Всім доброго дня! Зацікавився темою кпп. Знайшов наступну інф. по передаточних числах: 4Т (3,454 1,944 1,285 0,909 0,715) г. п. 3,666 4S (3,454 1,9441 1,285 0,909 0,745) г. п. 3,941 2Y (3,454 2,117 1,444 1,129 0,911) г. п. 3,666 . Поясніть мені, будь ласка, яка кпп призначена для якого режиму.
чим вищі цифри тим легше мотору крутити колеса. Проте при цьому оберти мотору будуть вищі ніж в коробки з меншим числом при однаковій передачі і швидкості. Таким чином 2Y спортивна, 4T економна а 4S краще тягне на 5 передачі ніж 4Т
Дякую. Я так зрозумів самим оптимальним варіантом для траси є 4S, для розгону -2Y, максимальни швидкість - 4T?
Не дуже орієнтуюся в значенні тих цифр, але судчи з того, що у мене 2Y, то мені здається що вона зовсім не спортивна. Вона дуже тягова. Перша надзвичайно коротка передача, тіки покотитися і відразу друга, зимою майже завжди з 2ї їжжу, бо інакше буксую на старті. 3тя - довга, а на 4й і 5й динаміка розгону ну не так вже й відрізняється. По всім передачам стрілка тахометра "обганяє" стрілку спідометра. Стоїть ця коробка в мене з заводу на 1,8 75сильному моторі... Не думаю, що німці її характеризують як спортивну. Підрив вона має на старті хороший, а далі вона просто "тягне".
В мене ACD дуже схожа по параметрам)))) але на 112 сильному моторі))). 4Y, 9A, ACD, AEN (8v Close Ratio) 3.67 3.45 2.12 1.44 1.13 0.89
врахуй ГП! в 4T 3.66 а в 4S 3.94 отже всі передачі в 4S будуть коротші чим в 4T! тому якщо мотор трохи має сили, то для траси однозначно я би взяв 4T. а якщо мотор слабенький якийс 1.3 наприклад, то взяв би 4S. краще порахуй загальне передаточне число кожної передачі (число передачі треба помножити на г.п.). для динаміки то 2Y однозначно. там досить непогані зближені передачі.