Хто ніколи не бачив як розплюсниться VW Golf 2 при лобовому зіткненні, може глянути на посилання. Я був, чесно кажучи, в шоці, виглядає як краш-тест Chery Amulet. http://www.oeamtc.at/refresh/frames...en/crashtest_kaefer_golf/kaefergolf_index.htm
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Відкрита актуальна тема про безпеку водія при ДТП.Дивишся ці фото і зайвий раз переконуєшся що сама головна деталь в авто то руль і тормоза. Ще цікаво побачити теми про пасивний і активний захист водія, встановлення захисного каркасу,заміну ременів безпеки,встановлення подушок,система пожаротушіння,виключення маси з салону.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 можливо "Абалдєннм тюнерам" воно не потрібне! якщо дурна голова то ніякий ремінь її не спасе! а кожен тюнить те що вважає за потрібне і якщо тобі це цікаво то створюй відповідні теми
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Ага, особливо коли йому виповниться як тому гольфику 20 років (він ще з форточками і вузькими бамперами)!!!
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Біда старих Гольфів не в металі, а в електриці,в місцях контактів,в задубівшій і потрісканій ізоляцї. Дайте хтось ссилку на того Амулета,хочеться порівняти.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 щось мені підказує що на третьому гольфі всетаки картина краща, а зараз вже йдуть пяті а на другі і не треті.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 http://www.youtube.com/watch?v=YRbwTutw-Hk - Гольф і Білт (на фото не повна картина) http://www.youtube.com/watch?v=FTo2yzIZOuE - Гольф VS Поло :twisted: http://www.youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8 - і на кінець повний жестяк - Т2 :shock:
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Системи безпеки беруть свій початок з 1986 року і основним стимулом став автоспорт,а точніше авторалі.Трохи історії-в 1985р в самій популярній групі (В) основними богами-перемоги були потужні мотори (500-600кс), мінімальна маса авто і умова випуску 200 штук в серію,що призвело до трагічної аварії команди Lancia-Martini і загибелі глядачів.В 1986р. ФИСА обмежує потужність до 300кс,вводяться жорсткі вимоги до безпеки (каркас безпеки в салоні,системи пожаротушіння,4 точкові спорт сидіння,дублювання електрики та ін).Обмеження потужності додало стимулу вдосконалення техніки і в 1988р зявляються 16 клап мотори і повний привід і в 1989р всіма любимий Golf Rally(193кс з вагою 880кг) стає лідером гонок,правда не на довго, а Golf 2 виходить лідером продаж серійних авто.В 1992 з"являється Golf 3 де застосовані обширні засоби для зменшення наслідків при ДТП-ударопоглинаюча конструкція кузова,герметичність паливної системи при ударі ззаду,підсилені профілі в бокових дверях,підголовники,спинки задніх сидінь з листового метала,спец травмобезпечний матеріали салону,ABS,Airbag з 1995р механічно-піротехнічна система преднатягу ременів безпеки і на питання чим Г3 кращий за Г2 відповідь- вищим рівнем безпеки.Подальші вдосконалення VW призвели,що в 1997р Polo з Fiesta ділять 1 місце по безпеці в класі міні (Euro NCAP), в 2000 Lupo з Punto 1 місце в суперміні.Подальше вдосконалення призводило до значного подорожання авто для покупця і в Golf 4 запроваджено стратегію компонентної архітектури(стратегія одинакових запчастин),що дало економії мін. 2000 DM на 1 авто,а значить значно технічно кращу і безпечнішу машину за трохи вищу ціну,що продовжилось і в 5 серії.р.с. за технічним розвитком, на мою думку,китайські і російські авто стоять між 2 і 3 Гольфом,що свідчить про технічне відставання на 15-20 років,і старий 10 річний Гольф буде кращим вибором ніж новий Амулет за однакову ціну.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Про амулет читаємо тут http://www.autoreview.ru/archive/2007/11/crash_amulet/index.php?phrase_id=5464117
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Щодо тесту Г-2. Тести EURONCAP з частковим перекриттям ввели в кінці 90-х, а перед тим машини моделювали для безпеки лобовогу удару з повним перекриттям. Тобто на фото удар очевидно викривив лонжерон і бетонна стінка почала деформацію кузова, відсунувши лонжерон вправо. Не виключено, що при прямому лобовому ударі машина би трималася не гірше ніж г-4.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 А я не вірю що то нормальне тестування. Певно розігнали їх чорт зна до якої швидкості. Я бачив на практиці що робиться з гольфом а що з іншими машинами. Наприклад памятаю як зимою дево догнало 2 гольфа, так зразу всією мордою і фарами "блюнуло" на дорогу - гольфиську хоть би хни. А лади, черрі - навіть нема чого рівняти до 2 гольфа. З.І. Та і взагалі авторам крештесту фе. Взяли розгаратали двох Гольфів та ще і Жука. Йаду їм.
