Куди можна заїхати і поміняти всі датчики?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Rock-n-Roll, 6 жов 2009.

  1. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Народ, хто підскаже, куди можна заїхати і поміняти всі датчики зразу ,які впливають на приготування "горючої суміші"? Вони всі вже старенькі, якийсь з них явно глячить бо машина стала місцями тупити і переливати , немаю часу з тим бавитись , хочу замінити всі зразу!
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Звернися до Олега М. Він тобі всі потрібні запчаситини замовить і коли будуть в наявності, заїдеш на його сервіс і там же все поміняєш
     
  3. igor b3

    igor b3 Початківець

    Авто:
    Passat B3
    Тема хороша,ще підкажіть координати Олега М.Дякую.
     
  4. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Автор, забудь про це. Хіба що ти все замніиш на оригінал.
    Якщо ставити , наприклад, новий ДТОР мейд ін італія, то глюки будуть ше похлєщє.
    Ти виясни в чому причина, і то і поміняй. Датчиків не так і багато, лямбда, ДТОР, ДПДЗ, ДД, ДХ.
    Лямбда і ДПДЗ перевіряються простим тестером, ДХ діодом або лампочкою, ДТОР на опір при зміні темп., в мануалі по мотору мають бути його параметри. ДД банально відключається, і після неможливості набрати більше ніж 3-3,5 тис. об. ти переконуєшся, що він був робочий. Варто перевірити чи корпус немає тріщин і чи він добре прикручений.
    А от крім датчиків на приготування суміші впливає ше цілий вагон всякого: дроти, свічки, підсоси повітря, масло в циліндрах, стан форсунок і насоса, тиск пального в рампі, кут запалювання, мітки грм, компресія, адсорбер і робота системи вентиляції баку, і як не дивно стан вихлопної системи.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    якщо це мотор PG,то там нема такого,а є "мікрики",які впливають виключно на ХХ і на відсічку.
    я на тому ж моторі,з відключенним ДД розкручував мотор до отсєчкі (6.5 тис.об.)
    пи.си.один тільки датчик детонації (неоригінал) коштує прибл. 40 єврів
     
  8. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Markell як завжди правий.

    Rock-n-Roll перше що я тобі рекомендую подивитися на кораді, якщо стало переливати або тупити або чорнуватий дим або велетенський розхід або все разом вкупі - вакумна трубка яка іде від мозгів до впускного колектора. Перевір чи вона "вакумна" а не з дірками.

    Ну і друге - мікрики, як радить Ярик.

    Я обїздив певно з 5 інжекторщиків і жоден не поміг. Аж поки випадково не побачив ту трубку сам і хлопці з корадо.су підказали.
     
    Останнє редагування: 7 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  9. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Міняти мені потрібно Лямду чим і займусь завтра :yes:, але був готовий викласти трохи бабла і замінити всі датчики на нові(з логічних міркувань , що всім їм вже по 20 років). Але якщо ситуація така що нові гірші за старі оригінальні то дійсно не варто , або гляну по оригіналу скільки вони там винесуть , вакумна трубка в нормі;)
     
  10. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Topol , питання не в тему , але... , твої диски 17 не труть тобі по арках, а то мої 16 на ямах їх дістають, ти міняв пружини задні ?
     
  11. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    В акри не труть але всередині чуток, бо неправильне ЕТ (40 замість 35)
    Пружини я поставив спортивні всі чотири з заниженням "-30" - раніше як сідали люди то вона просідала сантиметрів на 5-10 - тепер їй пофіг, хоть слона став зверху.
    Крім того в мене гума дуже низька - 205 на 40.

    16 не мали б терти якщо якщо гума і ЕТ правильне.
    Писани тут параметри дисків і гуми - може щось пораджу.
     
  12. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    В мене ЕТ-35 , проблема, думаю, в сівших пружинах, коли машина гружена(теж просідає) або на швидкості різький перепад рівня дороги , тре в арки. Які пружини ти поставив , можеш написати точну модель?
     
  13. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Якщо чесно я навіть не знаю. то були б/y і написи на них були типу "germany". Також форма була прогресивна (змінний виток). Брав у хлопців з чік банди. Тепер коли гружу в кораду чотирьох хлопів вагою в сто кілограм кожен (включаючи мої 110) - корада навіть вусом не веде і не просідає ні грама.

    А яка гума в тебе?
     
  14. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Гума 225\50
     
  15. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Ого! та то добре що тре тільки на ямах!
    стоковий розмір на кору - 195 50 р15.
    Твої колеса мало що ширші на три сантиметра - то ще і діаметр більший на 5 см!
    То і спідометр твій бреше з такими колесами "нє па дєцкі". :)

    Іншу гуму би треба а не пружини.
    205 40 р16 - то то що тобі треба.


    Отут є калькулятор який все показує, побався собі з ним і прорахуй розмір який тобі підходить.
    "Старый размер" постав 195 50 р15 і комбінуй з гумою на р16 щоб мінімальні зміни були.

    http://www.protax.ru/calculator_1.php
     
    Останнє редагування: 11 жов 2009
  16. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Адмін, можна перенести нашу балачку про колеса з Рок-ен-Ролом в іншу тему?
    Бо мені троха не по собі тут писати в темі про датчики а з другої сторони кортить допомогти порадою брату-корадоводу.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)