Допоможіть купити донора пассат Б-3 або щось інше із двіжком 1.9ТД. Кузов немає значення в якому стані!!!
при деяких умовах можу бути зацікавлений у спільній покупці. цікавлять дискові гальма перед 256, зад 239, гур, есп.
ага ... тільки я згадав що на 1.9TD не йшли задні диски.. і якшо не помиляюсь передні 256 теж не йшли. але вдруг тюнєнх.. ))
Слабші Б3/Б4 мають невентильовані спереду це є 256*13мм Сильніші ~100к.с. вентильовані 256*20мм Між собою вони несумісні
ну як повезе,- в мене на В-2 85р 1.6D задні дискові і диски 15" 60/205 але при таких дисках мусів міняти задню балку від В-3 і розпридільник від В-3 ....
Ширина колеса 205 значно більша, тобто зміщення центру колеса зміщено на зовні добрих 30-40мм, підшипник той самий що й в старій конструкції а от якщо подивитись на балку В-2 і В-3 то в порвінянні біля самої ступиці починається труба і поворотом йде до саліндблоків, а різниця проста,- товщина труби В.2-1.5мм, В.3-2,5. Але це ще не все- в В-3 між кріпленням ступиці є сочна накладка товщ. 4 мм і ще й посадочне місце під ступицю на 6-ть болтів а в В-2 на 4, та щей в придачу в В-3 має стабілізатор в балці що відчувається зразуж на наших дорогах!!! З всього цього різниця суттєва (якщо бачив В-2 з ззаді нагружені бодай 200 кг то в них колеса розїзжаються в сторони як у опелях чи мерсах з незалежною підвіскою а в результаті балка тріскає в тому місці де НІМЕЦЬ в В-3 вже підсилив). Правда сама балка зразу ж не підходить бо її треба вкорочувати на 20мм і переварити місця саліндблоків!!!