нещодавно мав розмову з одним мужичком який щось плів про ковані поршні, про то що неможна нічого робити з двигуном поки не поставиш ковані поршня. Що то за поршня і чи може то така лажа як і газ в катках, хтось щось чув про таке чи то просто п"яний бред. І як то коваль кує ті поршня чи що? просвітть мене.
Відповідь: ? Ковані поршні ? ковані поршні є легшими і їх встановлення є обовязковою умовою при встановлені турби..
Відповідь: ? Ковані поршні ? як то ковані ? я розумію що ковані то коваль в кузні кує . Коня можна підкувати, викувати грати на вікна, двері, но як викувати поршня, то ж надточна обробка а ковка то приблизно +- 2 см то норма. поясніть чи то просто направильна інформація, а може то просто фірма називається "кован" і робить поршні?
Відповідь: ? Ковані поршні ? фішка не в тому шо коваль їх кує а в тому шо технологія виробництва інакша - якшо звичайні поршні виготовляються методом лиття металу то так звані ковані виготовляються методом штамповки. точної технології не знаю але опис можна знайти в неті без проблем. їх основна фішка в тому шо вони міцніші і легші. то шо тобі якісь чувак говорив шо неможна нічо робити з мотором поки не поставиш ковані поршні то неправда. штатні поршні мають також певний запас міцності. шоб довго не розписувати то скажу так: ковані поршні не ставляться одні, з ними зразу міняють половину запчастин моторної групи на більш легкі та міцні. а саме шатуни, колінвал, клапана і т.п. це все робиться тоді коли мотор проходить серйозний тюнінг (необовязково турбіна) просто коли штатні запчастини не витримують навантаження.
Відповідь: ? Ковані поршні ? Процес ковки алюмінію - це цикл багаторазового штампування з різними навантаженнями. В деяких моментах пікові навантаження на квадратний сантиметр алюмінію можуть перевищувати 250 тонн. Від цього молекули металу об'єднюються і він стає дуже міцним. Але не легшим. Легшими стають деталі, оскільки для досягнення потрібної міцності їх виробляють, використовуючи менше металу, стінки поршнів чи спиці дисків можуть бути тоншими. Ковані поршні справді міцніші, але це не впливає на техпоказники двигуна. Просто підвищується його надійність від тріскання поршня, що відбувається дуже рідко. Звичайно, є ситуації, коли на спортивних моторах трапляється розрив поршня, але там бувають і розриви блоку циліндрів, тріскання головок ітд. Тому імхо в наших умовах, при установці турбіни, яка збільшує потужність наприклад зі 100 дол 150 кінських сил, морочитися цим просто немає сенсу. На мою думку такі прибамбаси стають актуальними після 300-500 кінських сил.
Відповідь: ? Ковані поршні ? Так само як диски є литі, а є ковані. Пи.си. обов*язковою умовою встановлення турби для початку є пониження степеню стиску в камері згорання.
Відповідь: ? Ковані поршні ? Чувак, ти видно ніфіга не шариш в тюнінгу! Кована поршня-1-й етап в серьйозному тюнінгу двигла! Вони служать в 2-3 рази довше стокових! Зроблені, щоб витримувати просто нереальні температури і потужність!Використовуються також для розточки моторяки!!!! Додано через 1 хвилину Щоюб добитись максимуму від турбіни, то без ковки не обійтись!!!!Бо якщо втулиш турбу на сток, то пісєц блоку циліндрів!
Відповідь: ? Ковані поршні ? Мабуть ти правий... Так, хто б сумнівався. Мабуть тепер мій двигун з стоковими поршнями пора викидати - вся його додаткова потужність це обман Може для тебе, як для серйозного тюнера, це буде новиною, але поршні не зношуються. Вони не можуть мати терміну служби. нереальні це як? містичні? потойбічні? інопланетні? Я чомусь думав, що розточку роблять верстатом. Виявляється, кованими поршнями. Цінна порада. Тепер я розумію, що майстри мене весь час дурили, коли забирали кудись мій мотор на розточку. Мабуть треба форварднути твій лист на концерн Volkswagen, бо вони, ідіоти, вже 20 років роблять турбовані мотори на звичайних стокових поршнях. Бідаки. Нічого не шарять в тюнінгу. Випускають моторяки з пісєцом в блоках циліндрів. Встидпозор. Ведуть себе як діти.
Відповідь: ? Ковані поршні ? 1-й етап в серйозному тюнінгу двігла-титанові пружини клапанів:mrgreen: а якшо серйозно-то треба з голови починати...ГБЦ-всєму голова а стокові поршня собі хай стоять, головне шоб цілі були
Відповідь: ? Ковані поршні ? 1.Я мав на увазі потужну тюнену турбу на 1,5-3 бари, а не заводську на 0,3-0,8 бар, яку навіть під капотом не видно!:evil: :evil: 2.Кована поршня є обов*язковою умовою, якшо ти піднімаєш потужність двигуна в 2 або білбше разів, а то стокова поршня розплавиться чи прогорить!!! 3.Розточки можна добитися строкер-кітом!
Відповідь: ? Ковані поршні ? о то непогано але чкщо я правильно зрозумів (наприклад корадо г60 1.8л 150коней можна тюнити до 300 коней і більше? 1.8!? ), а я чув що максимум 1.8 то 180коней то по 100 на літр. поправте мене, ато я вже хочу взлітати.
Відповідь: ? Ковані поршні ? Та ну, ще за союзу з жигулів знімали 300 сил з 1.8 , а зараз нові технології і всі діла ) http://digilander.libero.it/cuoccimix/ENGLISH-automotorusse4(lada).htm Просто питання до ресурсу виникає )
Відповідь: ? Ковані поршні ? Поправляю. Нове Скіроко. 210 коней на 1.4 літра. З коради знімають по непровіреній інфі 350 коней.
Відповідь: ? Ковані поршні ? З 2-го гольфа зняли 600 кобил!!!(g60) Додано через 3 хвилини Все правильно!А як тобі з 1,8(розточка до 2.1) - 700 кобил?
Відповідь: ? Ковані поршні ? А який ресурс буде у такого мотора? 10 000 - 30 000 км і суцільна переборка???
Відповідь: ? Ковані поршні ? народ, вот в мене поршні ковані, а толку, в Травела програю. до чого той базар, всі вже поняли, що ковані поршні є просто більш витриваліші і легші.
Відповідь: ? Ковані поршні ? Поршні самі по собі майже нічого не дадуть в плані потужності. По ресурсу я б теж не сказав що щось дадуть (поршні самі по собі дуже витривалі в плані ресурсу, навіть звичайні).. Скоріше по надійності при високих оборотах, тобто з ними ти зможеш крутити мотор до 9000-10000 і за поршні не переживати (правда там прийдеться переживати за клапана, блок і т.п.). Ну і для турби їх треба, але мене вся ця хімія не пре.