Добрий день. Вирішив купити Гольф 2 16v kr 87 року (підвернулась випадково). З певних причин машина стояла близько року в гаражі але перший раз завелась дуже швидко як кажуть з пів оберта, працювала рівно без перебоїв що дуже радувало, та вже через тиждень я не зміг її завести. З того часу двигун або заводиться без проблем або незаводиться взагалі. Може хтось сказати в чому може бути причина буду дуже вдячний.
То так все є, купуєш машину, вроді всьо окей, завів, поїхав, кайфуєш і радієш. Аж тут раптом починає вилазити одна проблема за іншою... А взагалі вітаю, покупка мегазачотна
Дякую та справа в тому що ще й не їздив толком. Машина ще пів року не підлягає перереєстрації так що дав завдаток за що отримав ключі від машини та гаражу. Хочу за цей час довести машину до ладу щоб потім їздити а не колупатися в ній.
Добрий день. Для поради потрібно чітко описати причину і умови, при яких це стається. І чого би вона заводилася з другого разу без іскри чи бензини...
Я не дуже розбираюся в механічних інжекторах, але в гольфі 2 повному інжекторі, такі симптоми як ти написав були коли летів датчик Холла, який підозріваю в тебе також є. Рекомендую почати з нього. Тобто - випадкове заведення/не заведення. З.І. Вітаю з таким хорошим придбанням!
Бензин подається до розподільника під великим тиском, іскра також є. от з розподільнмка на форсунки при заводці бензин йде слабенько. Є підозра на погану роботу пускової форсунки. Сьогодні після роботи попробую її зняти і подивитись як вона працює. Причину якраз і шукаю, умови? які там умови то заводиться зразу то акумулятор посадиш а вона і не чмихне.
Пускова форсунка потрібна тільки для пуску холоднго двигуна в мінусову температуру. Інакше двигун повинен заводитись нормально навіть без пускової, якшо інжектор і запалювання в порядку. Навіть при мінусі з натиснутою педаллю газу машина має завестись з 2-3 разу якшо пускова взагалі непрацює. Те, що бензин іде "під великим тиском" - нічого не означає. Має бути тиск насоса не менше 6 атм. в магістралі, тоді все нормально. Інакше можуть бути глюки, а 3 атм. тобі на око теж будуть здаватись великим тиском. Хочеш перевірити на 100% шо бенз подається в циліндри-включай насос на пряму (через перемичку, шоб він весь час качав), тоді знімай з напорного диска гумовий ковпак з патрубком (т. зв. черепаху), виймай форсунки з циліндрів, не від*єднуючи їх від магістралі, піднімай напорний диск догори (плоскогубцями за болт кріплення) і дивись чи з форсунок нормально під тиском розпилюється бензин. Якшо так-все ОК, якшо ні-тиск в верхній камері дозатора замалий, варіантів може бути декілька, про це будем говорити далі якшо проблеми таки з бензином. Для початку перевір тиск в магістралі (до дозатора) манометром, і на форосунках так як я написав, також перевір правильність кута запалювання, іскру і контактну групу замка запалювання. І чітко опиши симптоми.
так, справді не точно висловився Власне я би радив взагалы не лызти до бензинового тракту, ну не бачу я причин на таку поведінку, пов'язаних з бензином. Якщо проблеми з тиском чи пропуском бензини, то машина може раз заводиться туго а інший не довго заводитися але пчихаючи, шарпаючи, стріляючись, плюючись димом ітд. Тут більше схоже на електричну проблему, найймовірніше на те, що каже Тополь, або високовольтну катушку (буває глючить при різній вологості) чи трамблер. Треба бадати по черзі.
Дякую всім хто відгукнувся. Здаеться проблема вирішилась, після того як ліквідував обрив проводу що йде від стартера на пускову форсунку. Він переламався в ізоляції і там періодично пропадав контакт. Тему можна закривати.