Таке питання! Нащо в фарах потрібні ковпачки перед лампою? Сама по собі лампа має зверху чорний захист і неосліпює зустрічних водіїв. В знайомого в фарі зламався сей девайс, але різниці в світлі фар він невідчув. В мене в одній фарі цей ковпачок дребезджить і світло відповідно. Мож і собі попробувати його удаліть?
вона бере на себе більшу частину тепла, що виділяється лампою, і таким чином захищає скло від надмірного нагрівання.
Не просто чорний, а зеркальний! Він повертає світло (яке б мала потрапляти у очі зустрічним водіям) назад на дефлектор, який в свою чергу, направляє його у потрібному напрямку. Це ж по ідеї мають робити ковпвчки, адже не всі лямпи мають такий зеркальний відбивач на торці. З вищенаведеного, погоджуюсь з Sasa, повний бред.
Галогенова лампа має свою заглушку яка недає сліпити пучком світла від нитки накалу, це при використанні лампи (як в совдепівській оптиці) використовували такі заглушки для підсилення освітлення зони біля авто (за рахунок відображення світла). В сучасних оптиках їх використовують більше для естетики, сама кришечка має не сферичну а циліндричну форму (автор може сфоткати і показати щоб було зрозуміло) + вона фіксується лише на одній "тязі" яка під час руху може вібрувати (власне від чого і зламалась) а тому не може дати гарної "зворотньої" фокусіровки променя світла що призведе до засвітів (часто зустрічаються МАЗи в яких бовтається фара). В мене на Г2 стояла така оптика то я знімав ті кришечки бо з ними було більше засвітів з ксеноном (моя суб"єктивна думка).