Відповідь: Куліса Я також спершу хотів купити кулісу, шукав, питався, простіше купити до неї рем комплект. Втебе така сама куліса як і вмене стоїть, то я в своїй поміняв шарик з ричагом і тягу переключання передач, і то все мені обійшлося в 60 грн, заміна також часу багато не займає, хвелин 20. Також можеш перевірити шарик опори ричага переключання передач, він легко знімається і коштує 10 грн. він також виробляється і ручка болтається, і погано передачі при такому включається, як поставиш то все, то добре позмашуй, і не салідолом якимось а хорошою змазкою (я мастив графітовою, банка 10 грн.) А взагалі то тема вже така була "Погано включається переша передача", трошки давніше, подивись, почитай, що ще люди казали і радили.
Відповідь: Куліса Я точно знаю що кулісу купувати треба коли вона трісла (що мало ймовірно). Любий нормальний токар дасть кулісі нове життя. В них втулки зношуються і вона починае люфтувати сильно. Тому купувати за 25-40 баксів кулісу нема змісту.
Відповідь: Куліса Мужики, та впринципі там і виточувати нічого, все що виробляється в тій кулісі це пластсмасові диталі (втулки, тяги, шарики, резинові прокладочик). Вмене наприклад виробився шарик і пласттсмасова тяга "коротка" переключання передач (переважно продають такі тяги на 4-х ступку, вмене 5-ти ступка, тому тяга коротша десь на 5 мм., а так вони одинакові). Воно б булоб добре якщоб ту кулісу знят, почистити, замінити всю пласмасу, добре змастити і поставити на місце. От і все.
Також можеш перевірити шарик опори ричага переключання передач, він легко знімається і коштує 10 грн. він також виробляється і ручка болтається Як його зняти ????
Згадав!!!В мене є куліса в зборі,правда там тільки один трос є,другий хтось зняв)).До речі куліса без зносу.
Два питання: 1. хто (можливо якісь толкові майстри є) може нормально відрегулювати кулісу на моєму Г2, 1,6D? 2. ціна питання? (можна в ПП)
засовуєш зябра в підкапотну і все бачиш. Тобі, що треба, щось міняти? Якщо все гуд, то не пхайся в ту стєзю.
ну як все добре, рушаю тільки з другої, при включені п*ятої передачі четверту вже не включеш, приходиться включати другу і тоді аж на четверту.тай куліса розбовтана, всетаки думаю що вона, всеодно все почучуть ремонтувати треба
Привіт всім. Їхав сьогодні до Львову з Тернополя, став на світлофорі в Золочеві - і ледве рушив... Причиною виявилося те, що замість першої передачі включилася третя... більше я першої не зміг ніяк включити - весь час включаєься 3-тя Друга передача стала включатися тугіше, але можна включити. Всі інші норм. Сподіваюся що проблема в кулісі, а не в коробці Питання: Куди чи до кого можна заїхати, щоб глянули в чому там саме проблема ? не хочу на сервіси зразу їхати, бо не дуже довіряю ... щоб не намахали зразу на ремонт коробки. ps. живу біля зеленої, то краще б було десь внизу Львова, бо постійно рушати з 2-ї якось певно не дуже добре