Відповідь: Краш-тест VW Golf 2 Гольф 2 - класна машинка. До тепер сумую за своїм гольфиком, який я мусив передати в спадок старшій сестрі... Такий класний був, блискучий, сіренький, симпатичний... Я навіть свого сірокко перемалював в сірий колір, бо так сумував за гольфиком. Вопшем VW Golf MK2 - дуже душевна машинка, сильно звикаєш до нього. P.S. А метал в гольфі 2 значно жорсткіший ніж в Чері чи вазів 10,11 моделей
Думаю що Г2 значно гірший ніж Г4. Коли знімаеш передню пластмасу, під нею мало металу. Коли буду міняти бампери вварю в передок якусь стальну трубу чи швейлер. При заміні передніх крилів те ж щось посилю. Вага ніщо, безпека всьо. Так само і зад слабкий і бокові двері.
Нічого доброго ти тим не зробиш. Для того, щоб толково підсилити кузов, працюють інженери. А підсилення окремих частин приведе до непередбачуваних наслідків, ввариш швеллер - при відносно несильному ДТП постраждають лонжерони, замість того, щоб погасився удар зминанням оркремих частин. Так само як через фаркоп ззаду веде всю несучу частину, а не мнеться швеллер і бляха. Тому не треба нічого колхозити. Самий кращий варіант зміцнення кузова- каркас (порахований під гольф, а не з труб "від фонаря").
В ті роки вони над цим лише починали працювати, і відмінної безпеки від них тоді ніхно не вимагав. Я ж не 35-тий уголок туди вварювать буду. Имхо, ідеаль буде розпірку, та під панель шось зафігачить і крила косилить. Як поведе, машину зміню, ніхто старенького Г2 87-го року різати та зварювать, щоб вложитись в мм не збирається, це не Ланос, простіше іншу купити. Це мого кента :gamer:, такою вона стала через 2 дні після покупки, жалко... І єжу понятно, та коли майже щодня в машиі відбувається таке, каркас запхати нема куди)))
Якщо вже робити щось, то нормально, або не робити ніяк. Повторю ще раз, від необдуманих калхозів може бути тільки гірше. І я дуже сумніваюсь, що ти розрахуєш безпеку машини, поведінку/деформації кузова краще, ніж це зробили інженери на стадії проектування МК2. Якщо підсилиш шось одне - то удар через підсилену частину на себе прийме якась інша частина, яка зовсім для цього не передбачена. А для перевезення вантажів існують відповідні транспортні засоби. Кадді, Кенго і т.д. як мінімум. От цього я взагалі чесно кажучи не зрозумів. То ти пишеш що відновлюєш гольфа, а тут зовсім інший підхід... Таки дійсно, купи собі ланоса, а Гольфа віддай в руки того, хто буде цінувати саме таку машину. Напевно не просто так по цілому світі шанують гольфи і відновлюють їх або просто стараються утримувати в достойному стані. А хто цього не розуміє - їздить на ланосах, кіах, амулєтах. Зато не 87 року, а нових.
А я кажу, що після аварії простыше купити нову машину, ніж відновлювати стару, бо усталість металу потім дасть про себе знати. Розіб,ю, куплю нову, а поки продовжу відновлювати. Потрібно бути готовим для різних ситуацій на дорозі. Ця теж не погана.
А я тобі кажу про те, що нерозраховане посилення окремих частин авто може привести до непередбачуваних наслідків при ДТП. Починаючи від деформації несучих частин (до яких удар міг би і не дійти, погасившись помятими крилами/бампером/швеллером, тобто бляхою) і закінчуючи перенесенням сили удару на непідсилені частини, які взагалі не повинні приймати участь у погашенні удару. І безпеки таке підсилення явно не додасть. Якщо дійсно хочеш безпеки - тоді став каркас або підсилюй елементи, що відповідають за цілісність салону. Неоднократно бачив фото і читав про випадки установки захистів піддона з товстого металу, які при ударі не давали мотору впасти вниз, а скеровували його прямо в салон. Це для прикладу.
Краш-тест досить об"єктивний,так як показує реальну стійкість авто,якій вже 20 років.Там добре видно усталість металу,а кого це не влаштовує,той нехай собі і далі мріє,що якщо це Гольф 2 ,то це танк))