стався прикрий випадок,не витримала 180км/год,тому в пошуках даної АКПП,букви коробки CLK каталожний номер 01M 300 035 DX
друже,може слід механіку взяти?Дешевше,і термін експлуатації в рази більший.Акпп новий норм,а б\у ,я би не брав!В самого автомат,вбиваю до кінця а потім поставлю механіку!
Дивись, термін експлуатації коробок з 90-х vw є 400000км. за цей час тре з 6 раз поміняти масло+фільтр, тобто якшо масло дороге синтетичне, то 6*1000грн=6000грн, або 750$. Після того пробігу тре робити кап ремонт АКПП 1500$. Далі вона спокійно цей цикл ше раз проходить.Ітого 2250$ У випадку МКП за 400000 щеплення міняти з 4 рази тре, ~(250$-400$)*4=(1000-1600)$, на масла потратити з 200$, а ше й коробка зноситься, її ремонтувати, синхронізатори там всякі і т. д. полюбому з 500$ капремонт вийде. Ітого 1700-2300$. Звідси висновок шо мкп не набагато дешевше від акп
В автоматической 5-тиступенчатой коробке передач 01V замена масла не предусмотрена, а при техническом обслуживании проверяется только уровень масла. Обычно уровень масла в автоматической коробке передач остается постоянным, если визуально не видно мест утечек. В таком случае нет необходимости в проверке уровня масла.
Йоп...СОРІ. Зараз знайду!!!! Масло в механической коробке не следует менять. Для ослабления резьбовой пробки маслозаливного отверстия необходимо использовать ключ с торцовой головкой HAZET 2567-16 или VW 3357. Для доливки необходимо использовать масло G052 SAE 75W90.