Корпус воздушного фильтра

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wowa, 18 лис 2009.

  1. wowa

    wowa Новачок

    Авто:
    VW jetta - 86-ez-2e2
    Двигатель- EZ, 1.6, 2е2, как то на днях менял воздушный фильтр, решил разобрать и прочистить на корпусе фильтра датчик,
    к которому 2 шлангочки подходят. При сборке оказалось что жиклёр,
    под которым стоит шарик, можно закрутить и слегонца, а можно
    и поглубже, а кто подскажет какие параметры проверки??? У меня начала
    продёргиватся на холостом ходу, как бы хочет заглохнуть на 1 сек.
    И так примерно через каждые 5-10 сек. Двигатель прогретый.
    Что может быть???
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Подивись тут і скажи про що ти говориш
    http://vw-golf2.5go.ru/html/3_1_12_5.htm
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Моя думка, що мова йде про термоклапан у повітряному фільтрі який є для регулювання подачі підігрітого повітря з колектора.
     
  4. wowa

    wowa Новачок

    Авто:
    VW jetta - 86-ez-2e2
    http://vw-golf2.5go.ru/jpg/3-1.jpg - ось, мова йде про термоклапан №-13. З якою силою закручувати жиклер,під яким стоїть шарик?
     
    Останнє редагування: 19 лис 2009
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Не знаю як для 2е2, а для 2е3 це клапан повинен закривати подачу гарячого повітря при температурі в повітряному фільтрі вище +20"С
     
  6. wowa

    wowa Новачок

    Авто:
    VW jetta - 86-ez-2e2
    Ясно, піду до гаражу експерементувати.
     
  7. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім одноклубникам! Я раніше писав що робота мого двигуна МН 1,3 Карб2Е3, особливо в холодний період нагадувала наступне:
    -при прогріві (стрілка температури в білі зоні) міг заглохнути , міг і не заглохнути.
    -при їзді по трасі ХХ небуло взагалі або телепало мотором.
    -Машина дуже довго поргрівалась.
    Небуло гофри -поставив, радів що змінилось на краще але не надовго, поки не виїхав на трасу.
    Вчора виявив що заслонка підігріву стоїть тільки на подачі холодного воздуху незалежно від прогріву двигуна. Значить гофра нічого не допомогла.
    Я що зробив, взяв гофру від колектора і втикнув до подачі холодного повітря (це означає що двигун бере повітря тільки гаряче з колектора).
    Машина краще прогрівається, Двигун працює рівномірно.
    Одне хочу запитати:
    Чи буде перерозхід бензину? (адже в колекторі може бути замало повітря)
    Коли відкривати доступ холодного повітря?
    Наперед дуже дякую!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
  9. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Заслонка заклинила в положенні проходження холодного повітря.
    Так значить засалонка не робоча (має рухатись вільно).
    Мене цівавить ваша думка чи буде перерозхід палива, якщо їздити так, як я описав в попередньому дописі? Дякую
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Теоретично так, а практично незнаю, не міряв.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)