Народ, хто підскаже, куди можна заїхати і поміняти всі датчики зразу ,які впливають на приготування "горючої суміші"? Вони всі вже старенькі, якийсь з них явно глячить бо машина стала місцями тупити і переливати , немаю часу з тим бавитись , хочу замінити всі зразу!
Звернися до Олега М. Він тобі всі потрібні запчаситини замовить і коли будуть в наявності, заїдеш на його сервіс і там же все поміняєш
Автор, забудь про це. Хіба що ти все замніиш на оригінал. Якщо ставити , наприклад, новий ДТОР мейд ін італія, то глюки будуть ше похлєщє. Ти виясни в чому причина, і то і поміняй. Датчиків не так і багато, лямбда, ДТОР, ДПДЗ, ДД, ДХ. Лямбда і ДПДЗ перевіряються простим тестером, ДХ діодом або лампочкою, ДТОР на опір при зміні темп., в мануалі по мотору мають бути його параметри. ДД банально відключається, і після неможливості набрати більше ніж 3-3,5 тис. об. ти переконуєшся, що він був робочий. Варто перевірити чи корпус немає тріщин і чи він добре прикручений. А от крім датчиків на приготування суміші впливає ше цілий вагон всякого: дроти, свічки, підсоси повітря, масло в циліндрах, стан форсунок і насоса, тиск пального в рампі, кут запалювання, мітки грм, компресія, адсорбер і робота системи вентиляції баку, і як не дивно стан вихлопної системи.
якщо це мотор PG,то там нема такого,а є "мікрики",які впливають виключно на ХХ і на відсічку. я на тому ж моторі,з відключенним ДД розкручував мотор до отсєчкі (6.5 тис.об.) пи.си.один тільки датчик детонації (неоригінал) коштує прибл. 40 єврів
Markell як завжди правий. Rock-n-Roll перше що я тобі рекомендую подивитися на кораді, якщо стало переливати або тупити або чорнуватий дим або велетенський розхід або все разом вкупі - вакумна трубка яка іде від мозгів до впускного колектора. Перевір чи вона "вакумна" а не з дірками. Ну і друге - мікрики, як радить Ярик. Я обїздив певно з 5 інжекторщиків і жоден не поміг. Аж поки випадково не побачив ту трубку сам і хлопці з корадо.су підказали.
Міняти мені потрібно Лямду чим і займусь завтра , але був готовий викласти трохи бабла і замінити всі датчики на нові(з логічних міркувань , що всім їм вже по 20 років). Але якщо ситуація така що нові гірші за старі оригінальні то дійсно не варто , або гляну по оригіналу скільки вони там винесуть , вакумна трубка в нормі
Topol , питання не в тему , але... , твої диски 17 не труть тобі по арках, а то мої 16 на ямах їх дістають, ти міняв пружини задні ?
В акри не труть але всередині чуток, бо неправильне ЕТ (40 замість 35) Пружини я поставив спортивні всі чотири з заниженням "-30" - раніше як сідали люди то вона просідала сантиметрів на 5-10 - тепер їй пофіг, хоть слона став зверху. Крім того в мене гума дуже низька - 205 на 40. 16 не мали б терти якщо якщо гума і ЕТ правильне. Писани тут параметри дисків і гуми - може щось пораджу.
В мене ЕТ-35 , проблема, думаю, в сівших пружинах, коли машина гружена(теж просідає) або на швидкості різький перепад рівня дороги , тре в арки. Які пружини ти поставив , можеш написати точну модель?
Якщо чесно я навіть не знаю. то були б/y і написи на них були типу "germany". Також форма була прогресивна (змінний виток). Брав у хлопців з чік банди. Тепер коли гружу в кораду чотирьох хлопів вагою в сто кілограм кожен (включаючи мої 110) - корада навіть вусом не веде і не просідає ні грама. А яка гума в тебе?
Ого! та то добре що тре тільки на ямах! стоковий розмір на кору - 195 50 р15. Твої колеса мало що ширші на три сантиметра - то ще і діаметр більший на 5 см! То і спідометр твій бреше з такими колесами "нє па дєцкі". Іншу гуму би треба а не пружини. 205 40 р16 - то то що тобі треба. Отут є калькулятор який все показує, побався собі з ним і прорахуй розмір який тобі підходить. "Старый размер" постав 195 50 р15 і комбінуй з гумою на р16 щоб мінімальні зміни були. http://www.protax.ru/calculator_1.php
Адмін, можна перенести нашу балачку про колеса з Рок-ен-Ролом в іншу тему? Бо мені троха не по собі тут писати в темі про датчики а з другої сторони кортить допомогти порадою брату-корадоводу.