Ковпачки в фарах???!!!

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем ROS, 25 чер 2011.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Таке питання! Нащо в фарах потрібні ковпачки перед лампою?
    Сама по собі лампа має зверху чорний захист і неосліпює зустрічних водіїв. В знайомого в фарі зламався сей девайс, але різниці в світлі фар він невідчув. В мене в одній фарі цей ковпачок дребезджить і світло відповідно. Мож і собі попробувати його удаліть?:nea:
     
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Так тоді сліпити буде зустрічних..
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Неповинна вроді!
     
  4. finfox

    finfox Новачок

    Авто:
    Passat & Scirocco
    вона бере на себе більшу частину тепла, що виділяється лампою, і таким чином захищає скло від надмірного нагрівання.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    я вибачаюсь але це бред.
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не просто чорний, а зеркальний! Він повертає світло (яке б мала потрапляти у очі зустрічним водіям) назад на дефлектор, який в свою чергу, направляє його у потрібному напрямку. Це ж по ідеї мають робити ковпвчки, адже не всі лямпи мають такий зеркальний відбивач на торці.
    З вищенаведеного, погоджуюсь з Sasa, повний бред.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Галогенова лампа має свою заглушку яка недає сліпити пучком світла від нитки накалу, це при використанні лампи (як в совдепівській оптиці) використовували такі заглушки для підсилення освітлення зони біля авто (за рахунок відображення світла). В сучасних оптиках їх використовують більше для естетики, сама кришечка має не сферичну а циліндричну форму (автор може сфоткати і показати щоб було зрозуміло) + вона фіксується лише на одній "тязі" яка під час руху може вібрувати (власне від чого і зламалась) а тому не може дати гарної "зворотньої" фокусіровки променя світла що призведе до засвітів (часто зустрічаються МАЗи в яких бовтається фара).
    В мене на Г2 стояла така оптика то я знімав ті кришечки бо з ними було більше засвітів з ксеноном (моя суб"єктивна думка).
     
  8. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Дякую! пойняв! На вихідних зніму кришечку, попробуємо
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)