КПП 4T, 4S, 2Y Різниця

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Vitaliy88, 27 кві 2012.

  1. Vitaliy88

    Vitaliy88 Початківець

    Авто:
    vw jetta 2 1.6 D
    Всім доброго дня! Зацікавився темою кпп. Знайшов наступну інф. по передаточних числах:
    4Т (3,454 1,944 1,285 0,909 0,715) г. п. 3,666
    4S (3,454 1,9441 1,285 0,909 0,745) г. п. 3,941
    2Y (3,454 2,117 1,444 1,129 0,911) г. п. 3,666 .
    Поясніть мені, будь ласка, яка кпп призначена для якого режиму.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    чим вищі цифри тим легше мотору крутити колеса. Проте при цьому оберти мотору будуть вищі ніж в коробки з меншим числом при однаковій передачі і швидкості.
    Таким чином 2Y спортивна, 4T економна а 4S краще тягне на 5 передачі ніж 4Т
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Vitaliy88

    Vitaliy88 Початківець

    Авто:
    vw jetta 2 1.6 D
    Дякую. Я так зрозумів самим оптимальним варіантом для траси є 4S, для розгону -2Y, максимальни швидкість - 4T?
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не дуже орієнтуюся в значенні тих цифр, але судчи з того, що у мене 2Y, то мені здається що вона зовсім не спортивна. Вона дуже тягова. Перша надзвичайно коротка передача, тіки покотитися і відразу друга, зимою майже завжди з 2ї їжжу, бо інакше буксую на старті. 3тя - довга, а на 4й і 5й динаміка розгону ну не так вже й відрізняється. По всім передачам стрілка тахометра "обганяє" стрілку спідометра.
    Стоїть ця коробка в мене з заводу на 1,8 75сильному моторі... Не думаю, що німці її характеризують як спортивну.
    Підрив вона має на старті хороший, а далі вона просто "тягне".
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    В мене ACD дуже схожа по параметрам)))) але на 112 сильному моторі))).
    4Y, 9A, ACD, AEN (8v Close Ratio) 3.67 3.45 2.12 1.44 1.13 0.89
     
  6. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене 4S - перші 3 для більш-менш нормального старту, 4 і 5 довгі передачі
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Поясни різницю ;)
     
  8. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    врахуй ГП!

    в 4T 3.66
    а в 4S 3.94

    отже всі передачі в 4S будуть коротші чим в 4T! тому якщо мотор трохи має сили, то для траси однозначно я би взяв 4T. а якщо мотор слабенький якийс 1.3 наприклад, то взяв би 4S.

    краще порахуй загальне передаточне число кожної передачі (число передачі треба помножити на г.п.).


    для динаміки то 2Y однозначно. там досить непогані зближені передачі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)