, що додані результати випробувань викликають великі сумніви. Нещодавно німецьке об'єднання автовиробників VDA разом із фірмою Мерседес (що одна з перших повинна була застосувати новий охолоджувач у своїх моделях) провели дослідження, метою яких було вирішення протиріч. Запевнення, що R1234yf є безпечний, … розвіялися з димом.

    Під час випробувань спричинено витікання охолоджувача у розігрітому моторному відділі Мерседеса класу В, що могло би статися під час аварії. Протягом двох хвилин усю передню частину авта охопило полум’я!

    У свою чергу, з неофіційних інформацій про випробування, виконані VDA, виникає, що у трьох із п’яти перевірених автах із встановленою новою системою кондиціювання з реактивом R1234yf, після його витікання сталася пожежа. До того моменту, доки виробники не висловлять своєї згоди, результати не можуть бути опубліковані. Цікаво, чи фірмам вистачить відваги, щоби визнати свою помилку? В одному можна бути впевненим: цього не зроблять виробники нового охолоджувача, бо для них це означало би величезні іміджеві втрати. Поки що Honeywell оголосив, що разом з американською компанією SAE і тринадцятьма міжнародними автоконцернами розпочинає випробування, які повинні довести, що продукт є безпечний, а дотепер лише Мерседес висловився проти використання нового реактиву. У свою чергу, цікаве те, що широкомасштабні ретельні дослідження повинні відбутися лише тепер, якщо попередньо планувалося, що вже від 2011 р. нові моделі авт повинні бути обладнані кондиціонерами, наповненими небезпечною сумішшю.

    Поки що потенційно небезпечний охолоджувач використовується у Тойоті GT86 та її близнюкові – Субару BRZ, бо Субару, як і Опель, наполягає на впровадженні R1234yf. Опель також домагається заборони використання R134a у нових моделях.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)