Двигатель- EZ, 1.6, 2е2, как то на днях менял воздушный фильтр, решил разобрать и прочистить на корпусе фильтра датчик, к которому 2 шлангочки подходят. При сборке оказалось что жиклёр, под которым стоит шарик, можно закрутить и слегонца, а можно и поглубже, а кто подскажет какие параметры проверки??? У меня начала продёргиватся на холостом ходу, как бы хочет заглохнуть на 1 сек. И так примерно через каждые 5-10 сек. Двигатель прогретый. Что может быть???
Моя думка, що мова йде про термоклапан у повітряному фільтрі який є для регулювання подачі підігрітого повітря з колектора.
http://vw-golf2.5go.ru/jpg/3-1.jpg - ось, мова йде про термоклапан №-13. З якою силою закручувати жиклер,під яким стоїть шарик?
Не знаю як для 2е2, а для 2е3 це клапан повинен закривати подачу гарячого повітря при температурі в повітряному фільтрі вище +20"С
Привіт всім одноклубникам! Я раніше писав що робота мого двигуна МН 1,3 Карб2Е3, особливо в холодний період нагадувала наступне: -при прогріві (стрілка температури в білі зоні) міг заглохнути , міг і не заглохнути. -при їзді по трасі ХХ небуло взагалі або телепало мотором. -Машина дуже довго поргрівалась. Небуло гофри -поставив, радів що змінилось на краще але не надовго, поки не виїхав на трасу. Вчора виявив що заслонка підігріву стоїть тільки на подачі холодного воздуху незалежно від прогріву двигуна. Значить гофра нічого не допомогла. Я що зробив, взяв гофру від колектора і втикнув до подачі холодного повітря (це означає що двигун бере повітря тільки гаряче з колектора). Машина краще прогрівається, Двигун працює рівномірно. Одне хочу запитати: Чи буде перерозхід бензину? (адже в колекторі може бути замало повітря) Коли відкривати доступ холодного повітря? Наперед дуже дякую!
Заслонка заклинила в положенні проходження холодного повітря. Так значить засалонка не робоча (має рухатись вільно). Мене цівавить ваша думка чи буде перерозхід палива, якщо їздити так, як я описав в попередньому дописі? Дякую